Přejít na výpis diskuzí

Bleskovky

BLESKOVKY 8.11.2010 
79573 příspěvků

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Izmæl
    Vyšlo nový video z The Last of Us a vypadá to kurevsky dobře. Ale musíte si ho najít sami, protože když jsem ho sem postnul, tak to na YT napsalo, že video je nedostupné (možná, proto, že je to zatím ,,neuvedené video" či co, nevím...).
    • braveman
      -> http://video.tiscali.cz/the-last-of-us-the-sky-has-turned-grey-trailer-6042 <-
  • kostejnesmrtelny

    Hráči Diablo III na Metacritic vyjadřují nespokojenost se hrou udílením nízkých uživatelských...

    To je zajímavý co všichni mají s tím logováním... Já odehrál včera tři "sessions" a ve všech případech jsem se nalogoval bez problému, a hra mě ani jednou nevykopla.... Chápu nicméně, že jestli to někomu nejde, dokáže to opravdu hodně nassrat.

    Mimochodem, odehráno cca 7,5 hodiny s Witch Doctorem, jsem na začátku v Caldeum a u intra k druhýmu aktu jsem málem uronil bohatýrskou slzu *13*
    • Hráči Diablo III na Metacritic vyjadřují nespokojenost se hrou udílením nízkých uživatelských...

      Myslím že problém s logováním se týká jen US serverů, EU jsou v pořádku.
      • Hráči Diablo III berou Error 37 (chyba při přihlášování) optimisticky, na internetu se to jen...

        EU nejsou v pořádku večer, když se lidi vracej z práce.
        • Mezi minimálními a maximálními detaily v Diablo III moc rozdílů nenajdete.

          jedinej problem jsem mel predevcirem , myslim si ze to uz vyresili zatim jsem nemel jedinej problem se nalogovat. Je to bomba za me to splnilo vse moje ocekavani :) prozatim
  • Hráči Diablo III na Metacritic vyjadřují nespokojenost se hrou udílením nízkých uživatelských...

    Nuda, o půl noci bylo 3.1 :-D
  • Korejští hráči zvládli dohrát Diablo 3 na normální obtížnost za necelých 5 hodin.

    to si tu hru fakt asi uzili... *1* *1*
    • >implying že normální obtížnost někoho na tý hře zajímá

      Navíc jestli se naequipovali na předchozích runech, tak chápu, že dát to za 5h neni problém, když jedeš čistě vpřed a neprolejzáš nepovinný dungy.
      • ROFL.. Zase mínuska místo argumentů.
        • kostejnesmrtelny
          Lůza, no :)
          • GlaDOS
            Tady od některých lidí nelze čekat nic víc než mínuska ;)
    • JJ zlvast ked na to isto cakali niekolko rokov ako na zmilovanie Bozie :D.... Ale ratam , ze ten ich 5 hodinovy play bol az potom co hru raz dohrali....prvy krat za 6hodin... :D... teraz pri tom aj tak stravia mesiace, co to budu drtit znovu a znovu a znovu.....a znovu :)
      • Spades

        Korejští hráči zvládli dohrát Diablo 3 na normální obtížnost za necelých 5 hodin.

        Tak to nebyli normalni hraci, ale korejci - Preskakovali vsecko co se dalo... jen bosse malem zabijeli :D
  • Daiblo 3 a Amazon

    http://www.amazon.co.uk/product-reviews/B0030DH9R6/ref=cm_cr_dp_hist_one?ie=UTF8&filterBy=addOneStar&showViewpoints=0
    • Pssssst ! Dnes se hraje : "Přihlašovací obrazovka ":DDDDDD
    • Metacritic lepsi :D
  • Spades

    D3 zdrahlo

    Seisse... D3 na games.cz stoji o kilo vic... Doufam, ze nezdrahnou i ostatni obchody, kde doobjednavali krabice :/
  • Tenhle barbar už dohrál Diablo III. Za barbara a 12 hodin. Stál ten speedrun za to?

    Vypadá, jako kdyby nakupoval ve wow, ah moment stejny engine :-D
    • Jen počkej, až se D3 hráči probudí z release transu. *1*
      • Na nic jineho nečekam. A já jsem připraven jim čelit zadnicí. :-D
    • Spades

      Hideo Kojima se podělil o snímek s úvodní obrazovkou demoverze Metal Gear Rising: Revengeance.

