Novější Starší

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Super, proč by měli dělat hru s úžasnou hratelností, kde člověk musí přemýšlet nad svými rozhodnutími, hledat různé cesty k cíli nebo 80% herní doby plánovat útok. To se přece dneska nenosí!!! Radši udělají výplachovou střílečku pro naprosté debily, kteří neumí počítat do deseti. Co na tom, že zklameme všechny své fanoušky, aspoň si zase trochu namastíme kapsy!!!

    Vždycky jsem se zastával konzolí, některé prvky z nich jsem bral dokonce jako přínos, ale tohle trapné zjednodušování je už opravdu moc. Hitman je jedna z nejoriginálnějších a nejkvalitnějších herních sérií, která se navíc na rozdíl od většiny ostatních s přibývajícími díly zlepšovala. Blood Money je jedna z nejlepších her, jaké jsem kdy hrál a měla dokonalý mix hardcore prvků a uživatelské přívětivosti. Ale s tímhle ať jdou do pr*ele. Hitman se asi přidává ke Splinter Cell a Max Payne do řady zmrvených sérií. A myslím, že tahle řada se bude v blízké budoucnosti rychle prodlužovat.
    • Hmmmm, nikde v článku jsem nezaregistroval, že z toho chtějí udělat střílečku - chtějí ho udělat přístupnější, což může znamenat leccos a je asi předčasný dělat teď závěry.

      A pokud jde o zjednodušování, tak je zvláštní, že to všichni připisují konzolím. Hraji od 8-mi bitů na konzolích i počítačích a s přivřením obou očí by to byla pravda u 16-ti bitů (snes, genesis x amiga a PC), ale přestalo to platit nejpozději v okamžiku, kdy na PC vyšlo Diablo a na playstationu GTA :).

      Důvod proč se hry zjednodušují je prostě v tom, že jejich vývoj je čím dál dražší a je potřeba aby se zaplatil - a pokud chceme next gen, tak se s tím musíte smířit.
      • Extrémní zjednodušování ale přišlo až s nástupem "next-gen" konzolí, tedy od roku 2006. Odbobí cca 1998-2006 bylo podle mě nejlepší ve vyvážení hratelnosti a uživatelské přívětivosti. Ale už tehdy se objevily případy sequelů PC her, které musely být silně zjednodušené a přizpůsobené konzolím (např. Deux Ex 2).
        • tak na argument o Deux Ex 2 se hrozně těžko reaguje, tam je důvod zřejmý a zjednodušení opravdu znatelné. Ale taky je pravda, že Deus Ex je ojedinělý počin bez rozdílu platformy, nedá se úplně brát jako berná mince.

          Jinak já bych počátky zjednodušování na PC posunul na dřívější dobu - podle mě začalo s nástupem vln realtime strategií, FPS z druhé světové a akčních RPG (takže u RTS bych se nebál Warcraftu II, u FPS MOH nebo spíš první COD a u RPG Diablo). Někdy v té době začali pomalu vymírat komplexnější žánry (TBS, letecké simulátory.....) nebo přesněji, začali být kvantitativně válcovány.

          Multiplatformním vývojem trpí na PC technická stránka, po stránce komplexnosti se z hlediska výkonu kompromisy dělat nemusí. A X box i PS3 nejsou konzole orientované na příležitostné hráče - rozhodně jich je tam míň než na PC (i všichni hráči Farmville jsou hráči...). Takže je vlastně otázka, koho chtějí vývojáři vlastně zjednodušením nalákat.... :)
    • Navíc nemůžu si pomoc tak pokud má hra rating pro dospělé což má většina her tak proč dělat hru jak pro děti?K čemu teda rating je když přece dospělí jedinec by mohl trochu zapojit mozek a uvažovat.Navíc série Hitman byla vždy pro dospělé publikum.
      • Hitman je jedna z nejdospělejších a nejméně akčních her. Vždyť za celou jednu misi zabiješ třeba jen jednoho člověka. Ale celá příprava a sledování okolí, možnost, že celá mise bude k ničemu kvůli špatně uloženému tělu nebo krvavé skvrně, to je to, co mě (a možná miliony dalších hráčů) na hře tak baví. Bohužel vývojáři si myslí, že každý hráč chce jen bezmyšlenkovitě střílet kolem sebe a že víc mrtvol=víc zábavy.
  • To zjednodušování mě tda celkem dost děsí,kdysi skvělá taktická série Rainbow Six upadla naprosto příšernou hrou Rainbow Six:Lockdown poté se z ním stala jen hezká ale absolutně tupá střílečka,naopak serie Ghost Recon byla absolutně nudná fpska ale pak přišel Warfighter který byl paradoxně těší a dával víc na taktiku,naopak u série Brother in Arms hře zjednodušení jen prospělo a poslední díl Hell higway byl nejlepší jen se trochu bojím aby se hoši z IO nevzhlédli ve své jen lehce nadpůměrné střílečce Kane&Lynch a neudělali z toho jatka z holohlavým hrdinou to by tu sérii totálně zazdily
    • Ale proč by z toho nedělali kopii Kane & Lynch, dneska chce přece každý jen tupě střílet milionové zástupy bez pořádného důvodu. Hlavně ať tam je dost výbuchů a skriptů, po tom přece všichni touží. *10*
  • Cajk
    RIP Hitman.
  • Ta hra byla vždy o výzvě. Jestli to zlehčí tak ať si to zasunou tam kam slunce nesvítí.
  • Tak a den zkaženej.
  • celý článek shrnut do poslední věty - Hitman: Absolution vyjde příští rok pro PC, Xbox 360 a PlayStation 3. *1*
  • zx_spektrum
    Chcou hru udělat snažší a přístupnější, ale přitom neurazit hardcore fanoušky. To může být trochu problém, když hardcore fanoušky v podstatě urazíte tím, že hru uděláte snažší a přístupnější. *7* No tak to aby rovnou udělali ty hry dvě... Nestačilo by udělat hru stejně jako předchozí díly, jen tam přilepit nějaký volitelný idiotmode který ovečky povede za ručičku? Jako rád bych IO Interactive věřil, že to zmáknou, ale při vší úctě, podle toho jak dopadla jejich poslední tvorba to člověka zrovna moc v klidu nenechává. *9*
    • jo, měli tam hodit "kid Mode" jako byl ve Spidermanovi na PS1 z roku 2000... jeho autoři tím znatelně předběhli dobu
    • "idiotmode který ovečky povede za ručičku" máš bod kámo *3*
  • Tak nejlepsi by bylo, kdyby si hra zachovala svoji komplexnost, ale byla by tu i moznost, se ke svemu cili tupe prostrilet. To ale snad bylo mozne i v minulych dilech, tak nevim, co chteji pro stredni proud hracu jeste zjednodusovat.
    Vetsina diskuteru tu potom nad hrou nepronasi verdikty, ale opravnene se obava o osud znacky, jez si neziskala svou slavu kvuli plesatemu protagonistovi ani pribehu, ale prave pro takrka adventurni zpusob hry s mnoha moznostmi. Kecy o jasnovidectvi si strcte za klobouk. Pokud jste fanousky Hitmana s sledujete vyvoj jinych hernich serii (Rainbow 6, Splinter Cell aj.), musi vas zprava "Hitman nebude tak hardcore" minimalne vystrasit...
    Nejhorsi scenar by byl, kdyby se z toho stala tunelova strilecka s dvema cestami. Jedna ticha a druha rambo stylem. Snad v IO Interactive neztratili veskerou soudnost.
  • Doufam, že tam bude auto-health(nebo jak se to pise). *10*
    • Řekl bych, že tam bude i auto-aim, instant kill, šipka ukazující cestu, možnost rozpuštění těla a neviditelnost. *10*
  • rage
    Hitman Pollution

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
Novější Starší