Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • lito

    Já nainstaloval 1.5 update pro Claire a pustil se do nového obsahu a uvědomil jsem si, že ta hra je v mnoha směrech eurojank a vlastně se to vůbec dobře nehraje, když tě nemotivuje příběh a zjišťování, co stojí za tím světem. Ten obsah jsem ani nedohrál, pořád stejná písnička,  herní mapa nelogická, explorace nudná, strašné animace a bez toho story, to prostě nepřekousnu. Combat je samozřejmě stále fajn, ovšem mám postavy tak OP, že většinu soupeřů prostě zvládne sám Verso a ustřílí je. Já se obávám, že už to nikdy nenainstaluji.

    PS. Ale chick armor pro Lunu je fajn :) 

    • Já to měl podobně. Hrál jsem asi 12 hodin a bavilo mě to strašně, ale pak mě nějak ten příběh a postavy pustily (po G. smrti jako by mi najednou bylo jedno, co se s těmi lidmi stane) a najednou jsem si uvědomil, že mě vůbec nebaví to hrát.

      Každopádně to vypovídá o tom, jak skvělou práci odvedli scénáristé, že v podstatě z průměrné hry udělali jednu z největších pecek dekády.

  • Whippeti-tlamicky

    GA 2025 byl dosud nejlepším GA vůbec. Jediné co jsem doufal bylo oznámení HF3, ale TWW40 mne toto přání důstojně nahradilo. Pro mne je GA především lepší náhradou za E3, kdy ceny beru jako bonus navíc. P.s. potěšilo že Geof v úvodu pozdravil explicitně i nás ve střední Evropě.

    • uher

      HF3? Co to je? Já už se v těch zkratkách úplně ztrácím 🙁

      • Inquisitor

        to bude half-life

  • michaelfoucault

    Každý kdo hejtí Miss Piggy musel být v dětství zneužíván.

  • Corvus

    PLUSY:

    + Výhra Clair Obscure: Expedition 33 + následný velký patch na Steamu s přidáním obsahu zdarma a oficiální českou lokalizací od Filipa Ženíška. CO:E33 jsem výhry (na rozdíl od jiných) velmi přál. Je to vynikající hra a na debut od maličkého týmu jde o naprosto fantastický výkon. A to samé si myslela evidentně i porota = nevidím v tom problém.

    + Trailer k "FILMU" Divinity - absolutní hřeb jako čuně! Plus prohlášení Swena Vinckeho, že hra bude ještě masivnější a lepší než Baldur's Gate III. Kde jsou časy, kdy jsem si s tímto holandským týmem psal, borci mi poslali artwork a nesehnatelnou sběratelskou edici jedničky s dopisem! Lariani jsou mé nejoblíbenější studio a nemohu se dočkat jejich nové hry a jsem šťastnej, že se vrací ke SVÉMU světu. D&D je bomba, jasně, ale dělat na svém lore a hře je prostě srdcová věc! O budoucím RPG roku je již nyní rozhodnuto. O tom vůbec nepochybuji!

    + Lenny Kravitz osobně na TGA 2025. Má očekávání na 007: First Light zase o něco stoupla. Těším se.

    + Oznámení Star Wars: Fate of the Old Republic a především obou Tomb Raiderů, ve které jsem doufal! Netřeba komentáře.

    + Pan Píšťalák aneb TGA orchestr s jako vždy velmi nadšeným borcem, který hraje na všechno, co má díru! :-D Každej rok hvězda večera a orchestru.

    MÍNUSY:

    - Žádná nominace pro Jana Valtu za soundtrack KCDII. Soundtrack roku, možná posledních 10 let.

    - Žádná cena pro génia Hidea Kodžimu.

    - Odbytí RPG kategorie v pauze na vypuštění močového měchýře.

    - "Hřeb na závěr": Hájgárd. Asi takhle: Lehce bych upravil frustrační kompozici génia Járy Cimrmana, ve které se střídá prvek očekávání a zklamání. V případě Hájgárd došlo k vyvolání očekávání (výjev s nádhernou krajinou) nějaké totální RPG bomby, která vystřelí na závěr konference lidi na Měsíc a následně přišlo zcela nepopsatelné zklamání. A zde se křivka zacyklila a další prvek očekávání již nepřišel :-) Snad nikdy jsem nezažil tak brutální vystřízlivění a ledovou sprchu "in your face". Doslova ve vteřině jsem byl totálně znechucen. Tohle je přesně ten typ her, které absolutně nesnáším, jsou doslova k ho*nu, je jich miliarda a každé studio by si podobný titul přálo. Ono bájné perpetuum mobile na peníze, jako v případě Fortniteu/Volání dutých apod. debi*it pro streamery. Nechci být úplně toxický, ale v tomto případě skutečně přeji, aby hra pohořela stejně jako Concord a tisíce dalších pokusů, aby se KONEČNĚ kravaťáci a akcionáři probrali a zanechali marných pokusů uždibnout si z onoho výtečného, dolarového MMO/live servis koláče. Naprosto otřesná a zapomenutelná hovadina.

    - Pan Skleněná trubka - FUJ! Chápu, že transparentní nástroj je cool a také se na borce se skleněnou trubkou stříhalo, co to šlo, ale vidět ty zarosené a zasliněné útroby nástroje bylo prostě odpuzující! :-D

    Jinak jsem rád, že se každoročně dívám na TGA druhý den, kdy mohu na youtube využívat rychlost přehrávání a hluchá místa si naspeedovat x2. Protože té vaty a reklam je tam přece jen dost. jako celek super, bavil jsem se.

    • Ten soundtrack KCD bych tak nepřeceňoval a jestli někde opravdu souhlasím, tak že Clair tuto kategorii vyhrál zcela oprávněně

      • Za mě Jan Valta taky jednoznačně soundtrack roku a jeden z nejlepších za dlouhá léta.

        • Je to právě o vkusu. Za dlouhá léta bych vyjmenoval minimálně asi 10 lepších a rozhodně Clair v soundtracku vyniká. U KCD mi prostě přijde fajn a je na vysoké úrovni, to neříkám, ale prostě v tom opravdu nevidím zas tak něco neslýcháného no.

          • Vidíš. Nakonec si snad lidi přece jen uvědomí, že žádný "lepší" nebo "horší" neexistuje, že je to vždycky jen o subjektivním vkusu.

    • Corvus

      PS: Ještě jsem zapomněl na mínus v podobě NEoznámení Death Stranding 2: On the Beach pro PC. Což jsem bral takřka jako hotovou věc. Škoda. Ale já se dočkám! :-)

  • Ja bych to dal Claire jen za hru roku a mozna za pribeh a to hlavne diky tomu, jaky prostrednicek ukazali vetsine produkce s tim, kam se to da dotahnout, kdyz se spoji telent, chut a pile. Nicemne hratelnostne to dost pokulhava, prilisny duraz na parry, ktery ani tak silny neni. Postupem casu se z toho stane tak maximalne otravna / frustrujici rutina podle toho, jak to cloveku jde. Hrat si s buildem postavy me bavilo, ale nebylo to dulezite, proze uspech /neuspech se odviji od toho, jestli se poskozeni vyhnu ci ne. Radsi bych asi osobne videl film s touto story, hratelnostne by me to bavile jen jako ciste tahova hra nebo akcni adventura.

    • Myslím, že i nějaký ten herecký výkon a hudba v CO by nebyly od věci ocenit, protože to fungovalo skvěle. Ale s tím, že to nemuselo vyluxovat všechny kategorie, naprosto souhlasím.

      BTW, parry není nutnost, jde to bez zásadních problémů hrát jen s uhýbáním a je možné sestavit build, se kterým nemusíš ani to (to už je o dost těžší). Na tom soubojáku je zajímavé, že i přes těžko přehlédnutelnou repetitivnost spoustu lidí včetně mě docela bavil. Nejspíš díky dobře zvládnuté dynamice. I když některé akce nepřátel byly dost protahované, některá JRPG jsou na tom v tomto ohledu hůř a ještě na tu dlouhou animaci koukáš s tím, že nemůžeš ovlivnit výsledek.

      • Souhlasim, souhlasim, spis jsem obecne ze hry mel takovy pocit, jak na me dycha parry parry jak v Sekiru, ale misto toho abych se do toho vice a vice ponoril, me to postupne zacalo odrazovat, tak jsem akorat ke konci snizil obtiznost a zamiril k cilove rovince. Takhle jsem si to stale uzil a ocenil.

  • Jo, taky mi přijde bizarní, že některé kategorie Geoff jen tak odhrká z papírku. Jakože "Nejlepší RPG...éé, Clair Obscur. A jedeme dál." Chápeš? RPG? Možná nejpopulárnější herní žánr ever, přečtený z papírku. No ty vole.

    Pár dalších WTF, aspoň za mě:

    - Nejlepší RPG mělo vyhrát KCD, to je snad jasné

    - herci z E33 fakt neměli zabírat tři sloty ze šesti, zvlášť když spousta dalších, stejně skvělých herců, ani nebyla nominovaná, jako Aaron Paul, Tom McKay nebo Alex Jordan. A neměla to vyhrát Englishová, ale Troy Baker; v roli mladého Harrisona Forda mi z něj padala brada

    - kde byla nominace Jana Valty za soundtrack? Už jednou ho ošidili a teď podruhé? Velké, velké WTF. Za mě napsal nejlepší soundtrack roku, ale okolo E33 je mánie, takže to dostal Testard. Můj styl sice vůbec, ale ať mu slouží, klukovi.

    Jinak ale palec nahoru za nominanty v hlavní kategorii - všechno kromě Donkey Konga originální, jedinečné, autorské hry, žádný korporátní slop typu Madden nebo Call of Duty.



    • - Nejlepší RPG mělo vyhrát KCD, to je snad jasné


      Ne, to opravdu jasné není. Tobě by mělo být jasné, že tvůj názor nemusí být názor většiny. A KCD2 rozhodně není dokonalá hra, znám vcelku dost lidi, kteří tvrdí, že jednička je vlastně lepsi

  • kkING

    Za mě je to výborná show a navíc je rok od roku lepší. Má to neuvěřitelný dosah. Vyhrávají dobré hry.  AAAA pecky to nedostávají za nic a bohatá studia, vydavatelé to zdá se respektují. Spousta zajímavých oznámení. Jako co víc od toho chtít? Kam se hrabou Oscary a další podobné věci. To co z toho udělal Geoff za 10 let i když už měl jinou show dříve je paráda.

    Osobně mi mnohem více vadilo, že KCD2 nebylo ani nominované v kategoriích jako je art, zvuk, hudba kde si to jednoznačně zasloužilo. To, že nevyhraje RPG roku je prostě věc vkusu těch, kteří rozhodují a hrát, dohrát KCD2 je náročnější, jak E33, ale nedát ani nominaci, když ta hra je oku a uchu lahodící zážitek téměř v každém okamžiku .... 

  • Crashiek

    S tím, že KDC2 nevyhrálo nejlepší RPG, je to těžký. KCD2 je určitě "víc" RPG než Claire, ale těžko říct jestli je lepší, to už záleží na preferencích. Trochu víc jsem to přál Jindrovi z vlasteneckého pohledu, ale osobně jsem si užil obě, možná až moc co se týče hodin 😆 

  • Sice br hry nehraju, ale trailer na Highguard mi neprisel zapomenutelny. Myslim ze po technicke strance je to prijemna evoluce Apexu a zanru. Teda vypada to jak wow battleground se zbranemi:)

    Ale souhlasim, ze kdyby ty sw:fotor dali az po tom, udelo by to vetsi dojem. Ani si ted nevzpomemu jestli u toho bylo nejake datum. 

  • Derp_1337

    Jsem rád, že se nedívám na živý přenos The Game Awards. Dokážu si představit, že v 5 ráno by mě jako "zlatý hřeb večera" ve formě traileru na generickou multiplayerovou střílečku Highguard dokázal dost naštvat.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit