Přejít na výpis diskuzí
2K na letošní rok oznámilo datadisk pro XCOM: Enemy Unknown
21.8.2013 | Adam Homola
33 příspěvků
-
Jestli se nevrati rasa snakemanu a nepujde pouzit aspoň 8-10 vojaku tak v tom pripade at si to strci za kloubouk *5* Nejaci pseudo mechove a mechoidy to si delaji srandu ne... uz jen cekam na zbesile hordy zombie a robotizovaného vlcaka jako partaka :D
-
Hmmm vypadá to že do Xcomu naroubují prvky ze Syndicate a proženou to redesignem úrovní na Silent Storm (jehož komplexnosti však nedosáhnou) .
Tak nevím , vše tu bylo ... od remaku Xcomu jsem si sliboval konečně vojáky použitelná vozidla , větší množství autonomních automatů a ... zničitelné prostředí :((( .
Bohužel TurnBased strategie se dál zmítají ve své křeči a interaktivita prostředí je každému u .... u sběratelských kartiček které generují rychlý reálný zisk :( -
4 dohrání pro 100% zážitek? To je divný když původní XCOM:EU stačilo dohrát jen jednou a nikdy mne nic nenutilo si to pustit znova, takže buďto bude datáč to, jak mělo vypadat XCOM před kastrací, nebo nás voděj za noc
-
-
Samozdřejmě že přehání a lžou. Jsi teprve teď přičichl k hernímu průmyslu či co?
Ke 100% zážitku stačilo když ti poprvé bugnul line of sight, zasekl se ironman nebo se z ničeho nic člověku naspawnoval před xicht squad elite mutonu.
Mě by úplně stačilo kdyby datadisk komplet předělal spawnování a vyměnil retardované 2 akce za 100 akčních bodů. -
-
Ruku na srdce, hry se vydávaj pro prachy a kdo ti z dnešní generace Codkařů bude chtít hrát klasickou turnbase...respektive kola založené na timebodech, systém sice nebyl kdo ví jak propracovanej a to chůze + střelba nebo jen chůze byla fakt blbost ale na jednu stranu to mohlo/může přiblížit tahovky mainstreamu...
Bugů to mělo fakt hodně...ale co byl největší bug pro mmně osobně bylo sám princip bojů, to že aliení packy se v fog of war skoro nepohybovaly nebo jen minimálně
Prvně jsem nepřičichl ale člověk má občas tendence nevnímat pravdu tak úplně, zvlášť když jde o jeho oblíbenou hru ( MicroProse originál ) ale co jsem měl čekat od Firaxisu po vykastrování Civky...moje najivita -
-
je ještě jeden tzv projekt jmenuje se to UFO AI... princip tahových bojů zachován, stavba základny a postupné pokrývání planety v některém ohledu to shledávám jako UFO Extraterrestrials s několika jinými vychytávkami... bohužel technologicky je to na úrovní původního ufa... jen pár typu zbraní stíhaček máš na výběr asi 5 typů... ale vojáci se pomaličku cvičili... měl jsem hrdiny kteří prošli 100kou bitev a pořád nárůst jen 10% + - oproti zelenáči...
měsíčně musíš odrazit tak 20-30 útoku... když něco posereš tak kolikrát ztratíš i hodinu hry nahrál jsem 50 hodin té hry a pořád jsem byl v 25%... pořád jen tři typy UFO max! kolega co byl dal, už dostal další dvě nová ufa... je to fan projekt pro hráče kteří fandí UFO a dohráli Extraterrestrials a teď neví co zrovna hrát... tak to rozhodně doporučuji vyzkoušet... nemluvě o tom že hra JE ZDARMA -
A zkusili jste Xenonauts? :) Je to podle me hoooooodne blizko puvodnimu Xcomu Enemy Unknown. Ano ma to par much, ale rozhodne je to o necem jinem. Ale zalezi zda vam vadi horsi grafika ci nikoliv.
A co se tyce tech tahu, nerikam ze to udelali dobre, ale neni to nic v porovnani s nahodou, ktera se tam generuje podle nejakych spatnych generatoru pseudonahodnych cisel (resp. generator) jelikoz clovek to mohl hrat opravdu opatrne a mit sanci na trefu vysokou nad 80% klidne i 95% a chytil vlnu missu, a netrefil ani buldozer na jeden metr. Coz v dulezite misi znamenalo konec.
Stalo se mi to, kdyz jsem dobyval jejich bazi treba (pri druhem hrani na Ironmana)
-
-
presne to stupidni muzes udelat 1+1 krok nebo 10+10 kroku ale beda jak bys chtel udelat 1+1+1... zrovnatak bezet o deset policek dal a vystrelit klidne muzes ale nemuzes vystrelit a udelat jeden krok... to je fakt dementni system a zcela postrada logiku na rozdil od predem stanovanych bodu (ktere logicky predstavuji jednotky casu) a cinosti ktere dle narocnosti cerpaji ruzny pocet bodu(casovych jednotek)!!!
-
-
-
Az tam alieni nebudou vypadat jak z cartoon network, nebude tam 10 opakujicich se bojovych map, az globalni mapa k necemu bude, alieni se nebudou teleportovat do zad nebo doprostred mojeho squadu, az tam bude videt aspon pokus o tvorbu kvalitni hry a ne jen simple multiplatform scripted bs, tak mi reknete a mozna se podivam aspon na screeny.
-
-
1+ *5*
-
-
Poslyšte mám problém s Declassified a chci se zeptat jestli se s tím už někdo nesetkal u jiné hry... Jde o tohle http://forums.2kgames.com/showthread.php?259786-Uh-stuck-in-first-area-where-you-re-supposed-to-learn-the-cover-mechanics npc prostě stojí a nereagují...
-
-
Neodsuzuju te za kradez. Kazdy z nas ma nejake moznosti. Ale proboha, jak se tu na to muzes oficialne ptat ??? Na cracklé verze se ptej na fórech kde jsi hru sehnal za pet prstu. *15*
-
Nainstaloval si i ten soft u konce ? Ta hra normálně funguje.
Kdo nehledá pokračování Ufo serie, ale spíš klon Mass Effectu a Ufa, tak nebude zklamaný. -
Může se doopravdy jednat o warez verze. Podobný chyby mechanik jsem posledně zachytil ve Far Cry 3, kdy warez verze nejela, ale originálka byla bez problémů. Spec Ops: The Line měl zase hrozný FPS propady ve warezu a v originálu naprostá pohoda. Buď tam chybí Day 1 patch nebo je to krásná implementace ochrany jako byla například v Batmanovi: AA.
-
-
Kromě toho vlákna co jsem postnul jsem nenašel nikoho se stejnou chybou a jelikož je to oficiální 2k forum tak se dá předpokládat že ten maník má origo... Jak už jsem řekl, stejná verze jede bratrovy bez problému! Vy co tvrdíte že to nejede protože je to warez melete nesmysly, ještě se mi nestalo že by hra nejela protože je to warez, vždy je problém buď v hardwaru nebo přímo ve hře...
Příkladem vám budiž Duke Nukem Forever, kdy mi originál i po opatchování jel asi v 5 fps kdežto warez verze od Razora jela stabilně a bez lagu, na nejvyšší možné nastavení... -
-
Spíš jak jsem psal já Day 1 patch a s tím, že to je na oficiální fóru, tak to nic neznamená. Když vyšel cracklý Batman:AA, tak všichni psali ty specifický chyby přímo na Rocksteady. Vyšlo i pár článků o tom jak se piráti vztekaj, že jim to nejde atd. Problém cracků je, že se někdy hádají s beta ovladači atd.
-
-
Je pravda že mám na atinu 13.8 betu a jinej ovladač jsem nezkoušel takže dík za radu určitě testnu...
-
-
-
-
Originál?
-
-
ne, do originálu nejdu dokud mi hra nepojede. Vyzkoušené 2 verze tedy 2 různé cracky, bratrovy to jede normálně... Našel jsem o tom vlákno na steamu kde někdo tvrdí že měl stejnej problém se spec ops, řešení nenašel...
-
-
Ty vemeno! Nechápu jak můžeš nadavat na bugy, když jsi tu gamesku ukradl ... Crackovaní je docela alchymie a to že hrus spustíš ještě neznamená, že crack nepomršil chod ostatních prvků hry...
Dokážu pochopit že si hru chceš vyzkoušet, ale uvědom si , že když ukradneš hru automaticky počítej stím jakobys měl v ruce betaverzi. -
-
Na jednu stranu chápu proč hru zkoušíš , na druhou budeš mít také zasloužené minusy protože si tu většina lidí hry kupuje - a předpokládám problémy které popisuješ nemá ;) .
Sežeň si jinou sušenku , počkej na opravu , případně to zkus celé znova podle readme ..... ale nezapomeň poprosit své dělnické rodiče o sponzoring téhle hry pokud se ti zalíbí , nebo ji čirou náhodou dohraješ až do konce ;)
-
-
nechápu proč má záporný hodnocení, kupovat hru která nejde může jen úplnej hlupák
-
-
Možná nejede proto, protože jí ukradl? Že by další šikovný protipirátský počin do vývojářů? *5*
-
-
"Re-installing did a lot of nothing. I'm thinking about asking for a refund (!), myself."
-
-
-
-
-
-
Nevím trošku mě to nabudilo... možná do toho investuji... ale spíš bych uvítal UFO Extraterrestrials 2... jednička byla velmi povedená, řekl bych že až příliš zdlouhává ale zase člověk měl na pár měsíců co hrát... těch 50-80 hodin to určitě dalo *2*
-
-
A ja si uz pomalu zacinal myslet ze jsem jediny fanda UFA:Ex. Vyjde dvojka vubec? Odklada se snad uz 3 roky.
Ufo:Ex...nejlepsi remake X-Com serie vubec. Alespon pro me
-
-
Kdyby se vykašlali na to věčný zjednodušování a vrátili se k původní komplexnosti...
-
-
hra je složitá až moc *5*
-
-
řekl ten kdo dohrál staré XCOMy na nejtěžší úroveň... *1* *1* popravdě XCOM Apocalipse jsem projel na normální i tak to byl docela záhul proti tomu novému XCOMu to raději nechci ani porovnávat *1*
-
-
No, ohledně ufo Apokalypse, tak tam byla hra obtížná pouze na začátku, jak přišel toxigun a teleport, tak nebyl problém do 1 maximálně 2 kol vyhrát misi s bitevni nebo mateřskou lodí. Ale souhlasím, že byla zábavnější než nové ufo, kde mě štvalo stejné prostředí a to, že nepřátelé byli na předem stanovených pozicích a do doby, než na ně hráč narazil tak stály. Dále příliš málo výzkumů, ekonomika na úrovni houpacího koně, příliš málo příletu UFO (1 měsíčně), při splnění jedné mise nasrání ostatních států, a to dost podstatně, čili potřeba hodně rychle vyhrát ...
A nejhorší je odstranění akčních bodů a inventáře *16* .
-
-
-
Kdyby to alespoň bylo předtim tak hrozně složitý, ale ono nebylo. Byly to snadno srozumitelný funkce. Nákup, prodej, inventář, vybavení vojáků/letadel a pár statistik vojáků (který bych jako jediný byl ochoten uznat za "složitý" na dnešní dobu).
Mimochodem, může mi někdo vysvětlit, proč změnili herní měnu? Co je jako španýho na $? Hra je ten přístupnější když platíme Simoleony? -
-
Že by ochranná známka ? Pokud to nemá opodstatnění v dějovém základu , tak ještě že veřejně všichni už neplatíme Šolomouny ....
-
-
Vážně? Ochranná známka na peníze? *1* To jsem se pobavil.
A jak, že to nemá opodstatnění? Projekt XCOM je snad financován (reálnými) světovými mocnostmi, tak proč je placen ve smyšlené měně? Aby se dnešní - zřejmě mentálně narušení - hráči nemuseli počítat s těma nulama?
-
-
-