Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • faitheater

    Arkádoví jezdci? Jakože zkomolenina Arc Raiders nebo jenom špatný rádobypřeklad? 

    • mr.clayman

      Krom toho "raider" != "rider".

      • faitheater

        Jj, přesně na to jsem narážel. A “arc” taky není “arkádový”. 

        Takže hodně nesmyslná zkomolenina :)

    • Dondae

      Arc je název robotů co je hlavní nepřítel. To slovo se dost často použivá v kontextu něčeho pokročilého... 

    • GorSilverarm

      Jakože zkomolenina.

      • faitheater

        Tak to je potom pořádná zkomolenina. Nedává to vůbec smysl.

        Tvoje profilovka k tomu sedne parádně :D

  • iSpirit

    jinak k té optimalizaci. Tvůrci odstranili z UE5 vše, co dělá UE5 UE5, takže všechny ty drobné technologie. Takže je to něco mezi UE4 a 5, proto tak dobře jede. Jen aby nedošlo k mýlce, že UE5 může být dobře optimalizovaný takhle i s těmi věci jako Lumen apod.

    • Nebreč, je to UE5 a hotovo. Nejlepší herní engine současnosti, což se snažíš v každé diskuzi marně vyvrátit. Optimalizovat bys potřeboval v první řadě ty a tvoje komentáře.

      • iSpirit

        hele, ty jsi ten demetní volič Babiše, kterého jsem ztrapnil v minulé diskuzi, že?

  • Dobra hra, trochu chaoticke menu, trosku neprehledny system tuny materialu. 

    Sice je to v podstate PvP hra, ale ten pribeh je vystaveny tak, ze vzajemne vyvrazdovani Rideru by asi tamnejsi spolecnost uplne netolerovala, zvlast kdyz vam tam tvrdi, ze na  Riderech a jejich vypravach je spousta lidi zavislych.

    Jo a neni tam friendly fire ? To me docela prekvapilo u takove hry.

  • Inquisitor

    pěkný. škoda, že tyhle hry nehraju:)

  • Corvus

    Tvl už jen chybí, aby se ten kohout jmenoval Silver a úkoly zadával agent Bureš :-D

    Grafika je nádherná, prostředí fakt pecka, co jsem viděl cirka 2 hoďky u jednoho nejmenovaného streamera, ale máme tu opět línej vývoj, kdy si opět projednou hráč "tvoří sám příběh", protože vývojáři jsou líná netáhla, která jeho absenci vysvětlují tím, že stačí náznaky a hráč si stvoří vlastní narativ. Tohle je v poslední době ohromný nešvar a populární zhovadilost, kterou začala série Dark Souls. Všechno je tajemné jako hrad v Karpatech. Hlavně nic nevyprávět! Hlavně nic nikde nepsat! Ať si hráč vymyslí sám, o čem to celé bylo, potom, co bude 30 hodin nechápavě čumět, co se to děje, a potom ať roky slídí na internetu a fandomwiki a hledá si výklad toho, co jsme (ne)vymysleli. Ta lenost je neskutečná...

    Osobně hraji hry ze tří důvodů: Chci zažívat příběhy. Chci objevovat. Chci mít krásný svět. Příběh a explorace je u mne na prvním místě. Dokonce kvůli tomu oželím nedokonalé herní mechaniky/souboják. Hry jsou pro mě příběh. Tahle lenost, kdy dnes NIKDO neumí napsat skvělej a poutavej příběh, nemluvě o úkolech (čest výjimkám jako Disco Elysium, Zaklínač 3, Tyranny, Pillars Of Eternity, Torment: Tides of Numenera či třeba Clair Obscur: Expedition 33) je fakt hrozná.

    Jak je vysvětleno, že si jdou hráči po krku, když VŠICHNI míří do výtahu, který je "doveze" na stejné místo, poslední útočiště lidí (stejné město)? Proč tedy lidi po sobě střílí?

    A jinak se lenost projevuje i v názvosloví všeho, které jsme ve hrách slyšeli už asi "jen" milionkrát... Na té hře je nejlepší zmíněný kohout, kterému může člověk nasadit slušivý kovbojský klobouček, ehm, a možnost běhat po mapě např. v klaunském kostýmku jako astronaut. Což je imerze jako prase. Ovšem, když hráč vysolí (díky monetizaci) nekřesťanskou částku...

    PS: Slovo krá*a je na Games bráno jako nevhodné. Wow... Tak to jo. Nahradil jsem jej pojmem "prase".

    • radim.zaty

      Nadávat na příběh u online střílečky to je něco jako být na konci por.na překvapen, že se nevzali :D

    • Derp_1337

      Souhlas, taky mám radši s dobrým propracovaným příběhem. Ale zase to chce trochu sebereflexe, abychom si uvědomili, že to je spíš naše osobní preference. Spousta lidí hraje hry a chce jenom střílet a sbírat. Oni nechcou o ničem přemýšlet. Oni chcou ,jak se říká, "vypnout" svůj mozek. Tahle hra asi bude spíš ně.

      Takže by se to dalo shrnout slovy, že asi nejsme cílová skupina. Žádná hra ještě nebyla úplně pro každého. 

    • Dondae

      Omg to je zas Vávroidní komentář.  "NIKDO! NIKDO!!!" 😂

      "protože vývojáři jsou líná netáhla" - Není to AAA studio aby ti naservírovalo skoro vše, a přesto to dělá lépe než většina AAA studií.

      "např. v klaunském kostýmku jako astronaut." - V Klaunským obleku běhá polovina SW světa... Nevšiml jsem si, že by to někomu vadilo. 

      Ad názvosloví - třeba co? Já že tam je docela dost názvosloví, které jsem nikde jinde neviděl a má to takovy italský podtext.  

      "Což je imerze jako prase. Ovšem, když hráč vysolí (díky monetizaci) nekřesťanskou částku..."  - Nikdo tě nenutí...

      Ano příběh na tom není to úplně nejdůležitější, ale na to, že to spadá do kategorie her typu extraction/battle royal her tedy těch, které cílí na určité napětí, tak si to vede velice dobře.

    • Jevo83

      Tak zase, hladat hlboky pribeh v online strielacke je trochu ako cakat sokujuce zvraty v Solitairi….

    • GorSilverarm

      Však je tam celá příběhová linka propojená řadou úkolů včetně animací, která rozebírá odboj od první vlny až po současnost. Kodex celkem jasně doplňuje detaily. V jednom úkolu třeba hráč stopuje jeden z masivních strojů od rozbité dálnice až na místo jeho skonu ve zničené zemi jen aby navázal úkolem, kde hledá, jak proti těm titánům vůbec bojovali. Další zase nechá hráče opravit pomník u jednoho z husků atd. Dokonce všechny úkoly mají vlastní záznam v deníku a člověk na ně může kdykoliv mrknout i zpětně. NPC často i na povrchu mluví přes vysílačku a doplňují detaily toho co se na povrchu děje. Není to samozřejmě příběhové RPG ale vysvětlení světa i toho co se tam děje je solidní a jasné.

      Vysvětlení proč po sobě Raideři jdou je, ale trochu gamifikované. Na povrchu jsou prostě prospěcháři a výpravy jsou o kořisti a osobní slávě. Ostatně i v projektu se staví únikový modul pro sebe, a ne pro celé obyvatelstvo. Vlastně i vystřelení světlice při "smrti" je odůvodněné tak že vlastně Raidera na poslední chvíli zachrání nějaký trauma tým ze Speranzy a odtáhne ho zpět dolů. Takže vlastně neumře. I proto je dorážečka od hráčů jen rána pěstí, a ne třeba podříznutí.

  • Jako totální asociál, bych si tohle rád zahrál, ale bez těch lidí 😁

    • AnanasDzus

      Celkem ti jde hrát i v pohodě sólo, na ostatní hráče tam člověk narazí, ale buď se s nimi jde jen gesty dohodnout o neútočení (často to vyjde, občas ne) a to je co do interakce s ostatními hráči vše. 

      • Dondae

        Jo klidně můžeš se schovávat někde v křovíčku nebo v temným rohu a počkat až odběhnou. 

        Lidi si dost často nevšimnou ani když stojím dva metry vedle nich... A jde to dotáhnout do extrému, že si budeš kupovat hatch key a pak to minimalizovat i u extraction pointu....  

    • Corvus

      Přesně :-) Já tedy čistě kvůli prostředí, které je absolutně nádherné a prý velmi dobře optimalizované, co jsem měl možnost vidět/slyšet.

  • Dondae

    Je to skvělá hra! Určitě se těším na nový obsah a doufám, že to bude narůstat i o jiné aspekty (Např. Vystavování si drahoceného lootu v pokojíčku.) 

    A jinak jo v solu jsem si dneska říkal, že je to trochu nuda jak všichni jsou k sobě ohleduplní. A pak mne v Blue ridge odpráskl týpek v bunkru s dobrým lootem hned co jsem ho otevřel...

    Docela dobrý nastavení hry je i to, že má člověk velkou šanci utéct pokud je přepaden (The man who runs away will fight again.). Takže není člověk jen závislej na boji.

    • honcka

      Ono jít do PvP je výhodný, pokud člověk má prázdný inventorář, jinak je to zbytečný riziko, zvlášť pokud ještě má předměty, které potřebuje na questy. Za mě ty co kempujou u výtahu nešli pro loot, ale ostatní hráče na***t.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit