Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Carnage666

    A mě osobně Elex nakonec chytnul, jen se člověk musí přehoupnout přes ten zbytečně obtížnej start. Ale dvojka šla absolutně mimo mě, je to úplně to stejný jako jednička. Minimálně marketing to tak prodával a hrát znova to stejný sem fakt nechtěl.

    Ale jinak i přes to že mě Elex bavil je to hra co má těžce zastaralý snad všechno, combat, UI, grafiku takže bych se ani nedivil kdyby studio padlo.

    • Veskoslav

      Problém je, že ani po cca 12 hodinách to nějak nezačne...A to jsem do té době vyloženě trpěl. Nedávno byl Elex 2 v Humble Choice. No dal jsem pauzu. Co s takovou hrou...

  • Neúspěchu Elex 2 se nedivím. Struktura vyprávění příběhu se u her od piraní nezměnila už od Gothicu 2 a po přidání sci-fi prvků druhý díl Elexu zrovna novinkami neoplýval a z grafiky taky nikomu čelist nespadla. A to je dneska už prostě málo.

  • Abyste se z toho Gothicu všichni nepotentočkovali.

    • Taky mi to prislo jako fajn hra, ale v te dobe uz byly venku, nebo vychazely lepsi hry.

      • to je ale subjektivní, že jo. Pro mě třeba před a po Gothicu II: NotR už nikdy nic lepšího nevyšlo ;) 

        • Noo tak myslim, ze nazor, ze G2 neni nejlepsi hra co kdy vysla, je pomerne objektivni :)

          • Je to nejlepsi hra, co kdy vysla. To je muj subjektivni nazor :) Kdyz kouknes na fora Gothic fanboys tak zjistis, ze jsou nas desitky az stovky tisic, a v 90 % případů se shodneme, ze nejlepsi Gothic je Gothic 2 NotR. Ale jasne, CSko hraje víc lidí. Podle me to ale o kvalite hry nic nerika. 

  • Veskoslav

    Elex jsem se několikrát snažil dohrát. Ale je to prostě celé zastaralé. Souboje  grafika, p*rno příběh. Od Titan Lords to s nimi šlo z kopce. 


    Jejich problém je ten, že pořád jedou stejně. Stejné šablony příběhu, soubojový systém atd. Jakoby neuměli přepnout. Kdyby byl Elex 1 a 2 jako Gothic v moderní grafice, vylepšené mechanismy gameplaye, spousta lidí by byla nadšená. Ale po cca 4 hodinách to šlo z disku. Ono i cena hry šla dolů ještě rychleji než ubisoftí hry a to je co říct.

  • Piraně mám rád a moc jim fandím. 

    Série Risen je top! Jednička super, ale dvojka byla top. Sice na druhý průchod to není, ale těch 50h jsem se fakt bavil jak u máločeho. Risen 3, ač mě štvala změna hlavní postavy a jeho příšerné namluvení, tak těch 77h jsem si také užil. 

    I ELEX 1 mě dost bavil. Sice teda dvojku jsem,  už nevím proč, nedohrál, ale i ta byla OK.

    Snad to zvládnou a zase nám nadělí nějakou novou super hru s parádním světem, jak to oni umí :-) 

    Ale Elex 3 už asi néé.... Dvojka byla OK, ale už toho světa mám tak nějak dost :-D

    • frank.horigan

      No malinko si protiřečíš, já to tak vidím, že G1/G2 tunu lidí očarovaly a pak tihle lidé na jakési nostalgické vlně ve smyslu "je to stejné jako božský G2" hráli i všechny další hry.

      Jenže co fungovalo v roce 2000 už není tak cool o hodně později.

      Já třeba Risen dohrál doslova "na sílu".  Tobě ta hra přišla nějak přelomová nebo alespoň nadprůměrná?

      Zkus si po Risen zahrát třeba Zaklínače 3 ...

      • toka

        Srovnáváš Risen s rokem vydání 2009 a Zaklínače 3 s rokem vydání 2015.

        Jinak za mě je Risen teda přelomový i nadprůměrný je, protože doteď žádný RPG nenabízí takovou kreativitu a svobodu v řešení questů a tak dobrej pocit z toho, že jsem si konečně za těžce vydřený peníze mohl koupit první pořádnou zbroj.

        Nehledě na to, že tma je skutečně tma a pohybovat se v bažině s povinnou pochodní v ruce (která zhasne, když spadne do vody) u banditů má atmosféru jako prase.

        • frank.horigan

          Tak si míszo Zaklínače 3 doplň dvojku.

          A ty vydřené peníze nedělají Risen nějak přelomovým, to už bylo v G1.

          Rysen je okopírovaný nudnější Gothic

      • Já jsem Risen třeba přehrál třikrát, ale Witchera 3 jen jednou. Je to plný výplňových, umělých otravných questů, který do toho univerza nepatří, přiblblýho stopování, romantiky kterou v akčním RPG nehledám, ty buildy mně moc nenadchly a vlastně tam je totálně absentní právě to co je na sérii Gothic (a první Risen) super - rewarding feeling když získáš třeba novou zbroj nebo zbraň a najednou můžeš tam kam jsi předtím nemohl. To jsem u witchera nezažil, tam jsem vyzobával celou mapu hned jak jsem někam přišel, bez omezení. Jedna z nejlepších věcí na Gothicu je právě to, jak hráče umí rozumě omezit, fanboys tomu říkají natural barriers. A vlastně to tak je. úplně katastrofální je v tomto třeba Skyrim, kde mobky lvelujou zároveň s hráčem a cleý levelování tím ztrácí smysl i efekt, je to prostě nuda. Vím že v zaklínači se dá najít i tužší nepřátele, ale co jsem hrál já, tak jsem buď vůbec neměl důvod tam chodit, nebo to bylo uplně mimo hlavní příběh/mapu a navíc se i tak dali zabít. Risen není dokonalá hra a má relativně malou znovuhratelnost, ale je fakt mega pěknej, má svoji atmošku, Harbor town OST se dá hrát na kytaru, a je to celý takový svoje. Witcher 3 je super hra, ale podruhý vyzobávat tu "ubisoftí" mapu už nikdy nebudu. 

        • frank.horigan

          V Zaklínači tyto bariéry byly taky, taky nešlo jít hned kdekoli. I když v Piraních hrát to bylo asi striktnější.

          Skyrim je dle mě neskutečně přeceňovaná hra. Tam je pěkné prostředí, ale jinak tuny věcí vyloženě průměrných.

          Jinak Bethesda s tím totálně nesmyslným levelováním potvor přišla už v Oblivionu a taky poté naprosto nechápu smysl svého levelování :)))

          Mimochodem Oblivion tak jde dohrát na první úrovni :)

      • Já Gothic 1 poprvé dohrál koncem minulého roku. Na dvojku se teprve chystám...

        Já jsem se k PB hrám dostal právě s Risen 2 chvilku po vydání, právě jako odskok od Zaklínače 1 a 2, kterého už jsem byl přežrán :)

        Avšak tenkrát jsem se do toho nějak nemohl dostat, a hru jsem odložil na neurčito. Vrátil jsem se k tomu až po dohrání ELEX 1 v roce 21. Dokoupil jsem si Risen 1 a 3, a vzal to na jeden zátah. Celkově ten gameplay Risenu, i ten souboják, mi maximálně vyhovoval.

        Kdybych měl vypíchnout jednu věc která se mi líbila nejvíc, tak jednoznačně svět rozdělený do mensich lokací kde se můžu volné pohybovat. Oproti dnešním hrám s obrovskými otevřenými světy to byla příjemná změna. 

        Elex 2 jsem stopnul právě kvůli velkému otevřenému světu. Už toho na mě bylo moc.

        Jinak, trilogie Zaklínače je spolu s trilogii Mass Effect jediná herní série kterou jsem odehrál několikrát. U Zaklínače 3 mám asi 1000 hodin, u Dvojky asi 400, a u Jedničky nevím, ale pětkrát jsem ji sjel určitě. A stejně se mi ta jednička líbila nejvíc:-) A nejlepší lokace z celé série je jednoznačně Flotsam ze Zaklínače 2. Vždy když je zmínka o Zaklínači, vybaví se mi Flotsam.

      • nevím proč by hra musela být přelomová, mně jde hlavně o to se bavit, a ano, za sebe říkám že jsem se u Risen 1 bavil víc než u Witcher 3. W3 měl spoustu problémů - příliš velký svět, tím pádem plný nudné výplně, stopování červených fleků, souboje OK, ale nic extra. Raději menší ale víc propracovaný svět Risenu

        • frank.horigan

          Tak to jsou takové argumenty..... Prostě jsi nemusel ten svět prolézat celý, nebo si to srovnej s dvojkou :)

          Dramaturgicky scénáristicky a výpravou atd se to samo nedá vůbec srovnat. Ale asi jo, někomu ten Risen seděl a má tendenci "bránit slabšího".  Já ten Risen odehrál a jako přišlo mi že hraju prostě Gothic  zasazený do jiného podobného světa, bez náznaku posunu někam dál. 

  • Murlock

    Piraně by to už měli zabalit. Naopak borce co udělali Archolos by měl někdo najmout.

  • On ten Elex nebyl špatný nápad, ale jako celek to u mne prostě nefungovalo. Nedohrál jsem to a ve výsledku to na mne působilo tak, že trochu změnili formu (kulisy), ale obsah zůstal dost stejný jako u předchozích her.  Kulminací u nich byl Risen 1 toho by se méli držet...

    • blaiddtom

      naopak ja som si zase Elex uzil najviac od druheho gothicu..a dokonca viac bez zaklinaca ci ktorykolvek iny opebworld na trhu...ani v dnesnej dobe nikdo nedokaze robit tak zive svety(s vynimkou rockstaru) a uz vobec nemaju konkurenciu v exploracii sveta..tam sa mozu od nich ucit vsetci

      • Veskoslav

        Živý svět? Elex? Nespletl ses krapet? Tam jediné, co bylo živé byly statistiky CPU a GPU.

  • Na Gothic 1 pracuje podla oficialnej stranke THQ Nordic a Alkimia Interactive. Takze Piranha nema uz ani len prava na svoju seriu Gothic ?Vela stastia v hladani investora, ak uz ani svoje znacky nevlastnia.

    • blaiddtom

      znacku vlastnia, ale pracu na remaku prenechali inemu tímu vyvojarov jtore taktiez patri pod rovnakeho vydavatela

  • No, marně čekám na ten Archolos mod of the decade edici...jestli se nepletu tak část tvůrců je teď zakyslá právě na remasteru prvního Gothica? :/ History of Khorinis byl scam, přestože vypadal dobře. No, ono zase tolik těch kompletních overhaulů bohužel není. Na druhou stranu jestli chtějí pokračovat další hrou v sérii Elex, tak ať to radši rovnou zabalí 😅 Piraně umí dobře vedlejší questy a celkovou atmosféru světů které vytváří, co si budem ani Gothic 1 a 2 neměli kdovíjak silný hlavní příběh...člověk byl k pc přikovaný hlavně potemnělou atmosférou toho světa, radostí když se mu podařilo zabít nějakou silnou potvoru navzdory krkolomnému ovládání, skvělou hudbou. To všechno mi přišlo u Elexu průměrné až podprůměrné.

  • Mně to nevadí, Gothic 2 je pro mě no. 1 všech her ever, a moderská komunita žije. Když po tom bude poptávka, budou i další hry (viz Archolos). Piraně udělali co mohli, dík za to. Risen 2 a dál už to byly strašný blitky teda. Elexy jsem přehrál s odporem uplně ke všemu. Gothic 2 s modama asi 40x :) 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit