Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jěště bych přežil mnohem akčnější pojetí hry. Ale rentgenový přehled bojiště, abych náhodou někoho nepřehlédl, nepochopitelné šipky na vojácích za dveřmi, execute (který automaticky zabije každého označeného), slowmotion (aby se i největší lamy cítily cool, že každýho sejmou) a skákání po skále, jak kozlík... To už je prostě moc. R.I.P. Splinter Cell. F*ck Ubisoft.
  • Core
    No ty vole...
  • Masa-san
    Možná by bylo lepší, kdyby si vytvořili novou značku, místo toho aby "násilím" přetvářeli tu starou dobrou a osvědčenou. *2*
  • Dobrá ,to ,že Splinter Cell už nebyl ten pravý SC jakého známe jsem překousl ,říkal jsem si ,že
    ještě není vše úplně ztraceno,že přeci máme ještě hlas Ironsida ,který hru dostává o několik hodnocení výše,ale to ,že se na Samovi který byl nezaměnitelný díky hlasu přiživí nějaká pijavice,mě naštvalo.A to ,že ho mluví někdo jiný ,protože veletoče a podobně by Ironside nezvládl je totální blbost.Jasně díváme se mu na obličej ,když střílí :-/ ,videosekvence by nebyl problém nadabovat ,když je Ironside dabér.Myslím ,že hlavním problémem je samotný herec,který nechce hrát druhé housle.Sam pro mě tímto skončil
  • Takze tedka leti nacpat ten Uncharted styl vsude, jo? Samej skript, uzky koridory s cestou jen vpred a skakani jak opice. To mame The Last Of Us (dejme tomu) a pak jdou na popravu skvely serie: Hitman, Tomb Raider a Splinter Cell, u vsech je ten gameplay skoro stejnej, kryti za prekazkou a pak pripadne nejakej silent kill... Na Samovi se mi vzdycky libil ten pohyb s rozvahou, zadny poskakovani jak kdyby vazil 20 kilo, jak u kazdy z techto her...
    • bez urazky ...nebylo to drobatko limitujici.. bavi me ovladat nekoho ciperneho.. a ta podobnost je urcita dan za realismus.. protoze kazdy chce aby jejich postava byla mrstna s realistickymi pohyby.. ta skala byla trochu prehnana.. ale v ramci zabavnosti dejme tomu... krasne bude az skripty budou upolne neviditelne.. jako treba v posledni dobe melee ktere kolizi mezi postavami zvlada skvele.. zadne prolinani nic..a pritom efektni, resi se pristup k postavam dle utoku ze strany zezadu zepredu.. driv to neslo ani ve splintru a to byla skoda.. jsem moc rad ze se da rychle zakrocit i zepredu... urcite by melo zustat planovani akce s rozvahou.. to jiste a budu rad.. v posledni dobe se to hodne musi tocit okolo pribehu, pridane hodnote, charakterech, prostredi... jinak to hejbani by se melo dle meho vazne priblizovat sobe napric akcnimi adventurami a bude zajimave sledovat jak moc se od sebe ty pohyby odlisuji, ale zaklad bude stejny.. tak jak to ma v planu engine euphoria
  • jinak pro všechny ohledně ironsida. Bude tam. Prosím redakci tiscali, aby to nesmazala, jelikož jsem si toho tady nikde nevšim. http://www.eurogamer.cz/videos/jak-jsem-namlouval-splinter-cell-black-list
  • nevim o co de.. ale Conviction byl stealth jak vino,.. a tady koukam, lezeni, skakani, lamani vazu, bodani, plizeni, gadgety, strileni trochu moc, ale takhle vzdycky vypadaj ty trailery ne ?.. a mozna jsem jen beznadejny optimista... ten Ironside me mrzi
  • residentevilfans
    Dalsi mrtva serie *8*
  • prudislav
    http://s1.directupload.net/images/120604/wiy6vand.jpg
  • jindra.veliky
    Kdyz tam bude mit hrac vic prostoru na reseni situaci tak by to mohlo byt dobre ale ty sipky jak pro retarda a oznacovani a zabiti nepratel *7*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit