Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Lukyz

    Nová éra TR patří hlavně UE5, což je asi jediná věc z toho oznámení, která mě netěší.
    Takže se kromě remaku a nové Lary můžeme těšit i na typické radosti typu traversal stuttering 👌🏻


    Nevím, jestli je to jen můj pocit, ale pokud hry nejsou vyloženě nějak specificky artový – jako třeba Outer Worlds, Avowed nebo Fortnite – tak mi přijdou strašně podobný. Těžko to pojmenovat, ale ten engine se mi už začíná zajídat… a to je přitom teprve na začátku svýho životního cyklu 🫣

    • Decima by byl lepší, ale asi není "na prodej" 😉

    • mr.clayman

      Spousta her míří na fotorealistickou grafiku a tam UE5 obvykle exceluje i přes ty místy mázlé textury. U artových her na grafice primárně nezáleží, nebo se svým stylem vymykají obvyklé produkci, tak pak můžou použít i jiný engine, nebo zůstat u UE5 taky, jen to pak nebije tak do očí. Asi žádný jiný engine každopádně nemá tak promakaný ekosystém, tak není divu, že na něj padá volba tak často.

    • frank.horigan

      Jak bys to chtěl řešit? "Volně" obchodovatelných enginů není úplně mnoho..

      Měli by si tvůrci vždy tvořit od nuly engine svůj jako v roce 1998?  Kolik by ta hra na pultě pak stála? 3000Kč?

      Ne, zavedení tvůrci dělají přesný opak, viz CDproject RED, opustili svůj 15let šperkovaný vlastní engine, aby Sweenemu odevzdali 30% z každé prodané kopie nového Zaklínače..

      Být tebou, asi bych si zvykal, UE5 se nevyhneš nikde.

      • Derp_1337

        30% poplatek z příjmů odevzdávají pouze "běžní vývojáři". Velké firmy jako CDP mají privátní smlouvu a platí mnohem méně. Velké firmy by nikdy nezaplatili tak velký poplatek, to už by radši vyvynuli vlastní herní engine.

        Podobně je to na Steamu. Velci vydavatelé mají nasmlouvané privátní smlouvy a platí mnohem méně. 30% za distribuci her platí jen ty malé firmy.

      • yeniczek

        Což o to, člověk by si zvykal, kdyby to alespoň fungovalo. Většina UE5 her těžce spoléhá na DLSS i na lepších počítačích a třeba jako v E33 to způsobuje příšerný ghosting třeba postav a vše působí mázle i pokud se DLSS nastaví na  DLAA.

        • S DLSS 4 Transformer model už je to skoro nepostřehnutelné. 

          • yeniczek

            Tak jsem si to pomocí DLSS swapper přenastavil, tak jsem sám zvědavej. Používalo to nějakou prastarou verzi.

          • yeniczek

            No tak nevím, jestli to v Expedici 33 zrovna je, protože je to tam přímo úděsné. O verzi na PS5 (základní a jejich upscale) ani nemluvím. Ale třeba KCD2 na to přešlo hned a opravdu to umělo zázraky, to je fakt.

  • DeathFish

    Zajímalo by mě, jestli tyhle nové hry mají příběhově navazovat na předešlou trilogii s C. Luddington. Jestli třeba i ten remake s tím nějak propojí, nebo jestli to je další reboot série 🙂

    • JamesFaith

      Teaser výslovně odkazuje na první díl poslendí trilogie, takže ji minimálně budou brát v potaz.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit