Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Škoda, preferoval bych návrat k designu Ego Draconis, něco imersivnějšího než další BG3. 

  • Morraw

    Hmm. Čekal jsem, že už z toho budou unavení, ale asi ještě mají nápady, které chcou zužitkovat. Rozhodně neřeknu dalšímu kvalitnímu crpg ne, ikdyz jich je za posledních pět let dost, kdy defacto začalo jejich moderní renesanci Pillars of Eternity. Snad do té doby stihnu dohrát aspoň jednou BG3.

    • poe je od obsidian, ne?

      • Hidden

        Slovo "jejich" je predpokladam mineno ve vztahu k cRPG, ne k Larian, takze se da klidne rici, ze Pillars of Eternity to tak nejak nastartovali s kampani na Kickstarteru onehda, i kdyz Divinity: Original Sin pak vyslo ve finale drive.

  • Inquisitor

    Těším se. Lariani určitě nezklamou. Pro crpg pozitivní jsou poslední roky žně:)

  • OK, no. Sice by mě spíše potěšila původní spekulace s akčním rpg, ale co už. CRPG taky můžu v libovolném mnéžství.

  • iSpirit

    tahovka, fantasy s humorem a předpokládám CRPG. Proč všichni dělají pořád to samé dokola? 

    • Larian dřív experimentoval s akčním RPG nebo se strategií, ale CRPG jim evidentně vyhovuje nejvíc, tak tam zakotvili. Ale jestli opravdu vyvíjejí dvě hry. tak bych čekal, že nebudou stejného žánru. Pokud jde o humor, tak když neděláš vysloveně grotesku a snažíš se o relativně vážné téma, tak většinou od členů týmu přichází sám. A v případě, že neděláš něco super vážného typu Silent Hill, tak většinou není důvod ho moc brzdit. V případě Divinity to ale podle traileru soudím na hodně drsný humor a z těch řečí o Larianu bez zábran mi přijde, že minimálně na některých  úrovních brzda vhodná bude.

      • iSpirit

        za mě je  čas alespoň mírně experimentovat. První Original Sin bude 12 let staré, než vyjde tahle hra, tak to bude tak 15 let stará hra. 

        Humor je subjektivní, mně humor Larianu přijde takový ten, kterému se zasmějí a pak se stydím, že se směji . :D  Já bych ho vynechal :). 

        • Chápu to z pohledu hráče, ale z pohledu vývojářů, kteří strávili vylepšováním enginu spoustu času, by to bylo dost mrzuté, pokud mají ještě nápady, jak ho využít. Ten engine není zrovna univerzální, že by v něm uělali střílečku. Doufám v něco nového s tím druhým projektem.

          Souhlasím s tím, že Larianí humor je takový lacinější a na první dobrou. Jenže se podívej na jejich Panels from Hell, to jsou vysloveně ochotnické scénky a Sven Vincke není člověk, co by něco bral dlouhodoběji vážně bez přihlouplého vtipkování. Nejspíš i kolem sebe má lidi podobného ražení. Tedy ano, chápu, že to někomu nemusí sednout a že by mohla být zajímavá změna na něco vážnějšího. Jenže při pohledu na tu bandu to prostě nevidím realisticky bez toho, že by výrazně utrpěla kvalita tím, že by to z donucení nedělali od srdce.

    • Derp_1337

      Když to má u lidí úspěch a oni to kupují, tak proč by jsi něco měnil???

      Až ten "recept" přestane fungovat, tak se budou dělat změny.

      • iSpirit

        tak v tom případě tady budeme mít ještě Elden Ring 5 a Original Sin 4. Docela nuda. 

        Píšu to jako hráč, ne jako akcionář.  Já dobře vím, proč se pořád recykluje, ale dovol mi vyjádřit nespokojení. 

        • Derp_1337

          Ano, plně s tebou souhlasím. 

          Já osobně taky dávno chtěl změny třeba v mnohokrát zrecyklovaných CoD či Assassin's Creed... ale bohužel se najdou hráči, kterým to tak vyhovuje a dál za to sypou prachy. 😐

  • Je fakt, že D&D licence i pravidla musely být svazující a tak si dovedu představit, že se jim šuplíky naplnily nápady, které v rámci BG3 nebylo možné realizovat. Jen aby to pak nebyl moc velký cringe.

    Možná trochu škoda, že nezkusili návrat k akčnímu RPG, aby byla nějaká větší změna systému, ale uvidíme, co bude ta druhá hra, na které by měli dělat.

    • Jevo83

      Asi by som bol sklamany keby to bolo akcne RPG…. ale teraz uz som ukludneny, ze klasicke tahove, takze druha hra suhlasim ze moze byt aj akcna 😎

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit