• lansingcz

Taky jsem hodně mile překvapen. Bugy jsem po poslední aktualizaci moc nezaznamenal. Jednou jsem měl v animaci posunutý zvuk a jednou mi nefungoval safe house. Jinak je hra super, perfektně buduje atmosféru a (jako kdysi v AvP) dává jasně najevo, že v potravním řetězci je mariňák proklatě nízko. Přidání psychiky vojáků vás nutí točit členy týmu, zdrojů je tak akorát, aby měl člověk pocit hrozícího nedostatku a stejně tak neustálý otazník, jestli bych to neměl zkusit ještě o místnost dál, než takticky vyklidim pole. Jak psal chybně stížnost kolega, tohle nejde hrát akčně ... možná k krátkých úsecích, ale nepřítel vás roztrhá na kusy, protože mariňák je vedle alienů totální máslo.

• dworkin
    Dwayne Hicks, ne Higgs.

• Tanatonaut

Mám bugy každých 30 minut a balanc hry je naprosto otřesný. Hra je zamr.aná scripty ( takže to není skill based ) a vývojáři na tebe posílají už na hard tak obrovské množství alienů, že nechápu jak mám dát i třeba první misi.  25 xenomorphů v jedné vlně je absolutní bullshit. A to jsem pořád v tutoriálu. Dávám refund a už nechci ztrácet čas hrou, která nemá betatestery, protože jsou moc drahý.

• Hidden

Nevim, hraju na medium, dodelal jsem tutorial a celou prvni lokaci na planete, zadne bugy jsem nezaznamenal (coz me docela mile prekvapilo, cekal jsem vice problemu) a obtiznost na medium mi take prijde adekvatni (tak akorat, dovede zatopit, ale neni to prehnane). Samozrejme teda, clovek nesmi misi nechat dojet do stadia, kdy se na nej vali ze vsech stran hard vlny pri onslaught. Jak je receno v recenzi, nutno uvazit, kdy uz je proste lepsi se pakovat pryc a nechat to az na dalsi misi. Jinak me se osvedcil "stealth" pristup - proste se jim vyhybat co to jde a kdyz to nejde, tak se tech vandrujicich zbavit a takticky se presunout jinam, dokud neopadne hunt. Da se to tak delat dosti dlouho, nez mnozstvi xenomorfu naroste na neunosnou uroven.

• jurb83

ja hram na story, pretoze na medium mi asi po polovici zacala hra hadzat take polena pod nohy, ze Random Randy z Rimworldu by sa len pozeral....

• Hidden

Podle recenzi zatim docela prijemne prekvapeni, jen otazka - nekde jsem zahledl, ze rucni ukladani postupu hrou nejak moc nefunguje bez blizsich detailu (takze si nejsem jist, jestli to byla stiznost na bug a nebo vlastnost hry). Takze, jak je to s ukladanim?

A drobnost: prvni podnadpis/filmova hlaska je v recenzi dvakrat. ;)

• Proky

Jsou tam nějaké savy od hry, ani nevím, kdy se to automaticky uloží. Ale jinak v jakékoliv místnosti, když zavaříš všechny vstupy, tak je místnost save a můžeš si odpočinout, vyléčit stress a udělá se save.

• Ghost47

Případně druhá spolehlivá možnost je výtah (jen pozor na sentry guny, při změně mapy se rozbijou, takže nejdřív posbírat).

• Hidden

Diky, nakonec jsem neodolal a hru poridil, takze uz jsem tez zjistil jak to je. Puvodne jsem myslel z nejake zminky na netu, ze je tam i klasicke rucni ukladani, ale soucasne reseni hry je take celkem v pohode. :)

• tuco

Spletl si tě někdy někdo s chlapem?

Ne a tebe?