Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zajímalo by mě, kdyby udělali tvůrci hru se třemi, čtyřmi postavami uvězněnými někde v nějaké residenci. Ve hře by se střílelo, sumírovala zbroj a náboje, hledali medikamenty a řešilo mnoho hlavolamů, které by odtajňovali, zpřístupňovali další a další prostory. Postupem v příběhu bychom se dostávali k jádru řešené problematiky a vše by vyvrcholilo nějakým zvratem a mega bosem. Kladen by byl důraz na hororovou atmosféru, perfektní grafiku s excelentní hudbou. Nechyběla by samozřejmě možnost hrát v klasickém kamerovém systému z RE1-3, volba obtížnosti, zpřístupnitelné bonusy a spoustu doplňkových módů.
    Je asi naivní něco takového v budoucnu očekávat že?
    • ZvacA
      Capcom potřebuje samozřejmě prodávat a držet tempo se současným trhem a ten diktuje něco jiného, proto ty současné experimenty se žánrem. Neřekl bych, že by nebylo možné něco podobnýho v budoucnu očekávat, jen ne asi v rámci současné fáze Biohazardu. Jde taky o logiku v příběhu, chronologii a dojem a smyslu z daných lokací ( aneb, nelze očekávat že například univerzitní areál bude prošpikovaný puzzly odshora dolů, ale jen nabídne zjednodušené hledání elektronických karet, případně klíčů ). Scénář další residence, kde je každá místnost plná puzzlů a celej barák prolezlý skrz na skrz tajnými chodbami na polodrahokamy? To bylo typické pro okolí Raccoon city a mělo to svůj účel a historii. Pokud by něco podobného přišlo z čista jasna, jevilo by se to divně - něco na způsob osmdesátého scénáře SAW filmů. Spíše bych asi fandil další možnosti ovládat charakter nebo charaktery v herním několikadenním dějistvím uvnitř města zasáhnutého další virovou nákazou, a které se ocitlo pod karanténou ( tak jako v případě Raccoon city ), a kde by člověk mohl otestovat své survival dovednosti z baráku do baráku, z místa do místa se vším, co by k tomu patřilo -kontakt se silnějším nelidským protivníkem různého druhu, obstarávání limitujících zbraní, nábojů, hledání dalších přeživších, management důležitých věcí, klíčů, pomůcek, dělání si obrazu o katastrofě za pomocí nalézaných deníků, zápisů, poznámek dopisů. Zkrátka postup obecného pokoušení se z toho místa úspěšně dostat pod taktovkou survival dogmatu. Vše by bylo podpořeno akcemi, které by pro hráče nebo jeho okolí přinášely důsledky na základě jeho rozhodnutí atd.

      Každopádně plno prvků survival hororu je dnes bohužel pro tvůrce mimo zájem - zejména ty statické kamery, ty si dnes dovolí aplikovat málo kdo, jsou totiž podceňovaně považovány za starou školu, která dnes nemá svý místo a to že velkou měrou přispívají k budování atmosféry se s radostí opomíjí. Domnívám se, že podobného projektu, ať už by to byl koncept tvůj nebo podobný, bychom se mohli dočkat jedině v případě obrovského restartu Resiho, případně nové značky.

      Osobně raději doufám v zavedení Remaků pro druhý a třetí díl, což by byla výsostná tečka za sérií a pocta prvním dílům a rozhodně zajímavý podnět pro fandy, protože jinak čistého návratu klasického Resident evil hlavně v oblasti hratelnosti a zážitku, se už asi nedočkáme.
      • Tak remake druhého a třetího dílu ve stylu RE Remake pro GameCube by byl fakt boží, myslím že byly původně v plánu, ale kvůli malým prodejům RE Zero a RE Remake zapříčiněných malou rozšířeností samotného GameCubu se od nich ustoupilo. Tyto díly na GameCube pak byly vydány neupravené. Osobně vidím budoucnost takových old-school hororů se statickými kamerami leda tak na Kickstarteru, jenže tam firmy jako Capcom asi sotva půjdou.

        Vím že statické kamery se používaly kvůli technickým nedostatkům tehdejších strojů, ale podle mě takto ručně kreslené obrazovky z mnohdy opravdu fikaných úhlů pohledu mohutně podporovaly atmosféru a vyznění příběhu. Ranné díly Resident Evil, Alone in the Dark 1-4 nebo z jiného soudku Final Fantasy VII-IX jsou toho jasnými důkazy. Zatímco na jiné 3D hry z té doby se dnes nedá dívat natož s chutí hrát, tyhle hry se dají hrát naprosto v pohodě a mají i dnes super atmosféru. Škoda že teď už do toho nikdo nejde a statické obrazovky se používají většinou jenom v adventurách.
  • MishKonn
    RE5 byla jedna z nejfilmovějších a tím pádem i nejlepších a nejintenzivnějších her, co jsem kdy hrál. RE6 podle všeho jen staví na jejích základech a přidává lepší (podle mého velmi promakaný, po tom, co si na něj zvyknete - viz. demo), realistický a parádně vypadající systém chůze a ozvládání postavy a rozšiřuje příběh ze dvou na 6 postav. Pro mě tedy bomba a těším se.
    • to jooo no akorad hodne ale hodne stara grafika...Skoda
    • Nejfilmovejsi = nejlepsi a neintenzivnejsi? Ah... Jsem asi skutecne jediny, kteremu "filmovost" v dnesnich hrach vadi a komu pripada, ze prilis velke lpeni na filmovosti degraduje hratelnost.
    • Nejfilmovějších? Tak to si asi nehrál metal gear :D
      • MishKonn
        As a matter of fact, mám za sebou jedničku a čtverku. Neříkám, že je to nejfilmovější hra...ale že se řadí mezi nejfilmovější, stejně, jako série MGS.
    • tak ta chůze je opravdu realistická:D Je to nejhorší resident co sem hrál, a to jsem dohrál všechny díly, klasika RESI 1 až 3, Code Veronica, remake RESI 1 na Gamecube, i s RESI ZERO, RESI 4 se mě ještě líbil, ale 5 už je jen rýžování peněz, a 6 bude to samé, demo sem musel vypnout po 10 minutách!!! nevěřím, ze ty si hrál staré dobré residenty, to bys nenapsal tohle, ale každého názor, pro mě už RESI asi skončil a vrátím se ke klasice:) ta nezklame nikdy
      • Povedat o tomto diele že je najhorši ktorý si hral predtým ako si ho skutočne hral je naozaj smiešne... každopádne tiež mám otazniky k tomuto dielu.
        • vlastik.plaminek
          Ale ta pětka opravdu stála za vyližprdel. Po technické stránce se sice moc věcí vytknout nedalo, ale není to Resident. Kdyby se to jmenovalo African killing spree, tak by to se značkou pojily už jenom postavy a pár přeživších mechanismů z lepších dob (míchání kytek, náboje s vlastním slotem v inventáři atd.)
  • residentevilfans
    Ale porad to vypada k..... dobre *5*
  • Veskoslav
    Nějak mi přijde, že čím akční trailer, tím horší je pak hra.
    • jasně že jo, protže čím akčnější trailer, tím to přitáhne víc CoD hráčů a jim podobných který zastávají filozofii čim akčnější tím hustější! kdybys jim ukázal trailer z nějaký obchodní, nebo ekonomický hry, nebo příběhovej trailer na nějaký RPG tak to pro ně bude nuda :D taky trochu vizitka pro hru... takže to asi moc Horrorová hra nebude *7*
  • ZvacA
    O nový trailer ale nejde, tahle věc byla k dispozici již na letošní E3, byť má pár nových záběrů. Ale je fakt, že 14 dní před vydáním toho asi moc vymýšlet nebudou, ani na domácí TGS.
    • mohly by vypustit HD tady tohoto http://www.youtube.com/watch?v=xk7XRZ6zeGw protoze se to da shlednout jen v tyhle spatny kvalite
      • ZvacA
        Přesně tak, z trailerů nepochybně ten nejzajímavější. Vím, že byl exkluzivní pro Gamescom, ale očekával jsem, že se dočkáme později všichni. Takto to jen zajišťuje kamera. Rozhodně škoda.
  • Ocelot
    No na akci jako byla v posledním Resi filmu to mít nebude :D

    Jinak mě se Resi 6 líbí a určitě si ho na PC až vyjde zahraju
    • ZvacA
      Ani nepřipomínej. Já se divím, že Retribution vůbec někdo zasponzoroval a už vůbec jsem nepočítal s tím, že může vzniknout větší žumpa než byl Afterlife. No prostě jedna velká efektní kravina k smíchu, která nemá ani nabídnout jako film sám o sobě. Když už nedává smysl ani v rámci vlastní filmové chronologie, tak to je co říct. OVšem, co je nejhorší je ta skutečnost, že lidi na to chodí kupodivu do kina - ani korunu bych nenechal.
      • PS3Hrac
        Mě se rozhodně poslední RE film líbil a ten konec docela epický ale většinou jsem musel hodně přestat myslet nad těma přehnanýma akčníma scénkama prostě 30 vojáků se netrefí do jedné baby prostě jsem si toho raději nevšímal *1*ale 3D bylo dost dobré těším se na pokračování a hra RE6 taky dost dobrá podle dema. *3*
      • souhlasím s tebou:-) mě stačil trailer na Afterlife a hotovo, o Retribution škoda mluvit. Resident Evil 1 se dá zkousnout, i když s hrou má prámálo společného, dvojka totální hovadina a trojka byla asi nejlepší, ale pořád to nemá z Residentem nic společného.
      • EuroSamurai
        Taky si říkám co Andersen blbne první díl byl aspon poctivý béčko .
        • Vyplázl jsem za Odvetu skoro dvě kila (bylo to v čas mého volna bohužel jen 3D) a velké zklamání. Po nadějné čtyřce jsem byl skutečně zklamán, film mě už v polovině přestal bavit. Nějak se nedokážu popasovat v této sérii s těmi charaktery převedenými ze hry do filmu. Je patrné, že jediné včem se postavy shodují je asi jméno, režisér však námá vůbec snahu nám je nějak přiblížit. Vše je prostě jen tak bez jakékoliv rozpracované podrobnosti a smyslu pro detail. Po několika minutách jem byl naprosto bez motivace dívat se dál.
          Trailer ke hře se mi s názvem Resident Evil 6 moc nelíbí, uvidíme jak se to bude hrát a o čem to ve finálu bude.
          • ZvacA
            To jsi ještě docela tolerantní, páč už Afterlife brát jako " nadějný film ", no nevím no. :) Musím přiznat, že přestože live action snímky se od prvního dílu vezly jen na své vlastní vlně plné odkazů a překroucených herních momentů, dalo se na ně dívat. Třetí díl Extinction navíc zavedl docela slušně alternativní postapokalyptickou vizi, což nebyla zase tak špatná myšlenka a i zpracování po druhém díle bylo na serioznější a lepší úrovni. Nicméně, celý potenciál naprosto zlikvidovaly oba poslední díly, ať už Afterlife nebo chaos-macho-slow-action do extrému vyvedený Retribution a Anderson ( vyjma řečeného prvního dílu ) jasně prokázal, že nemá smysl ani pro RE univerzum, natož pro režisérský křeslo. Ten by měl dělat kreslený mlátičky, který by se vysílaly o půl osmé o víkendu pro děcka. Protože jakmile se sejde rejža bez schopnosti to udělat a naopak se snahou se cpát do nejnovějších technologií, aby si jednak ušetřil prácičku a jednak zavřel údajnou efektivitou hubu divákům, tak začíná být v takovém případě velmi zle. Jestli Retribution vydělá zase víc jako předchozí díl, jak je u RE filmů zvykem, tak začnu vážně pochybovat, kam dali lidi soudnost.
  • BLADIA-AMNESIA
    Uz by s tema zombikama mohli prestat...
    • EuroSamurai
      Diskuze by byly daleko příjemnější kdyby si každej hleděl jen toho co má rád a toho co ho zajímá(anebo si zašel do příslušnýho hate fora), ale místo toho lidi lezou do diskuzí k žánrům a tématům ke kterým nemaj vztah a pak tam jen bezduvodně "plivou" okolo.
      Co je tak těžkýho na ignoru?
      • Dnes díky sociálnym sietam si každý mysli, že ku všetkému musi niečo povedat a to sa odzrkadluje v takzvane "doblitých" diskusiách

        viz. dokonalý príklad prispevok uživatela - luqe
    • ZvacA
      V sérii, kde jsou pro ni typickou součástí? Ty voe, to se tady zase někdo sekl...
      • BLADIA-AMNESIA
        Moment... Ten komentar byl myslen obecne. Hry, filmy a podobne. Uz je to trapne.
        • EuroSamurai
          Ted je boom s komiksovejma adaptacema ale nikde nevidim žádný stížnosti, a už vubec sem si nevšiml, že by se tolik brojilo proti fantasy kopírkám Tolkiena takže to vypadá, že tohle stigma postihlo jen zombie žánr no jak by řekL JC Denton "What a Shame".
        • Masa-san
          A tak to já naopak zombie tematiku velice rád a trapná mi nepřijde ani omylem, alespoň pokud je dobře zpracovaná (míněno obecně).
          Tím spíš mě mrzelo, že se v některých dílech RE odklonili od původních klasických zombie a přešli na jakési mutanty s masožravou kytkou místo hlavy. *16*
          • ZvacA
            Jaká zase " kytka " ty voe. :) Alespoň to umožnilo rozvoj dalších a zajímavých parazitických organismů a nových virů a taky to podporuje různorodost celé problematiky. Osobně se mi líbí, že vznik zombií ve hře koresponduje s tím, co na ně působí a představa, že bychom po desáté čelili účinkům t-Viru ( jehož varianty jsouˇve hře jedinými látkami, které umožňují hostitele proměnit v zombie ) by taky nebyla asi z nejveselejších. Jinak, momentálně nový CGI film Damnation ukázal, že se dá krásně zkombinovat klasické chování zombies s " kytkou " ( Plaga parazit ), takže výsledek zahrnuje mutaci a projev obou sfér a působí, alespoň za mě, docela dobře. :)
        • ZvacA
          Ale kulový. Obecně zbývá říct jen jedno, co je komu do toho. Tedy, pokud mě ta tématika nezajímá, tak se poohlídnu po něčem jiným, možností jiné kulturní a herní tématiky a sféry je stále plno - nikde zombie téma není dogmaticky a jedině stanoveno, natož aby byl s pistolí u hlavy do toho nucenej se o to zajímat a podobně, takže v tom nevidím žádný problém. Osobně se mi líbí, že člověk si z velké sorty všeho možnýho vybere jednu věc, která je mu na odpor a u ní prohlásí, jak toho už není dost. Je to podobný, jako bych si stěžoval, že je všude ve filmu a ve hrách střílení a nebo moc fantasy nebo sci-fi prvků - naprosto stejná absurdita. Je to zkrátka jedna z mnohých populárních sfér, které vždy buď málo nebo ve větší míře cyklují, ale stále fungují vedle sebe - nejde najednou říct, viděl jsem pár filmů z miliónu, vyšlo pár her z miliónu, četl jsem pár knížek z miliónu, které se věnovaly zombies a už je toho dost? Jak kdo může posuzovat? Že to někoho nebaví osobně, to je jen jeho subjektivní aspekt, ale nedokazuje to, že je čas to zabalit a nahodit téma kytiček a obláčků, že jo...
  • irdzi
    Pojem "akcni" neni to, co by melo byt spojeno se serií RE ... intenzivni by mohla byt mozna tak atmoska:)
    • uvidime. podle traileru to vypada na Call of resident evil *13*
  • nuda...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit