15 netradičních a krátkých singleplayerů, které dohrajete za večer nebo dva
-
Call of the Sea.
-
Za sebe urcite doporucim Tacoma, za mne to ma vyborny zaver. Pripadne Deliver us the moon. V podobnem duchu jeste podmorska trochu hororova Narcosis, taky s paradnim koncem. Taky mirne hororova Soma je skvela, zejmena z filosofickeho hlediska. Ne mesmim zapomenout "simulator strazce vesmirneho majaku" Still there.
Taky ceska abstraktni/umelecka logicka Dark Train (trochu na zpusob her od Amanity) sto ji za to.
No a od autoru Limba podobne temna a s podobnou hratelnosti Inside.
Tech dobrejch jednohubek je v podstate mraky. 🙂
-
Za mě Suzerain a The Life and Suffering of Sir Brante.
Obě i s obrovským potenciálem pro znovuhratelnost.
-
Her Story, Papers, Please, World of Goo, Mini Metro, Hotline Miami. :)
-
Ja vam teda nevim co je pojem kratka hra? Nezlobte se na me, asi uz jsem nesikovny hrac, ale pokud ma hra cca 8 hodin, tak to je cisty herni cas. Zapomina se na to ze ji hraju klidne mesic. Protoze bud nemam tolik cas a nebo nekde se proste seknu, neco hledam, resim kudy dal, co mi chybi apod. Takze potom je ve vysledku muj herni cas klidne 30, 40 hodin u takove hry!
Kratke hry to u me tak maximalne hra ve stylu Blair Witch, ta opravdu na to projduti, ne moc zaseky, ne moc reseni tak to se celkem rychle dohralo. Proti tomu treba mi prijde dlouha hra Resident Evil Village.
-
-
Asi tě moc nechápu. Pokud hru hraješ 30-40h, tak to není hra co má 8 hodin, ne?
Tohle je právě článek o těch kratších, které se dají za večer či odpoledne dohrát. A fakt si nedovedu představit, jak ti trvá třeba Edith Finch přes 30 hodin. Jasně, pokud to budeš hrát po desetiminátových intervalech, tak u toho možná ten měsíc strávíš. Ale za normálních okolností, kdy máš volný večer (takže pár hodin v kuse nemáš co dělat), chceš ho strávit u nějaké hry a nechceš se tím zavázat k nějakému stohodinovému rpgčku, tak to dohraješ.
-
-
Tys ho jen nepochopil, ten jeho komentar je jasny... On ty kratky hraje asi tech 8 hodin... Ale protoze to hraje treba od utery do ctvrtka, tak pocita, ze tim stravil 2 dny, takze kalkuluje cca 40 hodin😅😅😅
-
-
Jo tak to jooo :-D
-
-
-
-
Od te doby co mam Steam Deck jsem odehral spoustu malych (velkych) titulu.. je super, ze u tehle her jde snadno vysbirat achievementy na 100% a pak si je hodit na Steam profil...
Za me z posledni doby..
Creaks, A Short Hike, Lost in Play, Haven Park, Steamworld Dig...
Jinak jeste reklama, presne tyhle hry jsou stvoreny na Deck, na velkem PC bych je nehral...
Ted valim na Decku Personu, takze opacny pol 100+ hodin☺️
-
Za mě bych doporučil Titanfall 2.
Kampaň se dá odehrát do 6 hodin.
-
-
Titanfall 2 nemělo špatnou kampaň, ale zase nějaký dokonalý zázrak to nebyl.
-
Kdysi sem to zkoušel a po hodině to šlo pryč. Bylo to jako kdyby mi někdo vrtačkou dělal díru do hlavy.
Bláhově jsem doufal, že když autoři utekli od CoD, že se od něj budou snažit udělat něco jiného a místo toho jsem hrál CoD s robotem... ☹
Já nedoporučuji.
-
-
Navrhnu ještě Deliver Us the Moon.
-
-
A když už jsme u těch Měsíců, To the Moon je taky super =).
-
-
Moons of Madness.
-
-
-
Ja odporúčam Rime, Omno, Arise: A Simple Story všetko super oddychovky na 4 až 5 hodín.
-
-
RIME je neskutečný. Sice je pro mě první level o úroveň výš než zbylé 3 ( asi to nejlepší na hře ) ale i tak.
-
-
Krátké singleplayer hry?
To ještě v dnešní době baví? V době, kdy každá druhá hra má naprosto zbytečně obrovský svět, zaplněný zbytečnostmi? Kde se příběh i atmosféra v tom zbytečném světě naprosto ztratí?
Kde jsou ty nářky, že je hra krátká a zábavná, když se u jiné můžu 150 hodin nudit a sbírat tisíc různých a zbytečných předmětů?
-
-
Chápu, že to píšeš sarkasticky, ale zase nemůžeme úplně odsuzovat ty děti, které baví ty velké (ale víceméně prázdné) open worldy.
Sto lidí, sto chutí.
Někdo rád stovky hodin lozí skr open world mapu a vycucává všechno na 100%. Někdo jiný má radši kratší, ale intenzivnější zážitek.
-
-
Naopak, odsuzovat je musíme.
Právě kvůli takovým lidem se takové hry dělají. Dnešní hráči a youtubeři jsou mor pro herní svět.
-
-
Tady je to ale pak na hlubší otázku - proč je špatně když se dělají hry, které se líbí co nejvíc lidem? Proč je lepší dělat hry, které se budou líbit méně lidem?
-
-
-