Assassin’s Creed Shadows předvedlo, jak se bude lišit hraní za dvojici protagonistů
-
sorry nejak nechapu smysl prepisu traileru to textu... nejaka novinka
-
No minule jsem tu slušně napsal, že za samuraje černé pleti se mi rozhodně hrát nechce. Použil jsem teda slovo "černoch", což jsem nepokládal za rasistický, redakce asi ano. A že bych radši hrál za klasickýho japonce a dostal jsem tu ban na týden.
Není to tak, že bych byl rasista (můj nejoblíbenejší herec je Denzel Washington), ale zkrátka se do té postavy nedokážu vžít. A proto ani nehraju hry, kde je hlavní postava žena. Stejně tak bych se nedokázal vžít do Jindry z KCD, kdyby to byl třeba číňan.
Přitom v diskuzi byli další lidé, kteří použili stejný termín jako já a ban nedostali, jelikož jejich příspěvky jsou doteď dohledatelné a ten můj byl okamžitě smazán a byl mi hned zablokován účet.
Asi by teda bylo ideální, aby si ve hrách mohl každý vytvořit vlastní postavu jako třeba v Cyberpunku. Třeba ženu s penisem, když bude mít takovou potřebu.
-
-
Takových nás bylo víc:D Taky jsem byl překvapený. Slušně jsem napsal svůj názor a bum týden ban. Pak jsu do stejné diskuze a dalších dvacet stejných komentářů a nic. Potom nevím, podle čeho se tady rozdávájí bany.
-
-
Tady se rozdávají podle nálady. Žádnej smysluplnej klíč v tom nehledej.
-
Asi mají předplaceno. :D
-
-
To mě nenapadlo, to bude ono:D
-
-
-
-
Kristova noho vidíte ten stuttering, jak se to poškubává miniaturně? To fakt nikoho netahá za oči, že to vypustí jako ukázku? Hned na začátku jak jede na tom koni.. jede jede, minicuk, jede jede minicuk...
-
-
Ono to bylo vidět u více her. Docela nechápu, jak to můžou vypustit do světa:)
-
-
Vypadá to blbě. Skoro všechno co by se mi na tom líbilo má i Tsushima a co se mi na tom nelíbí v Tsushimě není. Jediná odlišnost, která v tomto může být zajímavější než v Tsushimě je, že se to odehrává v civilním prostředí, kde lidé normálně pracují na polích atd., jelikož to není uprostřed mongolské invaze. To by bylo fajn kdyby se snažili být věrní historii aby se člověk dozvěděl něco o životě v Japonsku té doby. Hrát to ale nebudu, jedině že by se experti na Japonskou historii shodli, že je to extrémně přesné, což asi nehrozí (soudě dle protagonistů).
-
-
Jako svet a presnost bude bez debaty na mile pred GoT...v nom je to len o filtroch a farbickach, inak je svet len kulisa disneyovskeho japonska...stealth uz podla videa bude o parnik lepsi. Coho sa ale bojim je subojak za Yasukeho...tam vyzera ze to bude dost zaostavat.
-
-
Tsushima je jiná liga, to byla pecka, tady je řeč o Ubisoftu který, v posledních letech ždíme peníze z hráčů. Nemám valná očekávání, Assasíni nikdy neměli charakterní postavy, u Tsushimi byly výborně napsané dialogy postav. Hlavně záporní hrdinové viz Ryuzo, Khotul Kahn.
-
-
Asi mame ine predstavy o vyborne napisanych dialogoch...v oboch pripadoch je to béčko...a GoT je cista ubisoft sablona(aj to osekana), s este generickejsim obsahom. Vysledne kvality su podobne...viz hodnotenia na steame ci priemerne kritikov(hlavne odyssey).
"Assasíni nikdy neměli charakterní postavy" a dufam ze toto nemyslis vazne...Ezio, Haytham, Edward Kenway, Shay Cormac, Bayek, filozofovia v Odyssey z vedlajsich napr,...a mozem pokracovat(slaba bola akurat valhalla v tomto)
-
-
Mně se Ghost of Tsushima líbí, včetně postav. Hlavně oceňuji ta vnitřní dilemata hlavní postavy když používá "ninjovskou" taktiku, která je proti jeho hodnotám.
-
Tak jasně, najdou se některé, postavy které tvoří vyiímku z pravidla.
-
-
-
přesnost? Tsushima byla ve zobrazení světa a přesnosti mnohem mnohem dál než AC. Tsushimu si v tomto ohledu chválili i japonci, jak citlivě vyobrazuje a zachycuje jejich kultůru, ne nadarmo to byla snad druhá západní hra v historii co dostala od famitsu plné score.... oproti tomu toto AC má zatím v japonsku dost rozporuplné reakce a už jsem vyděl i různé rozbory nepřesností atd. Tsushima rozhodně není jen o filtrech a barvách, ten open world byl nádherný a neuvěřitelně pohlcující.
A pokud něco definuje disneyovský open world tak právě ten generický škvár co chrlí ubisoft.... -
-
Toto dvojake meritko furt :DDD ghost of tsushima je este viac genericka hra ako ktorekolvek ACčko(len ti odporucam dat si dole ruzove okuliare aby si to videl, pretoze vybijat dokola tie iste mongolske tabory, nahanat dokola tie iste lisky a vtaky, ci obcas posekat bambus je asi vrchol herneho dizajnu a to je vacsina obsahu hry)... a odporucam ti zajst do japonska...lebo tak ako v Tsushime fakt nevyzera. Mas veelmi skreslene predstavy vdaka zapadnemu zromantizovanemu vyobrazeniu japonska vsade... inak zaujimalo by ma kolko japoncov poznas ked vies ake su ich reakcie.
GoT je cisto cista ubisoft sablona, len takmer vo vsetkom este osekana a s lepsim subojovym systemom...akurat sony fanusikovia klasicky zaslepene robia z ich hier nieco viac nez realne su.
A naposledy, svet ti garantujem ze bude omnoho uveritelnejsi v AC. Ubisoftu sa da vycitat vela veci, ale v historickom spracovani svetov nemaju konkurenciu.
-
-
ale houbeles, nevíš vůbec o čem píšeš. Tsushima byla lepší pokud jde o vyobrazení světa, atmosféru a hudbu než jakýkoliv AC, souboják pak byl naprosto geniální.
Stačí si přečíst japonské reakce a recenze na tsushimu a jak neuvěřitelně vysoké známky ta hra dostávala. Mektat si můžeš co chceš, ale pokud řada japonských vývojářů řekne, že Tsushima je jeden z mála západních příběhů zasazených do japonska, která dokázala u postav správně zachytit japonskou mentalitu, dialogy, příběh architektůra, design atd skutečně reprezentuje jejich kulturu a famitsu hře udělilo 40/40, což se ze západních her jinak podařilo snad jen GTAV, veškeré tvé argumenty jsou naprosto nepodstatné.
Oni i ty minihry v tsushimě byly neskonale zábavné, prostě hra někde úplně jinde než ubi stoka...
Naprosti tomu reakce na nový AC jsou v japonsku dost rozporuplné, ostatně like dislike ratio a komentáře pod japonským trailerem na AC mluví za vše. -
Už jses s tím fakt trapnej. Srovnávat Ubisoft srance s klenotem jako je GoT. Xbox ultra fans,to se pozná 🤡
-
No, jestli si myslis, ze Recko v Odyssey bylo historicky presne tak....
-
-
-
Asi máš pravdu.
-
-
-
To teď mají v Animusu dva lidi jejichž vzpomínky se kombinují?
Jak to vlastně je vysvětlený u dílů, kde si můžete měnit pohlaví? Je někde řečený co je kánon?
-
-
Šlo o to, že zachované DNA nebylo kompletní. Daly se rekonstruovat vzpomínky osoby, ale ne pohlaví.
-
dve postavy boli predsa uz v syndicate(z casti aj v AC 3)...a v odyssey bola kánon oficialne Kassandra
-
-
Jo, ale v Syndicate i v trojce to dávalo smysl, protože byli přímí příbuzní (sdíleli vzpomínky s jedním člověkem v animusu).
-
-
No, ale přece je nemusíš mít příbuzné v "současnosti", stačí mít o několik generací dál potomka obou pokrevních linií, jehož předci byli počati po skončení hry.
Vždyť Desmondova DNA poháněla několik příběhů a jejich protagonisté také nebyli přímo příbuzní. -
-
ja myslim, ze spidey by si batmana namazal na chleba
-
-
Myslím, že by to bylo naopak.
-
-
-
-
-