      Co to ma proboha spolecneho s WoW ?
      Ze je to ve 3D ? ...
      • Engine? To mi chces rict ze tech X let co vyvijeli Diablo tak delali novy engine ktery vypada technicky zastarale a ciste nahodou ma stejne online prvky jako MMO hra a ma naprosto stejne knihovny a strukturu jako wow klient? Ale kdepak. Vzali stejny engine a jen prehazeli data. To je jediny duvod proc to vypada jak vypada a proc je to cele online. Bylo to jednoduzsi, levnejsi, rychlejsi.
        • Spades
          A kde prosimte shanis info jak engine D3 pracuje, a jak komunikuje se serverem ?
          Je logicke, ze pouzili stejnou online nadstavbu, jako ve wow, ale to neni engine...
          Blizzard ma svuj vlastni engine, ktery na kazdou hru zvlast upravuje. Ten zakladni engine je jak ve WoW, tak SC2, tak D3...
          Wacraft 2 a Starcraft meli taky stejny engine. Diablo melo jiny engine, protoze to delala jina firma (Blizzard North). bohuzel jejich engine byl tak 1000x hnusnejsi, a protoze se to nikomu nelibilo tak je rozpustili... (Enginy jejich her po odchodu z Blizzu nebyly nikdy moc dobre... Hellgate a Torchlight je toho dukazem. A TERA vyuziva UT3 engine, takze se asi poucili.)
          Nevim, proc by D3 melo vypadat zastarale. Vypada stejne jako kazde jine isotropicke ARPG z posledni doby... Torchlight mel jeste horsi grafiku a Dungeon Siege 3 ji taky nemel nijak slavnou...
          Duvod proc je to online neni kvuli tomu, ze meli online wow, ale protoze chteli neco jako steam pro vlastni hry, ale zakomponovane primo do hry, tak proste upravili battle.net...
          Mimochodem, Diablo 2 se taky lepe hralo jen na battle.netu, protoze se dalo kdykoliv pejit do coopu, bylo tam vice runovych slov, horadrickych receptu a uber bosove - Online only je pak evoluce her spravnym smerem.
          Blizzard je dukazem, ze jde udelat AlwaysOn DRM, ale proste lidi, co musi hrat kdekoliv a kdykoliv, a tahaji si notebooky i na chatu, kde maji byt venku to nikdy nepochopi...
          • Spades
            No prave. Overlay. To je to co mi vadi. Blizzard ma primo do hry zabudovany cross-realm a cross-game chat. Zadnej overlay, ale primo v normalni ingame chatu. Veskere informace ma pak zabudovane primo do UI, taktez bez jakehokoliv overlaye. To se mi ve hrach libi.
            Zatim nejlepe to mel udelany HOMAM 6, kterej mel ingame menu udelane jako windows plochu, melo to vlastni taskbar na okna, aplikace (skype, FB...). Bohuzel tam to byl docela overkill vzhledem k tomu, ze HOMAM je spis hotseat multiplayerovka, nez ze by to nekdo nejak moc hral pres net. Tenhle system by se mi ale hodne libil v Settlers 7, kde byl always on drm takovy podivny.
            • Ano, jenze Steam overlay funguje na jakekoli hře, nejsou tam jen hry Valve. Proto je to řešené tak aby to bylo univerzální a funkční všude. Blizzard to dava jen na sve hry taksi to může dovolit.
          • Ringwraith
            Edit:
            Oh počkat, teď jsem si tvůj příspěvek pořádně přečetl.... "Online only je pak evoluce her spravnym smerem. " Reakce: http://vocaroo.com/i/s0bocuzvf3dg

            Jo a co má TERA co dělat s Blizzard Northem?
            • Jo s tim adresarem se da souhlasit. Mela by byt moznost volby, a jestli je tak o ni nevim.
              Co se tyce chatu. Tak naprosto vsechny, hry ktere pustis pres steam i 3rd party ktere si tam pridas, maj Steam Overlay. Defaultně zmáčkneš SHIFT+TAB a objeví se ti steam UI s chatem..pokud je to přímo steam hra tak se většinou i zapauzuje (kdyz neni online), a mas tam info ke hre, info kteri pratele tu hru hrajou apod.
            • Spades
              Tak většinu věcí co nabízí steam nabízel kdysi XFire, a taky nebyl vyžadován na spuštění hry.
              Steam sice mám, ale spousta věcí mi tam vadí. Například si aplikace instaluju na C a hry na E, ale steam si hry instaluje zásadně do vlastní složky. Navíc v docela debilním systému souborů, takže je v tom docela bordel.
              Offline to sice jde hrat, ale já to ještě nikdy nevyužil. Spíš mi vadí to, že chat není zabudovaný do hry, takže mi tam zavází.

              to ringwraith - v en masse je hodně lidí z BN. Nikdo nerekl, ze vsichni musi jen do jedne firmy.
            • Ringwraith
              TERA je vyvíjena korejskými Bluehole Studios, En Masse ji pouze vydává v USA a upravuje od korejské verze a přidává nový content. Je sice fakt, že EME a bluehole jsou spolu silně svázaní, ale pro UE3 se určitě rozhodli Korejci.

              A pokud vím, tak En Masse si založil týpek, co pracoval jako jeden z komunitních manažerů pro Aion u NCWest anebyl spokojen jak NCSoft kašle na západní komunitu.

              MMO firma od bývalých zaměstanců Blizzard Northu je ArenaNet, kteří dělají Guild Wars 2.

              Jinak k tomu DRM - no je to tvůj názor a je to extrémně špatný názor.
            • Ja nevim, ja Steam jako DRM nevidim. Ja to vidim jako sluzbu, ktera mi poskytne kdekoliv me hry, poskytne mi statistiky, profil, komunitu, informace o hrách a možnost si je zakoupit a automaticke patchování. Nehledě na to steam ma i offline režim.
              Takže nevidím co je na tom udělané špatně. Narozdil od toho nutit hrát online lidi ,kteří prostě chtěj hrát single..a kvůli tomu řešit připojení a mít sem tam lagy.

              Ale chápu že někdo steam vidí jako DRM , když o věci které jsem vypsal nestojí. Já zase nestojím o DRM od blizzardu.
            • Spades
              Me se always on DRM libi, pokud je zakomponovano primo do hry. Steam, origin i Ubisoft to maji spatne, protoze to proste do tech her nesedi, ale treba D3, Darkspore a spore to maji udelane velmi dobre. SC2 je tak na hrane, protoze tam to v singlu neni zas tak dulezite, ale zas to se da hrat offline.
              Je to proste muj nazor no.

              EDIT: Samozrejme zalezi na stylu hry. Proste do RPG, ktere je postaveno na coopu to sedi, kdezto treba do FPS, nebo zavodni hry se to moc nehodi.

              A TERA je vyvijena firmou En Masse Entertainment, coz jsou byvali vyvojari z Blizzard North
      • ze to vyzera ako wow?
        • Spades
          Vubec to jako wow nevypada, a uz vubec to neni stejny engine...
          Blizzard vzdy vytvari uplne novy engine pro kazdou hru. Vychazi sice ze stejneho zakladu, ale to je jak rict, ze UT 3 vypada jako ME...

          Jinak D3 a WoW meli stejny art team, takze tam jsou podobnosti, jako treba witch doctor, ale tim to konci...
          • Pred chvili jsem psal a uvadel priklady ze vyvojari normalne recykluji jeden engine, pokud je vhodny pro danou vec. Biware recykluje NWN engine pro RPG hry, ale nestavi na nem Mass Effect protoze je to vice FPS, stejne tak na nem nepostavila SWTOR protoze neni urceny pro MMO ( i kdzy tak byl puvodne vyvijen ), ale je neco jineho vzit MMO a udelat z nej....single player MMO ktere je oriznute na par lidi v MP.
            • Spades

              Nintendo nabídne majitelům Wii U 512 MB cloud úložiště pro ukládání pozic a hráčův profil.

              Jako kdyz si vezmes UE3, tak tenhle engine uz byl v FPS, TPS, RPG, MMORPG, zavodech, RTS, a buhvi v cem jeste...

              Blizzardvoskej engine je v topdown RPG, topdown/third person RPG a RTS
              A myslim, ze D3 a WoW ma stylem daleko vic jak GoW a Tom Clancy's EndWar

              Muzeme se tu hadat do nekonecna, ale muj nazor je proste ten, ze je uplne jedno jakej engine hra pouziva, a kde byl pouzitej, kdyz to vypada dobre. D3 vypada skvele, a s wow ma podle meho nazoru pramalo spolecneho. Mozna sdily nejake casti kodu, ale proste nechapu lidi co se na to podivaji a rikaji ze je to klon WoW, coz je naprosty nesmysl.
          • Ale UT3 a ME jsou doslova stejny engine. ME1 urcite, ME2 uz jelo na UT3.5.
            • Spades
              Tak samozrejme tato cast je stejna, ale blizz nemohl jen udelat ctrl +c a ctrl + v. Musel ten system upravovat, takze to nebylo tak jednoduche a levne jak vsichni furt rikaji.

              Jinak chcu znat vas nazor - to si jako fakt myslite, ze kazda firma by mela vyvyjet pro kazdou hru novej engine, novej MP system, proste vsechno od piky? Mozna i vyvojarksy software, aby se nereklo, ze pouzili stejnej jako u jine hry? Ja tenhle divnej nazor fakt nikdy nepochopim...
            • Tam nejde o počet hráčů. Jde i o architekturu dané aplikace. Klient, kterého máš lokálně na PC u MMO her a Diabla slouží jen k tomu aby Ti vykresloval a ozvučoval co se děje, nic víc. Veškerá herní logika se provádí na serveru. Uděláš pohyb o pixel a ověřuje se to proti serveru jestli je to validní pohyb. Uděláš utok na potvoru a ověřuje se na serveru zda je to možné a zda můžeš udělat tolik zranění co si udělal a další kalkulace. Spawny potvor, veškeré výpočty provádí server.
            • Spades

              Nintendo nabídne majitelům Wii U 512 MB cloud úložiště pro ukládání pozic a hráčův profil.

              Tak SC2 jede taky na stejnem enginu, a nikomu to nevadi. Navic SC se da hrat i offline.
              S tim UE3 sem to mozna trosku prestrelil no, ale dulezite je to, ze engine nerovna se MMO.
              MMO engine je takovy engine, kterej byl udelany tak, aby zvladl spoustu hracu na malem prostoru. Tot vse. Engine nema se samotnou sitovou hrou moc spolecneho.
              D3 je proto postavene na grafickem jadre WoW, ale servery jsou na jine technologii. Uz jenom proto, aby se D3 nedalo tak lehce emulovat. Proc by vubec brali sitovani z WoW, kdyz D3 pracuje na uplne jinem systemu? 4 Hraci na male mape, ktera je pokazde jina...
            • Muzes si stahnout UDK zdarma a udelat vlastni hru ale bude to porad Unreal engine, muzes si licencovat Unreal engine prepsat si Cpp zdrojaky, ale bude to porad licencovany Unreal engine.
              Dark Messiah of Might and Magic take bezel na Source enginu a porad to byl Source engine, a co to melo spolecneho z HL? Nic.
              Ja nekritizuji to ze pouzili stejny engine, delaj to vsichni, Bioware pouziva stejny engine uz od dob NWN a pokazde ho nazyva jinak, jednou je to Aurora, jindy Eclipse apod.
              Ja kritizuji to ze stavi hru kterou bude hrat spousta lidi v singleplayeru na MMO enginu. Jen proto ze je to pro ne vhodnejsi.
            • Spades
              UT3 je cisty UE3 engine, kdezto ME ma hodne upravenej UE3
              Tak samo WoW a D3 sdili ten zaklad, ale je to hodne upravene
  • ucho

    Just Cause 2 (100,-)

    Just Cause 2 za 3,74 eur (Steam verze)
    http://www.gamersgate.com/DD-JC2/just-cause-2

    v akci jsou i DLC
  • lipkozzi

    tex murphy

    A mame tu novy Kickstarter projekt pre pamatnikov: http://www.kickstarter.com/projects/251414413/tex-murphy-project-fedora
    • Hmm, tak to bych celkem bral. Dokonce sem před pár dny marně vzpomínal, kam se poděla moje originálka Under a Killing Moon, že bych si to zahrál.
  • Cahir

    CD Projekt shání nové lidi na vývoj RPG zasazeném v temném fantasy světě (zní to jako Zaklínač...

    Výborný by bylo, kdyby Geraltův příběh ukončili v nějakým datáči a nechali nás konečně vytvořit si vlastního hrdinu v regulérním novém díle.
    • MrSanta
      Ano ano ano! Začít hezky od nuly s vlastním zaklínačem, ty by byl pan Santa věru šťastný. Spíše jsem však zvědavý na to RPG z nového prostředí. Nějaký ten cyberpunk prosím *4*
    • To by mi ani nevadilo. :-) Dokonce bych nemusel byt ani zaklinac.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit