-
myslím, že vývojáři to myslí tak, že u novýho hitmana si přijde na svý každej... hardcore hráči si pomaličku potichoučku projdou celej level bez zbytečných ztrát na životech civilistů, zatímco ostatní akčněji naladění hráči to projdou trochu hlučněji a nechaj za sebou akorát hromadu mrtvol, za to ale dostanou značně sníženou odměnu, jak tomu bylo i v minulých dílech...
-
Ta náročnost hry byla ta její pravá krása. Tenhle díl mě tím pádem asi nijak zvlášť neosloví. Ale vývojáře dobře chápu.
-
přesně, už ani nepamatuju kolikrát jsem některé části Hitmanů hrál abych se dostal na naprosto čisté skore... *5* kolikrát jsem jen resetoval kapitolu těsně před koncem, protože jsem udělal drobnou chybku a někdo mě uviděl... čas co normálně strávím nad celou hrou jsem byl schopný strávit nad jednou jedinou misí v Hitmanovi... *1*
-
no ten si moc u hitmana neumim představit, možná nějaký pro dva až 3 hráče, kde každy pujde zajistit v misi jinou oblast(jeden vipne proud, druhy po tme rychle zabije, takový vzdálený coop, ale jakmile tam bude běhat 6 na 6 plešatech maníku proti sobě, už je z toho špatná střílečka *4*
-
btw kdyby udelali multiplayer (online) s nutnosti koupi originalniho cdkeye, hned by jim to sypalo i pro tu uzsi cilovou skupinu. on totiz nikdy neni zadny problem si stahnout jakoukoliv ciste singleplayerovku. autori stale nechapou, ze jisty financni uspech prinese kvalitni multiplayer...
-
hm, skoda. hardcorovost hitmana byla na cele hre tim nejlepsim. nedalo se to projit jen tak. clovek musel premyslet. jsem zvedav jak to bude vypadat ted. hitman patril k mym nejoblibenejsim hram, srdcovka!
-
tak na argument o Deux Ex 2 se hrozně těžko reaguje, tam je důvod zřejmý a zjednodušení opravdu znatelné. Ale taky je pravda, že Deus Ex je ojedinělý počin bez rozdílu platformy, nedá se úplně brát jako berná mince.
Jinak já bych počátky zjednodušování na PC posunul na dřívější dobu - podle mě začalo s nástupem vln realtime strategií, FPS z druhé světové a akčních RPG (takže u RTS bych se nebál Warcraftu II, u FPS MOH nebo spíš první COD a u RPG Diablo). Někdy v té době začali pomalu vymírat komplexnější žánry (TBS, letecké simulátory.....) nebo přesněji, začali být kvantitativně válcovány.
Multiplatformním vývojem trpí na PC technická stránka, po stránce komplexnosti se z hlediska výkonu kompromisy dělat nemusí. A X box i PS3 nejsou konzole orientované na příležitostné hráče - rozhodně jich je tam míň než na PC (i všichni hráči Farmville jsou hráči...). Takže je vlastně otázka, koho chtějí vývojáři vlastně zjednodušením nalákat.... :) -
Trochu i autory chápu. Pořád dělat jednu hru pro menší okruh hráčů i když víte, že děláte vynikající hru, tak je to demotivující.
-
Smutná zpráva *9*
Ale trochu mě překvapuje, že to vydali jako PR. To bude asi chyba marketingu. Přece jen pochybuji, že by si někdo řekl: "OMG COOL!!! Předchozí Hitman byl strašně hardcore, takže novýho Hitmana si určitě koupím, protože to bude jednodušší a konečně budu moct všechny postřílet. A možná dostanu i achievement za zabití 250 lidí."
Spíš by měli říkat, jak to bude otevřené, se spoustou možností, stealth akce atd. Lidi se budou více těšit. Nakonec z toho udělají akci a fanoušci série si to pak z nostalgie stejně koupí... -
filosofie je jasně definovaný pojem, hardcore nikoliv
-
Hmm... Masa minusuje. *6*
-
další hra která padla (padne) za oběť trendu stupidizace her ... njn, prostě dnešní cílová skupina pro kterou jsou vyvíjené hry je kdokoliv kdo zvládne najít a držet tlačíko pro pohyb dopředu
-
omg naco to chcu zlahcovat????? sak hardcore dodaval hitmanovi vzdy to co potreboval, sak to neni hra pre kokotov krivych co idu a vystrielaju cely level, narocnost a rozmanitost je u hitmana primarny zaklad, az to fakt nejak ulahcsia a pre idiotov 15rocnych tak to pekne poseru. tupci. *10*
-
gears of war a ptakovina *1*
-
No i špatný konec se počítá:)
-
heh v tohle este niekto dnes dufa? Bude to takmer urcite presne tak ako sa obavas ;)
-
omg, sakra dik! Fakt som to nevedel, presiel som tehdy hru, uvidel titulky a myslel som ze je koniec tak som to odinstaloval ;)
-
Naprosto s tebou souhlasím. Dnešní firmy si myslí, že když hře dají tu nej nej nej grafiku a zachovají legendární název hry, že to bude stroj na peníze. Zapomínají však, že hry v srdcích kdysi vůbec nebodovali grafikou. Když si vezmu sérii Gothic...první dva díly jsou prostě má 2. a 3. nejlepší hra co sem kdy hrál (1. je jen Mafia, první díl). Když ale přišel Gothic 3 s výbornou grafikou, bohužel jako hra mě moc nenadchla. Když se "pyraně" a JoWood rozešli, "pyraňky" si zkusily starou PRAVOU školu Gothic a vytvořili Risen - skvělá atmosféra jako z Gothic prvních dvou dílů...a grafika? Grafika nebyla ničím dominujících v prostředí dnešních her - ale hra to je přesto excelentní!
Takže vzkaz pro ty autory - nedělejte se tolik s grafikou a dejte nám pořádnou porci "staré herní školy"... a vám pařanům přeju pevný nervy, protože je budeme potřebovat *9* -
Sám bych to neřekl lépe. Dnešní trend zjednodušování her je něco příšernýho. Pamatuju si, když jsem jako malý hrál třeba Dunu 2 (která nebyla nic jednoduchého na dohrání), nebo Commandos 1.. Dnes už jsou hry dělaný pro masy, aby to dohrál úplně každý.. Hitman byl vždy výzva a přijít si na to, jak cíl odstranit formou "nehody" bylo něco, co jsem považoval za jeden z nejlepších prveků hry. Doufám, že obtížnost nezaloží pouze na počtu savů, ale taky například na hintech během misí (které by mohly být na těžší obtížnosti omezené, nebo třeba žádné)..
-
Tak oni ho vážně pohřbí... Tak to je opravdu smutné kam se hry ubírají.
Ale všechno zlé je pro něco dobré. Aspoň neprosedím tolik času u compu a vypadnu ven.
Jinak mě bude za chvíli rychlejší přeskočit než obejít. *1*