Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jindra.veliky
    od Reality Pump bych radsi videl KnightShift 2. *4*
  • Core
    Tak tohle vypadá naproto libově. Artworky jsou vyloženě nádherný. Hned bych si s chutí zahrál.
  • Musím říct že těchto pár obrázků u mě předčí všechna videa z konferencí na E3 :-)
  • Trol.diskuzni
    No skvěle - dosud to byla FPSka, nyní zase celý průmysl pojede na survival-stealth mánii! *5*
    • Aspon si bude z coho vyberat. A vacsia konkurencia mava vacsinou vplyv aj na kvalitu, tak snad to tak bude platit i tu a zaner sa posunie dopredu.. Hlavne ak Namco spravi dalsi Deus na tom naslapanom new engine a k tomu viac premaka stealth a hackovacie minihry alebo vznikne full survival DayZ-like zombiekarna s rozlohou Army ....toz to budem vysmiaty ako leco.
    • ZvacA
      No, proč ne, survival - žánr jako takový - si rozhodně zaslouží v současné máčce mainstreamových srand svůj ctěný návrat, ovšem problém je v pochopení jeho významu. Často se používá jako synonymum pro horor, to není sice špatný předpoklad, ale naivně toho využívají tvůrci k tomu, aby lacině dali držkujícím hráčům na toto téma jakýsi pocit, že hrají survival-horror jednoduchým ztvárněním, že hráče uvrhnou do tmy a občas to protknou houpajícím světlem, viz. divný Biohazard 6. Nicméně nemalou měrou jde v survivalu o herní mechanismy. Hráč musí mít v tomhle žánru pocit, že jde skutečně o přežití a hlavně za nějakým cílem a to, aby toho dosáhl, by mělo být v jeho režii, přičemž by vycházel z možností hry a z věcí, které má herně k dispozici. V podstatě v polo-otevřených herních lokacích by neměly chybět elementy puzzlů, doplněné právě tísnivou atmosférou v kombinaci s akcí, kterou se však rozumí konfrontace s něčím, co hráče ve schopnostech a v možnostech jeho jednoduchých zbraní a udělátek, několikrát převyšuje. Zkrátka, vyvolat neutuchající pocit nejistoty a napětí po celou hru s věděním, že má postava není nic extra, jen jeden obyčejný charakter, který musí a teď dovol citovat klasiku " survive this nightmare " pod hráčovou kontrolou na základě jeho rozhodnutí. Hra, která hráče donutí utíkát, aniž by to bylo součástí naskriptované části, protože by se chtěl vyhnout souboji z nejrůznějších důvodů jako nedostatku munice nebo jen z instinktu zdrhat, tu už dlouho nebyla. Takto si pamatuju survival , byť je fakt, že dneska se jeho podoba tak zmodifikovala, že není svým způsobem jednoduchý určit, co ještě spadá do rozmezí survivalu a co už je jen akcí na pozadí nastrčeného hororu. Vždyť svůj termín survivalu má koneckonců i Left 4 dead.
      • Jsem ted čerstvě objevil DayZ, který každý z těch požadavků splňuje uplně beze zbytku. Ostatní tzv.survival post-apokaliptický záležitosti mi najednou příjdou takový slabý a až k smíchu. Tohle téma mi příjde zajímavý už docela dost let(Den trifidu,Tma nebo Malevil patri mezi moje oblibený knížky, za filmy byl fajn třeba Road,Contagion a prvni půl hodina Im Legend:)) a teprve právě DayZ to zpracovává způsobem, jakým jsem si to vždycky přál a představoval. Baví mě přemejšlet nad tím jak by si lidi poradili bez výdobytků dnešní civilizace a co by to udělalo s lidskou společností jako takovou kdyby šlo právě hlavně o to přežívání. Možná i kvůli tomu, že každou civilizaci vždykcy na vrcholu potkal vzápětí i pád, což se může pomalu týkat i tý naší, je v dnešní společnosti tohle téma tak oblíbený. Tudiž jsem rád, že je tenhle žánr ted i "v módě", protože se objevej i tituly který nabídnou něco zajímavýho(DayZ,Stalker(datastor),New Vegas---Metro,Im Alive,) a nebudou jen vysávat prostředí. Třeba na Wasteland nebo Last of us se docela teším a třeba i Sacrilegium by mohlo příjemně překvapit.
        • ZvacA
          Tady se právě ukazuje různorodost a snad roztříštěnost survivalu a jeho využití. S nadsázkou by sa dalo říct, že survival je dneska každá hra, kde se hráč ocitá v pozici lovenýho nebo jinak situaci nehodnýho člena, jenže je otázkou, zda to ještě spadá do definice. Ono vlastně existuje jedno adekvátní označení tohoto žánru a to survival-horror. Tyhle dvě kombinace jsou nedělitelnou součástí při budování survivalu s jistými pravidly a jestliže jedna z nich překonává druhou a navzájem vybočují, už je na pováženou, zda je to ještě tenhle žánr. Ono třeba se osobně domnívám, že některý výše uvedený hry s postapokalyptickou scenérií nejsou ještě automaticky součástí tohoto žánru, ale jak jsem řekl, je to dneska obtížný určit, co je a co ne. Roli v tom bude hrát i osobní zakořeněnost titulů jako původní Biohazard, Silent Hill, Alone in the dark a další, které patří mezi učebnicové příklady survivalu.
          • Spiš jsem reagoval na oblíbenost post-apokaliptickejch her v současnosti...Do žánru survival hororu vesměs nepatřil ani jeden co jsem tam udal...,ale ono když se budeme omezovat jen na čistý žánr, tak Alone,Silenty nebo Resi(1,2,...3) jsou pro mě pořád naprosto perfektní survival-horory, ale zrovna v tomhle žánru už dlouho nic pořádnýho nevyšlo...mozna tak Alan Wake,Dead Space?..., ale doba forbidenn siren,nocturne, fatal frame a jim podobnejm hrám už vcelku odzvonilo. Proto by Sacrilegium mohlo bejt zajimavý, ale z toho mála je težký usuzovat.
            • Mě v žánru survival horor velice příjemně překvapily první dvě Penumbry a Amnesia - musím říct, že ačkoli tenhle typ her přímo nevyhledávám, u všech výše jmenovaných jsem byl "přikovaný" od chvíle, kdy jsem je spustil. Jen málo hrám se povede tak dokonale hráče vtáhnout a opravdu mu dát pocítit to, co cítí postava, kterou ovládá. Jinak Dead Space je taky skvělá záležitost, ale v něm má přeci jen člověk po ruce nějaký ten porcovací nástroj, což přeci jen posouvá celou záležitost jinam. V Penumbře byl o strach i prázdný prostor, natož když se v něm tu a tam objevilo něco "živého".
  • Blue.Shark
    Zní to hezky. Po pleny-rvoucí Amnesii mám chuť si něco takového zahrát...stejně ale každý rok doufám, že oznámí remake Earth 2150, nebo tak něco :))
  • MidnighT91
    Doporučte mi podobnou haluz jako je The Void, nemůžu se od té hry zaboha odtrhnout...
    • Pathologic.
    • Phillios191
      podobnou...zkus si Condemned, taky dobrej haluz...
  • "nejde nezačít propadat naivní naději", kdo to řekne 3x rychle za sebou?
  • Phillios191
    Tohle vypadá nadějně, konečně nějakej horor

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit