Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Když si vzpomenu v jaké grafice jsou první falouty a přesto mě i dnes baví, tak si myslím že nad tímhle nos ohrnovat určitě nebudu. Jen doufám, že se dočkám skvělých dialogů, zajímavých míst, náhodných střetnutí, + nějaký ten příběh :-D. +- nějaký ten perk. Prostě se na to těším ať to bude vypadat všelijak.
  • Mě by se to líbilo i tak. Hlavní je náplň. Hlavně ať zůstane isometrický pohled. Oni to dělají v nějakém editoru, že?
    • Unity engine, už jsem to našel zde ve fóru. Omlouvám se a díky.
  • yuri.sidius
    Pokud to bude aspoň tak brutální jako starý fallout tak mi ta grafika nevadí, i kdyby to zůstalo takhle tak to beru. Fallout 3 byl sice super hra, ale fallout to nebyl a už by to chtělo nějakou novou falloutovku, hrát ty starý dokola mě už moc nebaví ... ne kecám, ty se neomrzí nikdy *1*
  • No chtělo by to větší detailnost, míň barev a bylo by to OK a ještě hratelnost ala Fallout 1,2 a budu naprosto spokojenej.
    • GlaDOS
      No doufám, že hratelnost ala Fallout 1, 2 nebude. Přece jen je to pokračování Wasteland, které se hrálo dost jinak.
    • Jinak měl tu bejt článek z návštěvy v americe a tam přece kluci něco viděli ne? Tak to můžou porovnat s tímhle.
  • Amylee.Anderson
    Tahleta stará grafika se mi líbí, jenom to tu "starost" kazí přílišná ostrost a víc barev. Pak to nepůsobí ani staře, ale ani nově a to je škoda.
    • Si ubereš saturáciu na monitore a je hotovo *1*
    • deridon
      tak pro ostrost jsem.. ale barevné spektrum, jak bylo řečeno, mělo jít měnit.. byl bych taky pro něco víc "temnějšího" a bylo by to super
      • USER47
        Jo jo, západ slunce na poušti musí bejt temnej a šedivej.:D
        • deridon
          no tak jsem to zas nemyslel :D ale tak New Vegas hraju s Enhanced Shaders s "pulp" paletou a je to takové více pouštní, ale zároveň temnější, působí více post-apo a interiery mají stejnou barevnou paletu jako má Rage (taková ta stylizace domodra, dozelena atd.).. ale Wasteland je samozřejmě jiná hra s jiným stylem, které je udajně více komixové, takže proč ne, pokud je to vize autorů
          • GlaDOS
            Když už jsme u toho, není na Fallout New Vegas nějaký mód, co přidá do interiérů víc světla? Protože ty interiéry se mi zdají občas vážně zbytečně temny.
            • Aj ked to neni interierovy mod, Imaginator umoznuje (okrem ineho) zvysovat jas priamo pocas hrania. http://newvegas.nexusmods.com/mods/39619
  • looooooool co to je za grafyku????!!!!! vypada to jak z roku 1923!!! na cal of duty to nema ani nahodou!!!
    • hmm...tak Grafika pri takychto hrach neni podstatna natolko ako v CoD..kedze pri RPQ je doraz hlavne na pribehu...pricom CoD je linearne divadlo pre hracov...kde grafika je asi to jedine co laka ludi...pribeh to urcite nikdy nebol a nebude *16* *16* *16*
      • Tak mě u her typu COD nejvíc lákal multiplayer.
    • Zato tobě se ta "grafyka" moc povedla...
    • Kámo :D
  • Fargo má očividně problém: kdyby neukázal screenshot, komunita ho sežere, takže screenshot ukázal a komunita ho za to sežrala. Za sebe říkám, že mi to už ve stávající podobě přijde vcelku ok, prostředí je detailní a pokud hra bude mít ten mírně absurdní tón jako původní fallouty, nevadila by mi ani určitá komiksovost.
    • smejki
      komunita ho nesežrala. z asi 80 postů na fóru v příslušném topiči jsou možná tak tři čtyři, které jsou vyloženě negativní. Většina (odhadem 60%) je naprosto spokojená, zbytku se to líbí, ale trošku by stáhli saturaci barev nebo přidali detailů.
  • Robotron3
    Je fakt, že lidi si to (možná chybně) připodobňují s Falloutem, ale když se podíváme, jakou grafiku a paletu barev měl původní Wasteland :) http://www.youtube.com/watch?v=B3PmZ1mgzAk
    • smejki
      paleta barev u WL1 není směrodatná, byla dána technologií. Když máš barev 16, nemůžeš si moc vybírat *1*
      • Black_Hand
        covece, rozmysli si co rikas :P. je zde jeden (o kterym vim) z 16-ti barevnych grafickych modu, ktery je prave o VYBIRANI :). ja na nem vyrostl hehe.
  • smejki
    Abychom byli kompletní.
    - kamera na tomhle screenu je prakticky na maximálním zoomu, kdy je zároveň úhel kamery nejostřejší. Při odzoomování to bude víc top down a taky se trošku změní perspektiva
    - Wasteland je celým svým pojetím velmi komixový a ztřeštěný, takže jistá stylizace (minimálně geometrická) je nutná
    - Fargo zvažuje nastavitelnou barevnou paletu (jako to měla Arcania)
    • Cahir
      "Wasteland je celým svým pojetím velmi komixový a ztřeštěný, takže jistá stylizace (minimálně geometrická) je nutná " - tohle jsem nevěděl a musím přiznat, že mě to trochu štve. Čekal jsem pořádnou depresárnu, artworky tím křičeli. Screenshot sám je ok, ale ta stylizace mi nesedí.

      Ale furt se samozřejmě těším... Jen jsem teď poprvé zjistil, co že to vlastně asi bude zač. *1*
      • smejki
        že tys to nečet!? http://games.tiscali.cz/tema/wasteland-aneb-vse-co-jste-chteli-vedet-o-predchudci-falloutu-59198
        taky mi tochu vadí, že koncept arty jsou pochmurné a dost realistické, zatímco wasteland a zjevně i jeho grafická podoba jsou značně komixové.
        • Cahir
          No vidíš, to jsem četl, ale jsem holt hlava děravá... Nevím, možná jsem čekal, že ona přepálenost bude zasazena do pochmurného světa, podobně jako ve Falloutu 2. Víš co myslím, hra depka a občas těžká schíza, a pak člověk přišel do New Rena, rozpoznal nějakou monty pythonovskou náražku atd. A ono to prostě nějakým podivným způsobem fungovalo.

          Ale ono to snad nějak půjde i tady.
          • smejki
            ono to bude pochmurné tak říkajíc v druhém plánu - sviňárny, důraz na šedou morální zónu a těžká rozhodnutí.
            neměl by ale panovat pocit bezmocnosti a zmaru nýbrž nového počátku ve světě, který je plný vážných situací ale i robotizovaných taťků šmoulů.
    • Thorleif_cz
      Ahoj, chtěl bych se zeptat na jednu věc. V článku mě to tak nějak trklo do očí, týká se to tý nastavitelný kamery. Jde jenom o zoom, nebo jak by to vlastně mělo být?
      • "Also, this particular camera angle is on the low end of a range that the player can adjust upwards to a much more top-down view, for those who prefer that style during game play."

        Ale to by pro někoho bylo asi hrozně moc práce najít...
      • smejki
        nevyplývá, že by měla být plně free kamera, ale spíš bude volná jen rotace a při zoomu bude kamera lítat po fixní dráze. Teď vidíš maximální zazoomování, při maximálním odzoomování se kamera víc sklopí a logicky nebude mít perspektivní zkreslení až takovou sílu.

        samozřejmě všechno je v interní testovací fází, všechno se může ještě razantně změnit a nikdo to oficiálně až takhle zevrubně nepopsal, nicméně z již zveřejněného jsem to takto pochopil.
  • Kein
    Mě se to i líbí, jen teda, jsem trošku v pasti, je to screenshot přímo ze hry, nebo nějaký polo 3D artwork? Tak, či onak, rád bych tam viděl méně komiksové prostředí. Normální budovy etc, tak jak to bylo třeba ve Falloutech (1,2) nemám moc rád design jako byl například v Rage nebo v Borderlands.
    • smejki
      je to přímo z Unity enginu, takže ano, je to ze hry.
    • Robotron3
      S největší pravděpodobností je to jistě přímo z enginu (jinak by to nemělo ani moc smysl). Ta komixovost je dána asi tím, že tam nemají žádné ty post-proces efekty, které tomu dodají špinavost a patinu. Určitě tam bude v závěru i lepší nasvícení a tak. Omalovánek bych se nebál.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit