Přejít na výpis diskuzí

Fight Club - podcast

REDAKCE 16.11.2010 
10438 příspěvků

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • V kolik dnes záznam pro naše mobily?
    • janchor
      Právě teď.
  • FreelancerSVK

    Fight Club #79 audio záznam streamu

    Pre nedočkavcov: http://dl.dropbox.com/u/63778246/fight_club_79_uncut.zip
    Ostatní si môžu počkať na oficiálnu verziu od Lukáša.
    • Naj by aj tak bolo keby na youtube daju nezostrihanu verziu
      • janchor
        Nesestříhaný video si můžeš pustit přímo na tom našem own3d kanálu, archivuje se to.
        • Na owned este stale neni full zaznam
        • hmm asi jsem slepej, ale na owned je z 16.5. jen nejaky 7 sekundovy video utrzek, jinak nic *9*
          • janchor
            Aha! Ono to tam přibejvá dost podivně. Ale vždycky dáváme ten stream nahrávat přímo na own3d, tak snad se to tam ještě ukáže celý.
            • no popravde tohle tam bylo uz vcera vecer, rad bych videl nesestrihanou verzi, aspon na trubce
  • Core

    Soutěž z FC # 78

    Můžete mi někdo spočítat, kolikáté, že je to 25 slovo? Ať počítám, jak počítám, nějak mi to ČAU nevychází:

    "Ze studia serveru Games.cz se vám ozývá podcast Fight Club číslo 78. Ve studiu se mnou sedí Martin Bach. Ahoj Martine. Čau. Ty seš dneska speciální host..." atd.

    nebo

    "Ze studia serveru Games CZ se vám ozývá podcast Fight Club číslo 78. Ve studiu se mnou sedí Martin Bach. Ahoj Martine. Čau. Ty seš dneska speciální host..." atd.
    • janchor
      Bavili jsme se o tom po podcastu a Pavel prý počítal "Games.cz" jako víc slov (nevím přesně kolik), takže ten chaos vzniknul asi tam. Popel na naše palice.
      • Luke
        No, nebyl to nejlepší nápad, přiznávám. Každopádně C a Z jsem bral jako dvě slova, stejně tak 7 a 8. Příště, až zase budu kreativní, tak se pokusím si to nejdřív vyjasnit sám se sebou. Sorry.
        • MickeyMutant
          Za přiznanou a neokecávanou chybu +1. Na druhou stranu, pokud člověk hned nahlásí každou podezřelou krabici od vína, tak to na hejtmana nikdy nedotáhne.
          • Core
            +1 *1*
    • Milda8
      Games.cz, sedmdesát osm. Jasné? *3*
      • Core
        "Ze studia serveru Games.cz se vám ozývá podcast Fight Club číslo sedmdesát osm. Ve studiu se mnou sedí Martin Bach. Ahoj Martine. Čau. = 23 slov.

        To by musel Luke říct v té větě Games TEČKA cz a potom by ČAU bylo 25. slovo. Takhle to vychází na 23 nebo 24. slovo.
        • Milda8
          Hledali snad 25. slovo ne? A to je "seš". Takhle jsem to tam napsal a výhra je má!
          • Core
            Výše si můžeš poslechnout ze záznamu, kdo měl pravdu *3*
            • Core
              Tak člověče nevím, v každém případě congrat! :D
              PS: Lidi mdlého rozumu, VÍCE mínusů, ať mě nezklamete!
            • Milda8
              Jo, já jsem to slyšel živě na own3d. A taky jsem slyšel jméno vítěze u kterého vím, že jako správnou odpověď napsal "seš". Zmatenej sem z toho stejně jako ty. *3*
          • Core
            Pokud vím, tak jako 25 slovo vybrali čau. Teď jsem podcast doposlouchal. Martin doslova řekl, že lidi psali i taková slova jako "jseš/dneska" (neříkám, že jsem se nepřeslechl, ale myslím, že ne). Já jsem také odpovídal do soutěže slovo seš/jseš... Mě je to jedno, sluchátek mám dostatek, jde mi jen o princip a jestli jsem se nepřepočítal. Mínuskujte do zemdlení... :-))) protože se člověk měl odvahu zeptat. Typické.
  • FreelancerSVK
    Chce niekto nezostrihanú audio verziu dnešného fight clubu? Či to mám uploadovať niekam.
    • ruthan
      Urcite lepsi verze bez cenzury, takze uploaduj.
      • FreelancerSVK
        Snažím sa ale speedfile mi vyhadzuje nejakú chybu po uploade a uloz.to je moc pomalé.
        • co treba netload.in/ hotfile.com/ nebo uploaded.to/?
          • FreelancerSVK
            Ak majú dobré dowload rýchlosti skúsim ale radšej na väčšie veci používam tuzemské služby ktoré idú aj cez 3MB/s.
            • FreelancerSVK
              Nakoniec som to poriešil dropboxom :)
            • Tomu rozumim, ale kdyz ostatni zklamou, tak zkratka zkousim, dokud nenarazim na tu, ktera v danou chvili, s danym pripojenim bezi tak jak potrebuju :).
  • sleepless
    Vážení, záznam Fight Club #78 tentokrát sledujte v nesestříhané verzi na přímo na Ownd3D. Patří vám naše omluva a od příště už zase bude normálně v HD: http://www.own3d.tv/Gamescz#/watch/622733
  • Prosím, kdy bude video z posledního podcastu?
  • Malleth

    Akční souboje řízený hodem kostkou.

    Když se navrhnou dobře, můžou fungovat. Dokonce i tak že si toho systému na pozadí málokdo všimne. Je potřeba ale vybrat, který aspekty soubojů budou statama ovlivněný.
    Celkem v pohodě jsou hody na zranění (pokud se nastaví systém tak aby normální člověk nepřežil zásah do hlavy).

    Neměli by se ale podle mě používat hody na zásah. Dost to kazí zážitek když někoho jebnu mečem a kvůli hodu kostkou ho jakoby netrefim, nebo když zemřu po vykrytí útoku nepřítele. Zdravím hry od Bethesdy.
    • Keyz
      V Morrowindu jsem vylezl,sebral kudlu a šel pěšky do města.Potkal jsem nějakého červa tak jsem si řekl,že ho lehce zneškodním.Sekal jsem bodal jsem a nic.Nemohl jsem se trefit a to jsem stal na milimetr přesně u červa.Tak jsem jen držel tlačítko sekaní.Čas plynul a komedie pokračovala.Na konci červ zemřel a kudla zničená.To byl tak zoufalé a nelogické,že si to pořád pamatuji.

      -Jinak,já soubojový systém neřeším jestliže nenarazím na podobné hovadiny.Hovadina může být ve hře u které se hovadiny oznámeny.
      Unreal krásný příklad.Tam jsem neřešil kdo kolik kam vydrží.Tak jsem rasil podle pravidel hry bylo to super.Očekával jsem to tak.Neočekával jsem ale u tuším COD MW2,že tam bude perk který když si vezmu tak po smrti mám snad 2x více HP na omezenou dobu a jsem tedy značně silnější.Anebo,že po zásahu brokovnicí zblízka do hlavy mohu v rámci perku střílet před smrtí z pistole :)Dokonce tam snad je možnost prostřelit několik betonových zdí jako by to byl papír...

      Kdyby řekli "bude to hovadina" tak to chápu.Oni říkají jak se to bude inspirovat skutečnou válkou,výzbrojí apod.Pak je důvod to řešit.Nesplnilo to sliby.
      I když stačilo by říci bude to arkáda :)
      • Ringwraith
        Hehe, dobrej odhad CoDu.

        Jako "realistickou" akci to asi propagují, že kidi na to víc slyší. Aspoň tipuju.
        • Malleth
          Taky znám pár lidí, který to považujou za vojenskou simulaci *13*
          • Hairy_Ass
            To je tak, když někdo viděl zbraně jen ve filmech od Michaela Baye. *4*
            • Keyz
              To mně připomíná,když jsem byl na Pražské muzejní noci v Armádním muzeu na Žižkově tak tak bylo možnost s několika zbraněmi.Opravdu sranda byla jak mnoho lidí nevědělo vůbec co dělat.Rozložit pažbu,manipulace se zásobníkem atd.Ten voják co tam pomáhal jen kroutil hlavou :).
              Sice jsem věděl jak co asi funguje,ale také jsem si neporadil u některých věcí dobře.Často to bylo tím,že aby se část posunula kam má tak bylo potřeba to tam prostě narvat.
              -Sranda to byla u kulometu.Ten vážil tuším 13 kg a mnoho lidem to přišlo nějak hodně když to drželi v ruce *1*
          • Ringwraith
            Tak to je extra poor judgement.
  • Black_Hand
    ad rizeni hry cisly...vzdycky to jsou cisla, jde jen o vyvazeni :). ja teda radsi preferuju nizsi rozptyl strel, treba vyjadreny mensim zamerovacem, nez vyssi damage zbrani, ale i tak jsou to proste cisla. stejne tak jako v jakekoli FPS to jsou cisla.
  • FreelancerSVK
    Ja stále dúfam, že sa vrátia súťaže s hádaním osobností alebo hudobných skladieb, ešte z čias hpodu. Bolo to také zaujímavejšie ale chápem, že sa vám to už asi nechce vymýšľať. A jukebox mi tiež trochu chýba *9*
    • zdeeneek
      Ty souteze na zaklade indicii mi ani moc nechybi, protoze jsem se v nich vubec nechytal *4* Ale za jukebox bych se taky primlouval, byl super.
  • Dotaz

    To 25 slovo sa myslí vrátane toho intra alebo až od zvučky?
    • blixa
      Intro se nepočítá :) Ale uznávám, na tohle jsme nepomysleli :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit