• Zdravím,
    prosím o pomoc. Jsem v Benátkách a musím vylézt na rozhlednu, kde potřebuji šplh s výskokem. Podle osobního manuálu mám zmáčknout pohyb dopředu (W), nohy (mezerník) a prázdnou ruku (pravé tlačítko myši). Nefunguje to, pokaždé spadnu. Zkoušel jsem kombinaci s Tabulátorem, pak se objeví místo běhu nápis "skočit", ale výsledek je stejný-nic.
    Prosím, kde dělám chybu?
    Díky moc, písněte, kdo víte na charon75@centrum.cz. *9*
  • Mam problem v assassin creed II s ukladanim pozic zapnu hru, hraju, vypnu a muzu hrat od zacatku uz nevim co s tim prosim pomozteprosim pomozte.
  • hrateľnosť, grafika, funkčnosť v pohode, ale čo sa tíka príbehu je to pohroma, jeden cieľ zabíjať na 100x? Telenovela, tak by som pomenoval príbeh ktorý má táto hra... raz jablko máte, potom nie, zase ho získate a zase vám ho zoberú... stále kookola to isté dookola, ako hra na mačku a myš... zabil som už toľko vysokopostavených ľudí, koľko má celý europarlament a hra ma potom prestala baviť... človek čo vytváral tento príbeh musel strašne nenávidieť politiku nehovoriac o tom, že som pochoval počtom celé USA...
  • farrao
    Tak tahle hra mě chytla a už nepustila. Výborná historická akční výprava se skvělým příběhem, grafikou i hratelností. Atmosféra vás zcela pohltí a tím (alespoň pro mě) končí cyklus dne a noci *1*. Stejně jako HOlub se ale bojím, že tohle už kluci z Ubisoftu nepřekonají. No, uvidíme, ale tady je to jasně zasloužených 10/10. *4*
    • Ristoro
      A taky, že to nepřekonali :D.
      • Stále ne :DD
  • Vůbec se mi do toho nechtělo po vlažnější jedničce,ale ona je skoro uplně jiná hra,vážně pecka,postavy,děj,filmový sceny s dobrou hudbou a obrovská hratelnost,prakticky furt je co dělat.Doporučuju uplně všem at máte rádi jakej koliv žánr,a hodnocení 10/10 je vážně zasloužené hodnocení.Akorát se bojím že se ubisoftu povedlo něco co už nepřekonají žadnym dalším dílem.
    • To nemyslíš vážně. Začátek dost netradiční, ale dalo se to. Potom už jen stereotypní opakování všech těch věcí, které na začátku vypadaly zajímavě. Co to divné skákání, kdy předem nevíš, kam ti postava dopadne? Grafika super, ale vše ostatní potřebuje ještě dost času na doladění. Za mě tak maximálně 7/10. Nehrál sem ale jedničku, tak možná byla tak příšerná, že bych za dvojku byl ještě rád. Takhle nejsem.
      • to jsi asi hodně náročný, protože AC2 byl fakt super hra. Zaslouženě 10 z 10.
    • Nemůžu než souhlasit - první díl byl krásný, ale prázdný jak po příběhové, tak po hratelnostní stránce, skvělý nápad, jen ne naplno využitý. Ovšem Ubisoft ví jak na hráče (proto nelámu předem hůl nad Far Cry 3) a tak tu máme vynikající akční adventuru v otevřeném světě, která zaručí hodiny zábavy. Stereotyp je u podobných her vedlejšími účinky, ovšem rádi ho zde překousnete. Těším se na Brotherhood pro PC.