Přejít na výpis diskuzí
Arma 3 čeká do roku 2018 minimálně 5 DLC a řada updatů
22.10.2016 | Adam Homola
38 příspěvků
-
Takže ARMA4 si dá ještě mnohem delší odkládek ( jestli teda někdy vůbec kdy bude) *5*
-
Věčně zabudovaná arma kde npc vidí skrze vše...
Ani ve 3 díle se nepoučili... -
-
AI je už poměrně odladěný a na to, že je v Armě hustá jungle plná vegetace, funguje i tam překvapivě dobře. Čekal jsem opravdovej průser, ten se ale nakonec zdaleka nekonal. Za mě je to už hodně dobrý, naprosto hratelný a hlavně zábavný!
-
hah uz davno ne kamarade... bugy? JO... NPC vidi skrze vse? AI nevidi ani skrz travu a krovi. Kdys to hral naposledy? Pre-alpha?
-
viz https://www.youtube.com/watch?v=3yFhi31tNbU
ale upřímně... když vidím, co vidí a trefí v BR hráči jako marius, viss či fuffenz, tak mi AI nepřijde zase tak moc op *5* -
A proto existuje multiplayer.
-
-
Apex je v prodeji? Nebo jen v elektronické podobě?
-
-
To je u digitálního produktu docela blbá otázka..
-
-
oprava je to k sehnání jako krabicovka nebo ne?
-
-
-
Po DayZ u mna ta firma bohužiaľ skončila...
-
-
Ale DayZ nedela uplne bohemka... dela to separatni kridlo...
-
Ja mam od Bohemky kompletni Arma2 i Arma3. Sice trvalo nez se opatchovanim hry dostaly do bratelne podoby, ale i diky komunite ty hry ziskaly pridanou hodnotu a penez nelituji. Bohemka vzdy jela ve velkem zpozdeni oproti standardu. Za kolik let se tam konecne objevil ragdoll a to jeste v podobe k pousmani. Dosud nema tekouci vodu, na prilis velke polygony terenu muzes davat textury jake chces, nebude to vypadat jako uveritelny teren. Zastarale nasviceni dela z dzungle Apexu ochotnicke kulisy. Fyzika vozidel je slaba, na zadnici ji dava lecktera ceckova arkada. Demolice budov se v trojce jakztakz podarilo zakryt zvednutym prachem, ale je to staroba. Roboticky pohyb postav ma zpozdene reakce na ovladani a mohl bych pokracovat az bych to tady vytapetoval.
Ale dokud Bohemka mirila Armou na uzkou skupinu hracu vyzadujicich vojenskou simulaci a podporovala komunitu, bylo ji lecos odpusteno, protoze v zanru nemela konkurenci.
A problemem DayZ je prave to, ze zamiril na mainstream. Technologicky v teto obasti Bohemka neni schopna dotahnout standardu v oblasti vizualu, fyziky ani animaci. Mozna se o to snazi, ale extremne zdlouhavy vyvoj DayZ napovida, ze je to marnej boj. Cekalo se rok a pul na novy renderer, ted budeme cekat pul roku aby baterky nesvitily pres zed, kolik let bude trvat nez se postavy prestanou klouzat po zemi a zasekavat o rebriky? Marnej boj je to proto, ze az Bohemka k necemu dospeje, bude konkurence zase jinde. Az se Bohemka dopracuje k tekouci vode, bude mit konkurence vodu splouchajici. *2* -
-
Se spoustou věcí se dá souhlasit .... mne osobně už Apex neoslovil(od army čekám masivní bitby s využitím techniky a letectva). Každopádně co se Army týče, nemá konkurenci. Jo, konkurovat zkusili Codemasters a jak to s jejich "Flashopintem" dopadlo ....
-
-
"konkurovat zkusili Codemasters a jak to s jejich "Flashopintem" dopadlo ...."
- za mne kohu rict e velice dobre. Codemastri pokracovani Flashpointu mozna nemelo nejaky epicky bitvy a spoustu realne techniky, ale hralo se to suprove. -
-
A taky to mělo coop. :)
-
-
-
-
-
Škoda, že chystají převést jen Malden. Ostatní ostrovy z OFP by byly taky fajn. Nogovo nebo Everon z roku 2035 by mi přišel zajímavější.
-
-
Škoda hlavně že jen mapy kdyby takhle i kampaň to by bylo
-
-
Do Army 2 existuje kampaň z Operace Flashpoint. Ten mod se jmenuje Cold War Rearmed 2 a obsahuje původní i Ressistance kampaň, všechny ostrovy, nový zbraně a uniformy, původní soundtrack, a dokonce jde importovat i původní českej dabing. Pokud máš Armu 2, doporučuju vyzkoušet.
-
-
Jeden modder už tu kampaň předělává i do trojky. Zatím je hotová první část, která končí po nepodařený evakuaci z Everonu. Je to špičkově zpracovaný.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=756113314&searchtext=flashpoint -
-
Zrovna ji hraju a ačkoli tam prostor pro zlepšení určitě je, tak si ji užívám daleko víc než celej East Wind. A ta hudba je prostě úžasná *14*
-
-
-
-
-
Hra která mě vždy přinutí si koupit lepší hardware
-
mohli by neco udelat s efektama jako muzzlefleshe, exploze a ruzny taily a tracery...
vypada to dost plose oproti zbytku, jako z 15 let stary hry. nejakej normalovej distortion efekt s depth biasem nebo neco takovyho aby to bylo vic volumetricky. jestli tam teda vubec takhle ty shader funkce muzou retezit a nejsou odkazany jen na par input/output nodu pro material -
-
Tak ten engine je taky 15 let starej, takže na nějaký větší zlepšení v oblasi vizuálních efektů bych moc nečekal pokud potenciální další díl nepostaví na jinym enginu. To se bohužel týká i AI a celkově chyb, který od dob Operace Flashpoint vlastně nikdy nebyly opraveny. Ten engine je už zkrátka zastaralej.
-
-
Pokud budou prace na Enfusion engine pokracovat tempem jake predvadi DayZ team, pak bude hotovy mozna za pet let. Az se pak na nem udela Arma4, bude to opet zastaralej engine proti konkurencnimu standardu. Podivej jaky husarsky kousek se podaril klukum z Dice s Frostbite. Battlefield1 nasadil takovou latku vizualu, kterou bude Bohemka uz jenom podlezat a nezbyde nez sazet na mensi cilovou skupinu hracu vyzadujici tzv simulaci. *7*
-
-
Prej novou laťku vizuálu. I starej omodovanej Crysis vypadá srovnatelně. Laťka se právě moc neposunula, díky slabému hardwaru konzolí.
-
-
Nevidels to na ultra nastaveni u PC verze, ze ne?
-
-
1) Zjisti si, co to vlastně je herní engine.
2) Srovnávat Armu s hrama jako je Battlefield je projev absolutní neznalosti. Ty hry nemaj absolutně nic společnýho. -
-
Podivej vizual je vizual a ten srovnavat lze. Ja nesrovnavam herni mechanizmy. Asi si spatne precetl co jsem napsal.
A chces mi snad tvrdit, ze ohledem vizualu maju obe hry rozdilny cil? To jakoze Battlefield se snazi zobrazit jinou realitu a Arma jinou? Ze teren, skaly, vegetace, nasviceni dela Dice podle nasi reality a Bohemka podle nejakeho paralelniho vesmiru? No, v takovem pripade mi asi nezbyva nez uznat, ze Bohemka je realite mnohem bliz, protoze jeji paralelni vesmir neznam a tam je mozna teren skutecne poskladany z velkych rovnych ploch, nefunguje tam ambientni rozptyl svetla, netece zadna voda, zive tvory se pohybuji jak roboti a obcas se nekde zaseknou. *15* -
-
2DragonFlame: Vazne? Myslis tu fyzikalni simulaci kdy se tank zasekne o 30cm plutek? Protoze vizual bych u army klidne pominul, ale tyhle bugy, ktery to ma uz od Flashpointu, kde se to rekneme dalo prejit s tim, ze holt neodladena novinka, malo vykonu, ...
Pripadne tu uzasnou simulaci, kdy ty, vleze, za krovym, vystrelis ze svy odstrelovacky na vzdalenost atakujici km ... a obratem te hituje kazdej dment ze svy pistolky ... na stejnou vzdalenost. Kdyby tady chtel nekdo neco simulovat, tak by panaci tak maximalne zalehli, a koukali zmizet nekam mezi baraky. -
"hráčův operátor"
O2, nebo vodafone? -
Jenže vybrat si jen jeden aspekt a na základě něho odsuzovat hru či celý engine je evidentně zcestný názor. Je to jako porovnávat kamion a sporťák jen na základě dosažené maximální rychlosti.
-
Psat ti po treti, ze jsem srovnaval vizual asi nema cenu. Ale udelal jsem to. *7*
-
Arma je postavená jakožto autentický military simulátor. Takže si zakládá na fyzikálních věcech, jako je balistickej model, chování zbraní a jejich účinnost. Když si ji namoduješ, jakože u Army je to defacto povinnost, tak tam figuruje i hmotnost věcí, které hráčův operátor nese. Každá postava má taky systém výdrže, takže když se postava vyčerpá, nějakou dobu nedokáže přesně mířit. Dál je tu nutnost taktickýho postupu při plnění úkolů a v neposlední řadě, obrovská rozloha herní plochy, která čítá desítky kilometrů čtverečních, takže logicky vizuální stránka musí jít stranou, protože nejdůležitější je autentickej gameplay a realistická fyzika. A tak je to u všech simulátorů viz iRacing, rFactor, IL-2 Sturmovik atd. Battlefield je oproti tomu mainstreamová střílečka, která si zakládá na casual gameplayi a odehrává se na podstatně menších mapách, takže vizuální stránce může být věnováno víc času. Takže ano, Arma a Battlefield jsou úplně jiný hry.
-
"To jakoze Battlefield se snazi zobrazit jinou realitu a Arma jinou?"
Osobně myslím, že ano, alespoň do jisté míry. BF se snaží zobrazit realitu válečného velkofilmu, klade důraz na efekty a je tak trochu hyperreálný. Arma má proti tomu čistší, uměřenější vizuál, snaží se spíš vyvolat dojem přirozenosti než úžasu. Vždycky jsem to bral tak, že Arma upřednostňuje přehlednost před efekty, i když ta technická omezení, o kterých mluvíš, v tom nejspíš taky hrají velkou roli.
Každopádně nemyslím, že by hry, filmy, obrazy nebo fotky zobrazovaly realitu "jak je" - vždycky je tam nějaký filtr odrážející tvůrčí záměr.
-
-
-
-
-
ne nemuzou, battlefield je o mistnost vedle
-
-
no je videt ze tomu fakt nerozumis.
Ale je fakt ze jsem nejakou takovu debilni reakci cekal, jen se myslel ze se bude nekdo vic zarikavat realitou a simulatorem.. pritom kdyz se koukam na videa palby zbrani na youtube ze strelnice tak to vypada jinak... -
-
facedesk
-
-
-
-
Než vyšel APEX tak mi AI fungovala naprosto úžasně. Jestli chtějí energii někam vkládat, tak právě tam.
A nebo postavit hru čistě multiplayerově, ale to mi v současností chybí ta jednoduchost, kterou nabízí třeba PR.