Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • zanek.s

    Tak si trochu postěžuji (a třeba bude někdo vědět): Ti pitomci v UBI mi hru nechtějí prodat  😉. Mám účet několik let (level 87), plno her, ale Mirage mi neprodají. Zkusil jsem ještě jejich podporu, ale asi si to nezahraju.

    It seems this is not the store dedicated to your country and products are not available for purchase due to geographical restrictions. Visit your local store to see the products available in your country.

    • Máš správně nastavenou zemi v účtu, přes který kupuješ? Nepoužíváš nějakou anonymizační VPNku? Nebo nepoužívá tvůj provider nějaké podivné IP adresy, které se tváří jako z jiné země nebo dokonce neroutuje přes cizí zemi? Můžeš si to zkusit ověřit třeba na adrese https://whatismyip.org/my-ip-address
      V práci jsme nějakou dobu používali jako běžné připojení síť, která šla přes VPN tunel a vylézala někde v Nizozemí. Jestli je problém v tomto, zkus jiné připojení (třeba přes mobilní síť) nebo kontaktuj svého providera. Teď jsem koukal na AC:Mirage (pre-order) v Ubi obchodě i na Epicu a v obou mi to dovolí dát do košíku a dojít k platbě. Dál jsem nešel, protože kupovat zatím nechci.

      • zanek.s

        Díky. Myslím že mám všechno v pořádku. Sedím doma v paneláku a nikdy nebyl takový problém. VPN nepoužívám. Country: Czech v nastavení. Do košíku to dáš, bohužel tahle hláška vyskočí až když zadáš kartu a chceš provést platbu. Dříve to nezjistíš. Banku jsem zkoušel ČSOB i Raif. Přinejhorším koupím třeba z Fakahedy, ale štve mě to. Chtěl jsem použít 100 Upley bodů na slevu.

  • Carnage666

    Mě se tam vůbec nelíbí ta schopnost teleportace.

  • Delirium

    Sem jedinej, kterej vidí přeskinovanou Valhallu?

    Moc nechápu z čeho jsou lidi nadšení, prostředí je to jediné co vypadá skvěle, ale UI a grafické UI prvky mi připadají jako z mobilní hry. Gameplay vypadá trošku kreativněji než ostatní rubací assasini, ale chybí mi pokročilejší herní mechaniky, jako třeba naplánování skutečného zabití alá hitman (shození velké věci na hlavu by uplně stačilo), aby člověk měl trošku svobody jak tyhle zabití řešit. Teleportace to asi celé akorat zabial a ukázala, že Ubisoft si hovadiny odpustit neumí.

    Cely ten pohyb assasina mi příjde nesmírně těžkopadny, parkour mi nepříjde vůbec tak hezký a plynulý jako v Unity. 

    AI je zjevně uplně tragické..

    Opravdu jediné co to imho trošku zachrání jsou gadgety, hezké prostředí a snad kvalitní příběh.


    • RuZZy

      Je to furt stejná značka a stejný tvůrce, nevím jestli někteří čekají střílečku z pohledu první osoby ale některé komentáře mi příjdou až moc zaujaté. Žádný díl nebyl realistický (vyjímkou je prostředí). Valhala ani mě moc nebavila, tenhle díl se podobá zatím nejvíc tomu prvnímu (který paradoxně mě příjde zcela nejnudnější z celé serie) tak uvidíme.

      • Delirium

        Já nechci zásadní změny, nikdy sem je nechtěl, ale odladěný pohyb a né těžkopádný pohyb navlečeného vikinga se sekerama a štítem. Tady to prostě nedává smysl a působí to jako zanedbání.
        Taky mám rád hezké UI, né UI pro mobilní hry.

  • Některým hrám prostě konkrétní prostředí sedí nejvíce. Navíc řád hašašínů pocházel z Alamútu potažmo z Masjafu, takže mi přišlo hodně na sílu když se poslední Asasíny snažily naroubovat na vikinské období a kulturu 😅😂

    Starověký blízký východ je prostě exotický i tím jak zřídka je ve hrách obsažen (alespoň osobně mě nenapadá téměř žádná RPG/akční hra která by byla zasazena do těchto kulis).

    Za mě osobně si koupím tento nový díl i přesto, že jsem na tuto sérii již od čtvrtého dílu zanevřel 🥲 

  • zx_spektrum

    Tak nějak životem a adaptováním filozofie "Late Gamer" jsem posledních pár Asasínů ještě nehrál, proto mě trochu zarazilo "Opravdu se vrací parkour, skryté čepele a primárně kradmý přístup?". Může mi nějaký znalec série říct kdy se tahle část z AC ztratila?

    • JamesFaith

      Skrytá čepel zmizela jen v Odyssey, ale tam to mělo příběhové opodstatnění, protože ji nahrazoval artefakt První civilizace. 

      Parkour je pořád, jen se často mění jeho implementace,  hodně se zjednodušil a v posledních dílech jsou velká území mimo města, kde ho člověk nepřekvappivě moc nevyužije.

      Kradmý přístup taky pořád funguje, když se chce, ale zase hodně lidem se nelíbí, jak je implementovaný, a další jdou raději do přímých soubojů.  Já pevnosti a tábory stále čistil kradmým stylem a omezený jsem se nijak extra necítil.

  • Díky za článek. Hezky napsáno.. 

    Zkusím se opatrně, po mnoha letech, zas těšit na nové AC..

  • zanek.s

    Mirage vychází 5.10.  😉

    • nightborne

      Pravdu díš, zapomněli jsme na ten tejden, o kterej to posunuli =). Dík.

  • Kravicka

    Uz se tesim az si to odladeny a ve sleve za rok zahraju na steamu.

    • Corvus

      Už se těším až si to hned v den vydání zahraju na PCčku a potom si půjdu hrát ven s kamením!

      • Seš můj hrdina! Očekávám od tebe oběť nejvyšší (a pak bude klid).

        • Corvus

          Můj oficiální fan klub je již plnej. Ale vždycky můžeš založit další neoficiální.

    • vonTossis

      Už se těším, až si to hned v den vydání zahraju na PSku.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit