Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Inquisitor
    Hry s takovou originalitou a řemeslným uměním si to určitě zaslouží.
  • jendabek
    Gratuluji a upřímně jim to přeji! Jsou důkazem, že se vyplatí pracovat poctivě s důrazem na kvalitu a osobitost, a pak není potřeba ani žádný megalomanský marketing.
  • Tak jsem zrovna přidal jednu kopii na Windows Phone, rád si ji zahraji znovu *4*
  • ripper
    Kdy už se na games.cz začne pořádně odkazovat na zdroje? "Zdroj: Twitter" vedoucí na http://twitter.com. Výborně, Aleši, výborně!
    • frantisek_nejezchleba
      hle, negramotný člověk internetu!
    • ales.smutny
      Odkaz je přímo v prvním odstavci.
      • ripper
        Touché, toho jsem si nevšiml. Díky za odpověď, já si to nakonec našel ručně. Ale je to plošný problém na games.cz, člověk skoro nikdy nemá k dispozici přímý odkaz na zdroj, takže si to nemůže přečíst v originálním znění, podívat se na reakce, atd. Ne že by se to nedalo vyhledat, ale občas to dá docela práci, a nechápu, proč to takhle (člověk má pocit, že naschvál) svým čtenářům děláte. Funkční odkazy na zdroje jsou přece naprostý základ žurnalistiky.
        • ales.smutny
          Ale když čerpáme z jiného serveru, tak je v článku vždy minimálně jednou odkaz přímo na konkrétní článek, většinou ho radši dávám u delších textů dvakrát. Nejde to u tiskových zpráv, protože svůj mail prostě nenalinkuju ;)
          • ripper
            OK, předpokládal jsem, že "tisková zpráva" znamená, že ji vývojáři vydají na svém webu, vy odebíráte změny (RSS), a přetisknete ji (tudíž máte odkaz na zdroj). Pokud vám to posílají přímo do mailu, tak chápu, že odkaz na zdroj nemáte, a ani nemáte důvod ho hledat. Tak to se omlouvám.

            Ale přimlouval bych se za uvádění plných odkazů v sekci Zdroje, protože tam by to člověk čekal. V článku dost často není zjevné, co kam vede, a ačkoliv můžu na PC najet myší nad všechny odkazy v článku a podívat se, tak na tabletu to tak lehce nejde.

            Jinak dost často mi přijde, že i u zpráviček, kde by určitě odkaz na zdroj měl být, tak často žádný není. Například:
            http://games.tiscali.cz/oznameni/old-man-s-journey-bude-vypravet-pribeh-o-vyrovnani-se-s-minulosti-281040 (odkaz na www.toucharcade.com, navíc nefunkční, žádný přímý)
            http://games.tiscali.cz/video/video-z-no-mans-sky-se-zabyva-moznostmi-pri-objevovani-obroviteho-vesmiru-280971 (odkaz na https://blog.eu.playstation.com/, žádný přímý)
            http://games.tiscali.cz/video/abzu-vypada-jako-nadherna-podmorska-meditace-280677 (odkaz na https://www.youtube.com/user/PlayStationAccess, žádný přímý)
            anebo třeba všechny videonovinky o Kingdom Come, nikdy tam není odkaz na jejich stránky nebo originální video na youtube, musím ho hledat manuálně (z youtube si video můžu stáhnout a pustit si ho po cestě do práce, z vašeho serveru nemůžu; zároveň ho můžu uložit do oblíbených, do seznamu na shlédnutí později, atd). Chápu, že chcete peníze z reklamy ve videu, ale aspoň odkaz na originální video byste přidat mohli. Bolet vás to nebude, většina lidí se podívá na vašem serveru, a zároveň to nebude působit, jakože se zuby nehty snažíte udržet lidi pouze na games.cz a nedat žádný odkaz vedoucí jinam, ani při linkování zdrojů (což bohužel dost serverů dělá, a doufám, že takové servery časem umřou).
  • rozdelili s mekkym?
    a 74 + 25 + 3 je 102 procent...
  • "Dobře se tak ukazuje, že dobrá prodejnost v rámci balíčku na Humble Bundle rozhodně neznamená i odpovídající příjmy" - šokující zjištění
    • frantisek_nejezchleba
      proč tě to šokuje?
      • Tak nějak jsem předpokládal, že sarkasmus je jasný :)
        • frantisek_nejezchleba
          zprvu byl, ale přišlo mi to tak nemístné, že jsem se pro jistotu zeptal.
  • MalyZeli
    Hehehe, paradni grafy, moc jim to preju, Machinarium je skvela gameska.
  • Jen takova vyznamova drobnost: Ve vete slovni spojeni "... ze si digitalni distribuce urvala 98% z vydelku... " zni, jako by autori na digitalni distribuci prosustrovali skoro cely vydelek a nezustala jim ani vindra. Asi by byla jednoznacnejsi jina formulace. :)
  • Paulcz
    Kluci jsou šikovný :) Akorát by mohli přejít na nějaký vlastní engine. Flash je takovej divnej a pro hry mi vůbec nesedí, i když jim to určitě zjednodušuje portování na různý platformy.
    • frantisek_nejezchleba
      to už asi nebude flash... ale asi tím myslíš, že to má furt stejný základ. Takže souhlas; zatím to ale těm hrám nic na kvalitě neubírá, takže jediný důvod proč měnit je snad ten, aby si to zahráli i Linux-only uživatelé.
      • Paulcz
        Na Wiki se píše, že to klasický je Flash je. Asi mají pluginy na animace, na kostry a doprogramovaných spoustu věcí. Pokud má jít o audiovizuální zážitek jsou komprese a pomalost Flashe krokem zpátky. Nemluvě o různých particle a jiných efektech, rozlišení atd. Na mobilech to asi vidět není, na PC ano. Botanicula mě v tomhle docela zklamala, pravda, že Machinárium vypadá o dost lépe, tam to bylo ok.
        • frantisek_nejezchleba
          a která hra že má klasický Flash?
          Machinarium vyšlo před Botaniculou.
          Samorost 3 byl nekompromisní i ve full HD (sám jsem ho tak hrál).

          Komprese a pomalost se neodráží na kvalitě zážitku. Particle a jiné efekty rovněž ne. Teda u jiné hry, která sází na zkratky, by se to odráželo, ale díla Amanity na mě vždy působí uceleně a v takové jaké jsou podobě i chtěně.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit