• Za mě osobně je 3jika nejlepší ze všech dílů, co se týče ras, tak si myslím, že jsou příběhy dobře dané a upoutají vás. Predátor byl určitě taky v nevýhodě a to svou obratností a rychlostí.
    Co mě naopak překvapilo, byl konec děje, že za mariňáka, který si prošel doslova peklem, tak věří pilotům stíhačky, která patří Bischopovi a jen tak se svou parťačkou, která má v sobě mládě a i s robotem v oné ženské podobě ulehne do hybernátoru.... Na druhou stranu musím říct, že mě dostalo otevřené ukončení a opravdu se těším, jestli tvůrci udělají pokračování....
  • Daly se prodlouzit kampane, udelat trochu rozmanitejsi prostredi a mozna i trochu slapnout na plyn temnejsi a vice hororove atmosfere, ale hratelnostne slapala hra kdyz ne na vybornou, tak na chvalitebnou urcite i co se obtiznosti tyce - zejmena za aliena me hra velmi bavila pote co clovek dostal ovladani nalezite do krve. 7,5/10, v silnejsich momentech bych sahl i k osmicce. MP nehodnotim, nehraji.
    • A jeste bych jen dodal, nevim na jake obtiznosti recenzent hru hral, na vysoke to ale urcite neni prochazka ruzovou zahradou ani za predatora, ktery jak bylo jiz zmineno ob prispevek dole mne naopak paradoxne prisel ve tretim dile nejslabsi... Na stredni a nizsi obtiznosti kde je hraci psano co ma clovek mackat a kyselina pri fatalitach nic neubira je situace jina, pravda, na vysoke jsem se ale u nej pekne zapotil, zejmena v pozdejsich fazich kampane v bojich s alieny.
  • Neviem, ako ostatným, ale nepočujem zvuky alienov. Zatial som skúšal hrat za Predatora, ale zvuky boli nanajvýš v cutscénach. Nepočul som Mariňáka, ani prichádzajúcich Alienov. To ma trochu sklamalo a zatial v hraní nepokračujem, kedže nič nepočut. Inak starší Aliens vs. Predator som rád hral. Aj tento by som si rád zahral, nebyť problému zvuku.
  • Jiny pohled na vec:
    Alien - to ze se nezacinalo jako facehugger beru jako +, protoze za nej me to nikdy nebavilo. A vubec hra za aliena mi prisla nejpovedenejsi ze vsech 3 dilu, v prvnich dvou vetsinou stacilo zbesile bezet dopredu a likvidovat kazdeho v ceste, tady je aspon trochu vyuzito plizeni a utok zezadu.
    Clovek - nejvetsi zklamani, zde se projevuje stupidni chovani alienu, hlavne pomalu chodi a jde jim utect - wtf? Presto me to bavilo.
    Predator - ze neni zadna vyzva? V predchozich dilech byl taky silny, rekl bych, ze ve 3 je nejslabsi ze vsech dilu.
    Celkove vidim single player jako nejlepsi ze vsech dilu (krome kratkosti).