11 bit se ocitají pod palbou investorů i úřadů kvůli stovkám milionů utopených ve zrušené hře
-
Mně to tvrzení, že to zrušili, protože "projekt vznikal za zcela odlišných tržních podmínek, kdy byly příběhově silné, narativně zaměřené hry výrazně přitažlivější", přijde podezřelé.
Mám pocit, že single-player příběhové hry jsou pořád zhruba stejně populární - a to docela dost - koneckonců třeba Sony už takových patnáct let vyloženě živí.
Můj tajný tip je, že to byla hra s ženskou hlavní hrdinkou typu Forspoken nebo Outlaws, a když 11bit viděli, že takovéhle hry to mají na dnešním trhu stokrát těžší než hry s mužským hrdinou, tak to radši zabalili. Tomu by totiž vysvětlení, že se holt mezitím změnily tržní podmínky, odpovídalo dokonale.
Podobně třeba nedávno zrušili Perfect Dark, taky s ženskou protagonistkou, i když předchozí ukázky vypadaly jinak skvěle.