Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já si myslím že pokud to tvůrci nějak okoření mohlo by to nalákat spousty hráčů.
    Já osobně se na vydání těším. *3* *5*
  • Xcomik
    Osobně jsem od Survaria celkem dost čekal notabene když většina vývojářů jsou původní vývojáři Stalkera a navíc mají engine se kterým léta pracují tak proboha nechápu kde je ten zádrhel. On byl spíše problém asi v samotném konceptu vývoje! Nechápu na co kutí nejdříve PVP když mají dělat PVE! Přitom PVP battle MMO 3D her je tu celkem dost když pominu nemastný neslaný Battlefield PFF tak tu je ještě od Cryteku ta jejich novinka Warface a něco má venku i Ubisot (Ghost Recon Online) tak tohle prostě nepochopím. A to nemluvím o tom že tyhle vody brázdí hlavně COD a BF v rámci multiplayeru! Nejhorší je že kluci ani evidentně nevědí co je jejich komunita vlastně zač!

    Já chápu že PVP v Stalker ShoC nebylo špatné (však bylo silně inspirované CSkem) ale proboha jestli prodám 1.5 milionu kopií hry a ve výpisu serveru mi tam nevyběhne ani 50 serveru (v nejaktivnější době kdy se ShoC hrál) pak si musím říci že komunita primárně nemá zájem o PVP multiplayer. To je prostě logika věci!

    Čili jejich primárním vývojem měl být PVE režim a tam skutečně mohli hodně zabodovat. Jestli si chlapci ukrajinský myslí že nejdříve hráče dostanou na PVP a pak začnou kutit PVE tak se v celku velice rychle spálí protože jak už jsem uvedl i na tenhle žánr tu jsou 3D střílečky s letitým MP které prostě hráči hrají a jen tak určitě neopustí. Navíc Survarium si plno lidí od začátku spojovalo se Stalkerem a ten rozhodně o multiplayeru (v režimu PVP) skutečně nebyl!

    PS. Pro nadšence Stalkera doporučuji modifikaci Sigerous Mod pro verzi Call of Pripyat. Je to jedna z nejlepších modifikací na stalkera kromě nových zbraní je v modifikaci i tuna nových úkolů a hlavně staré a všem známe mapy z předešlích verzí hry (Kordon, Bažiny, Agroprom, Agroprom podzemí, rudý les, Temné údolí, Laboratoř X-18, Vojenské sklady) cca 20 hodin navíc k samotnému příběhu link na cz beta verzi: http://www.nfs-world.cz/forum/topic/stalker-sigerous-mod-2-2-albor-eton-edice-cesky-preklad/
  • Jack1947
    Jo MMA , vice MMMO a vice kazeni hernich serii a her , penize jsou prece az na prvnim miste.
    A oni si to muzou dovolit *3* , dit je fuk ze skalni fanousci nebo proste ti co meli radi, zakladni myslenku ostrouhaji a nebo prekousnou, proc ne prekousli i jine tak prekousnou i tohle hrat to prece nemusi... STALKER muze uz klidne umrit s klidem... i kdyz asi ne z klidem a stejnak umre vykrvaci a vytecou mu vnitrnosti hlavne ze potecou prachy a generace NOnStalke si to zapari. O co preci jde ne. *4*
  • Animace vazne priserny a celkove graficky nic moc. Navic ten obsah ma znamenat jako co? Par po sobe strilejicich panaku? Na to stacilo vzit mapu ze Stalkera a udelat DM. Dost me to mrzi, stalker mi bude chybet.
  • Prostředí je supr, líbí se mi ty starý vojenský budovy, auta atd., to vse je ok, ale obsah uplne o prdu zatim, dost se obavam ze to bude o nicem. A to sem nejvetsi stalker fanda, ted parim stalker:cop modovanej, mysery myslim...

    Esi si myslí, že dyž udělaj nejakejch par takovejdle map kde se budou lidi kosit v 10ti verzich deadmatche, ctf atd, a vsichni sednou na prdel, tak to asi tezko.. snad nejsou tak blbi.

    A esi jo, tak krach naně zatrest!!

    Esi x let delaj na necem misto na stalkerovi pravym, a bude to tohle, tak si zaslouží smrt
  • Tak ako som bol niekedy alergicky na blby bloom co cpali vsade, tak teraz zacinam byt alergicky na ambient occlusion. Je to sice dobry efekt ktory dodava obrazu hlbku, ale kua ked je spraveny riadne a nie hentak odflaknuto ked su tiene okolo objektov, grrr
  • No škoda. Zde je jasně vidět, že je Stalker definitivně po smrti. A to nemyslím je ten název, ale celý styl, koncept a atmosféru hry. Kdyby udělali pokračování Stalkera jen s jiným názvem asi by vydělali daleko více peněz. Co furt mají všichni s tím free2play MMO.
    Toto na mě působí dost lacině, jako kdyby to dělali nějaký začínající modeři. Moc to nesleduji, tak nevím v jaké fázi hra je, ale můj zájem už ztratila. Jen obyčejná střílečka, co postrádá pořádnou grafiku, animace, zvuky, atmosféru, a vůbec chuť si to zahrát. Toto jsem neočekával. Navíc tam nemůže být vůbec žádná pořádná singlplayer část (příběh = důvod proč bych toto vůbec chtěl hrát).
    Ale kdo ví, třeba se z toho nakonec vyklube nějaká jiná a zajímavá hra, a já bude jen mile překvapen.
    • Co by s nim meli? Zoufale se snazi najit lek na 90% piratstvi.
      • Jejdasek a jeho strasidelne povidky o 90% piratstvi a moru zvanem steam. To povidas (budes povidat) svym detem pred spanim?
        • To neni povidka, to je smutna realita. Ale chapu ze deti nechteji pohlednout pravde do oci, neunesly by ji :-).
  • tonnymontana
    mno me to videjko zase tak moc nezklamalo, pochopil jsem ze je to "PvP" hodne atmosferickych her v MP ma tenhle "look" uvidim urcite si pockam a nebudu soudit dne pred veceri :) pokud studio zareaguje na tuhle kritiku je hodne mozne ze vytusi co hraci chteji. preci jen maji na to casu dost
  • Hmm myslel jsem ze ohledem zastaralosti animacniho systemu nemuze nic ohrozit prvni pricku Bohemia Interactive. *1*
    Omlouvam se Bohemce, protoze toto ma jeste o tridu horsi. *2*
    • celoush
      krátký rozhled a zaujatost....
      • Armu mam rad a v diskuzich ji vzdy branim prave proti zaujatosti. Ale hraju i jine hry a ver mi ze nesrovnavam s filmovymi cut scenami ale s beznym pohybem ve hre. Abys mi rozumel nemam nic proti samotnym animacim v Arme3. Tam je dobre znatelny pokrok a s tim jsem celkem spokojen. Vsechno to ale shazuje system ktery s animacemi naklada a neni schopen vytvorit kontinualni verohodny pohyb. Muzes mit dokonale animacni smycky ale pokud je nedokazes propojit bez cukani, skubani postavou a pokud nedokazes soupat postavickou jinak nez po linearnich krivkach, cely to shodis.
        Tady na tom videu je to primo extremni priklad. Jak animacni engine presouva postavicky
        napr. pri skakani to by mozna oko hrace zkouslo na zacatku milenia. Dnes je standard uplne jinde a toto se uz nedeje snad ani ve strategiich. *3*
        • Tvůrci Army argumentují tím, že narozdíl od jiných her animace v armě zodpovídají za skutečný pohyb postav po herním prostoru. Proto jsou dost limitováni tím, co s tím můžou udělat.

          Upřímně se v tom vůbec nevyznám, takže nevím.
  • ucho
    hm, tohle zavání propadákem, kterej se jim ani nezaplatí. měli raději udělat singleplayer verzi. graficky by to sice nebyl žádnej zázrak, ale už by to zřejmě mohli mít hotový a mohli budovat novou značku. tohle mě zatím nijak nepřesvědčilo.
    • Lawliet
      Přesně tohle mě napadlo, když jsem to sledoval.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit