Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mně se ta myšlenka s MP docela líbí. Přeci jen to k této RESTARTOVANÉ hře docela sedne. Myslím, že současné multiplayerové mody jsou tzv. nástřely, určené k zábavě fanouškovských komunit, zároveň nutí hráče vlastnit originál, v případě online pass kodu pak také bazarovou neprodejnost. Dle mne to je prostě současný standard a záleží jen na vývojářích, jak moc dobře odvedou práci. V případě TR obavy nemám, studio Eidos Montreal jede paralelně s Crystal Dynamics. V nejhorším MP prostě nebudeme hrát.
    • To se pleteš. V nejhorším případe nebudeme hrát ani SP.
      • To jak se bude hra hrát zatím nedokážu posoudit, ale z doposud zveřejněných prezentací se nám tu myslím rýsuje vybroušený diamant. Tato změna Laře dle mě sekne a rozhodně si nemyslím, že by se ve studiu Crystal Dynamics 4 roky vyvíjela nějaká „chujovina“ či kopie hry jiné. Dovoluji si věřit, že pro Naughty Dog a jejich Uncharted bude restartovaný Tomb Raider znamenat zdravou konkurenci a tímto přinejmenším posune takovýto žánr zase o krok dál. Už se moc těším na 5. Března ;-)
        • Změna v sérii Tomb Raider potřeba byla to ano, ale rozhodně ne taková, kterou CD provedl.

          Ano, nevyvinuli "chujovinu". A taky ano, vyvinuli kopii, kopii Uncharted, a to téměř 1:1. Akorát aby to kopírování nebylo až tak do očí bijící, tak přihodili jakýsi pseudo RPG systém vývoje postavy.

          Na to jsem už nakoukal dost zveřejněného materiálu ohledně TR. Prostředí ála Uncharted (pseudo otevřený koridor), hlavní postava ála Uncharted (samomluva, autoheal, vis v podřepu, tuny automatizovaných akcí), soupeři ála Uncharted, pocit z boje ála Uncharted, střídání boje v koridoru s puzzlem ála Uncharted.

          Ale co, už jsem na téma kopírování slyšel šikovný damage control od core fanů - ano je to skoro kopie Uncharted, a sice Uncharted pro všechny, ne jenom pro majitele PS3. Tak na co si hateři stěžují, vždyť dostanou super hru a nemusí konečně závidět konzolistům!
          • Co jsem nakoukal, tak jsem si všiml, že se Lara nekryje jako Nathan, pouze se krčí. Dohrál jsem všechny tři díly Uncharted a za mne tedy není co majitelům PS3 závidět. Hra mě ničila nekonečnými přestřelkami, které prostě po dohrání jedničky omrzely. Dvojika nabídla pěkné akční kamery a velmi líbivou hudbu, dále také měnící se prostředí. Trojka pak QTE a filmovější styl. Pro mě byl důvod koupě PS3 Metal Gear Solid 4. Myslím si, že tvůri nového TR nám dají daleko lepší hru nežli je série Uncharted. Domnívám se, že v TR to bude trochu více vyvážená kombinace akce a lezení. V prvních dvou Uncharted bylo navíc lezení a skákání velmi neohrabané. Jinak Uncharted a jejich cover systém je kopií Gear of Wars :-)
  • No jo, když kopie, tak se vším všudy ^_^
  • ten MP me dost znervoznil a proto to nepredobjednam, ale pockam az na recenze od hracu.
  • A pak, když hra bude mít nějaké chyby, tak se bude říkat, že kdyby se vykašlali na multiplayer a věnovali se víc hře samotné, tak by to bylo lepší. A bude to pravda. Taky nerozumím tomu proč se dneska všude cpe multiplayer. Vždyť přece je poměrně dost her co se zaměřují na multiplayer primárně a ty jsou samozřejmě o několik kroků dál než tyhle přilepený paskvily.

    Možná, že tím tvůrci chtějí ospravedlnit kratší herní dobu. Máme sice jen 12 hodin herního času, ale zato můžete strávit stovky hodin s vynikajícím multiplayerem. Blbost ! Kdo si u všech čertů koupí Tomb Raidera, aby strávil spoustu času v multiplayeru ? *10*
  • Za Laru jsem hrál už jako malý na PS1 a multiplayer mi přijde jako úplná kravina... V této době se to prostě cpe všude a né vždy se to povede. Z dobrodružné Lary se stane normální střílečka a to je na nic :D Doufám že si s tím alespoň pohrajou aby nezkazili další díl hry mého děctví ;)
  • cumpi3
    Ten multiplayer smrdí hroznou zbytečností...
  • ringmancz
    tuhle hru nezachrání ani multiplayer
  • Erendiel
    Radši bych viděl nějáký mod, kde je Lara jako štvaná zvěř pronásledována napříč ostrovem. Když už teda multiplayer... Jeden hráč by hrál za Laru a mohl klást pasti apod. Team deatmatch? ... *7*
    • Něco jako zběh ve filmu Smrtelná kořist XD Tento nápad zní velmi zajímavě, prostě jeden musí prchat, třeba se schovat na strom, zahrabat se do listí, připravovat pasti a postupně jednoho po druhém likvidovat :-) Rádio komunikace by ale měla být povolena jen v bezprostřední blízkosti, tak aby hráči nemohli komunikovat na míle daleko a tudíž Laru snadno vystopovat, když by lovila padouchy roztroušedné jednoho po druhém. Tohle by se ke hře skutečně hodilo.
    • Radši bych viděl nějaký mod, kde je Lara nahá.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit