Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Sam Fisher ve dne je nenápadnej jak sáňky v létě. Tohle SP prostě nesedí, zlatý starý haly a jiné budovy pod rouškou noci.
  • IIBANIIOcelot
    Ne, že by to bylo špatný, ale nebyla tahle série o nečem jiném?
    • je to jedna misia, aj pred tym riesil misie podla situacie, a ked islo do tuheho ničil ciele jeden po druhom
    • Cypri
      Bylo to moc težký!!! To přece nemůžeš chtít aby lidi stále hráli tak těžký hry!! Když se snižuje úroveň vzdělanosti, tak se to musí odrazit i tady přece *15* když lidi neumí už přemýšlet ve školách tak nemohou přemýšlet moc ani u hry ne?
      Asi jsem to trošku zveličil, ale v podstatě jde o to, že lidi jsou línější a línější, tak jim jen vývojář nabídne trošku interaktivní film. Ať se moc nenamáhá.
      • Spíš hraje víc a víc starších lidí, který právě musej přemýšlet i v práci a doma už chtěj jen relaxovat a ne se nervovat. Když se hry dělaly jen pro kluky, co neměli jiný starosti než školu, tak se mohl gameplay dělat trochu obtížnější či komplexnější...

        Ale taky mi chyběj starý Splinter Celly:/.
        • tak na tom něco bude, určitě, jak má člověk míň času, tak hledá spíš fakt ten relax, ale nejsem si jistej, že by Splinter Cell byl uplně o přemejšlení, taktizování, opatrnost, tj, bejt pěkně potichu, hledat stinný zákutí, tak je fakt, že tady někde v Íránu je to tvrdší, takže, ale přecijen zabíjel trochu zbytečně, ale možná to je tim, kdo to demo hrál :), ale tak, nezabíjení se již stejně necení, takže.....ale záludnosti v hrách obecně fakt chyběj, sice Portal 2 vyjímka, masovej úspěch, nezabíjí se, řada věcí byla celkem náročná, tak nevim, ale u většiny her se fakt zjednušuje, určitě u akcí, kdysi dávno byly hry plný tajnejch místností a různejch hlavolamů a mezi her, nástrah.....jo, chybí mi to...
        • Cypri
          Taky důvod. Sry že jsem to do toho nezahrnul, to samozřejmě taky vím.
  • Cypri
    Někdy mi je až do breku jak likvidujou značky...
    Takže zase prostě prolítnout misi, zabít vše co se hýbe a je to. Fakt super... Postup misí maximálně jedním nebo dvěma způsoby.
    takže si to shrneme, Ghost Recon - down, Splinter Cell - down, Assassin´s Creed - uknown status yet.

    Good job ubisoft... Asi už bych se měl nechat asimilovat tou dobou a začít tyhle jednoduchý a na efekt udělaný hry hrát...
    • Já jsem ještě zvědavej na Rainbow 6 Patriots. A ten SC mě dost mrzí. Conviction mi zase tak nevadil. Mlácení chlapa o klavír mělo něco do sebe.
      • hm, já si pamatuju, že COnviction mělo bejt o super interakci s prostředim, možnost brát všecky možný předměty, co jsou kolem a tak, židle, stoly, něco málo z toho zůstalo, ale střílení je pruda, obzvlášť mě nebaví tyhle slowmo označení a pak bum prásk, k čemu je pak člověku nějaká zručnost, herní zkušenosti..
      • Cypri
        Dovedu si představit jak ten R6 patriots dopadne.
        • bohužel....
        • Nejak se mi zda, ze od doby co ubisoft udelal assassins creed ho vetsina jeho titulu hodne kopiruje a z velmi kvalitnich titulu co ubi mel se stava naprosta slatanina. Neco jak kdyz udelate jeden povedenej webdesign, potom uz jen menite barvy a osazeni stranky......ale ve skrytu duse je to porad ten samej
          • Cypri
            To se ta duše asi hodně skrývá *1* *1*
    • A kdo tě nutí? Prostě to ignoruj, ne?
      • deridon
        daně jdou nahoru, platy dolu.. prostě to ingoruj ne? ..vim, hry nejsou sice tak duležité jako řečené věci, ale člověk i jako fanoušek serií, které v minulosti definovali či doplnovali žánry, bude prostě právoplatně nakakán, tím kam to všechno směřuje.. a já se těšil k návratu k Chaos Theory.. možná příště? ale spíš ne..
        • Cypri
          Na Chaos Theory pamatuju rád. Byl to pro mě asi nejlepší díl.
          • To asi pro spousty lidi. *3*
      • Cypri
        to si pak nezahraju nic.
        A i kdybych neměl hrát, o to nejde, jde jen o to že mi je úplně líto jak tyhle značky dopadaj, krásná taktická akce jako Ghost Recon a oni jí tak zjednodušili, krásná stealth hra jako Splinter Cell a oni jí tak zakčnili+zjednodušili. Je mi to prostě hrozně líto.
  • h0p3
    žádnej Ironside, žádnej stealth.. to vypadá, že tahle série je pro mě mrtvá *13*

    EDIT: http://popwatch.ew.com/2012/06/04/splinter-cell-blacklist-video-michael-ironside/
  • ten MARK AND EXECUTE je strasna zhovadilost
    • je to kravina a hodne to celou hru zjednodusuje. Ale na druhou stranu se na to celkem pekne diva....ano sice jsem na tento dil a conviction plival, ale v tom videjku je celkem dobry pohled jak vybehne z toho stanu a par jich pokosi, jednoho kuchne a pak zas odstrani. Nic vic ale, jen na efekt dobry....mozna kdyby se to ve hre vyskytlo obcas bylo by to celkem zajimave
      • se vsadim že celá hra dopadne tak že bude pouze na efekt
      • Cypri
        se bojim že na tom bude postavenej system postupu hrou.
  • scy7hian
    He shot himself *1*
  • ale co mi přijde divnější... Sama už nedabuje Ironside? *8*
    • Paul_cz
      Přesně tak. Ubisoft se inspiroval u IO Interactive a jejich příručky "jak co nejvíc naštvat hráče" a zopakovali stejný trik jako IO s Absolution.
      • Je to strašný. A co je horší že to nejspíš dost "hráčů" pořád kupuje. A přitom Ironsidův hlas byl na Samovi to nejlepší... *9*
  • Jo, vypadá to dobře.

    Doufám, že tenhle gameplay byl jen taková ukázka easy mode a ve hře to pak půjde trochu hůř.
  • slyšel jsem správně "FOURTH" echelon?
    • Cosi
      Taky jsem si říkal, jestli říkal fourth ale ten zkurrvený přehrávač neumí posunovat, vždycky mi to skočilo na začátek. Což znamená že se to odehrává po Conviction.
      • přesně... ale pak to tam nějak ještě vysvětlovali ;) že sam je ve vedení fourth echelon ale nevim jestli to je celá nová společnost nebo nějaká část...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit