Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Veskoslav

    2 miliony hráčů není 2 miliony prodaných kopií. Zároveň to znamená, že prodali méně než 1 milion kopií, protože pokud by prodali, ihned by se tím Ubisoft pochlubil, aby posílil své akcie. 

    A že překonalo své předchůdce? Valhalla prodala kolik? 16 miliónů kopií? Vydělala Ubisoftu kolik? Miliardu €?:)


    Ubisoft teď akorát kouzlí s čísly. Nebýt předplatného, tak se doplazí stěží na milion. Což pro zavedenou značku a se studiem s počtem zaměstanců menšího českého města a očekáváným budgetem okolo 400 miliónů včetně marketingu je vyloženě pr**er....Ta hra na tom bude podobně jako jejich poslední titul. Za měsíc v 35% slevě.


    A hlavně je "nefér" srovnávat KCD2 a Shadows. KCD2 se vývoj zaplatil za den, Ubisoft bude rád, jestli se vůbec vývoj zaplatí. Navíc hodně lidí vyřvávalo, jak Shadows smete KCD2. No zatím to vypadá, že KCD2 smetla v prodejích Shadows. A upřímně se ani nedivím. Za 18 € si to člověk i zahraje, když to už nikdy nebude znovu hrát.

    • Kdybys nevymyslel kraviny :)

    • Hidden

      Podle unikle interni zpravy, z celkoveho poctu hracu je jen necelych 30% aktivaci na PC (tj. jak prodane kopie, tak subscription). Takze toho rozhodne neprodali mene jak milion kusu. :)

      • Veskoslav

        Takže chlubí se počtem hráčů a ne prodejem? Jo, to dává logiku:)

        • Hidden

          Proc by ne, vzhledem k tomu, ze maji i subscriptions (coz je take prijem), je to na PR hezci cislo. :)

          • Veskoslav

            Ano, předplatné. Kdyby řekli, že díky AC se jim masivně zvýšilo předplatné, tak gratulace. Ale ani to neřekli:)

  • Ravenor

    Co jsem viděl, tak v prodejích se AC Shadow nedostal na STEAMu ani do první 30tky, takže bych si úspěchem zase tak jistý nebyl. A na UBISOFT platformě bude většina hrajících z měsíčního předplatného, nikoliv ze zakoupené kopie, takže bych byl opravdu hodně opatrný, zvláště když je více než pravděpodobné, že se z pohledu UBISOFTu jedná jen o marketingové propagace pro vytvoření dojmu, že je hra oblíbená, aby si ji díky tomu koupilo co nejvíce lidí. Dělá se to poměrně často.
    Ale tím vším neříkám, že je to špatná hra, jen upozorňuji na možné skutečnosti.

    • jindra.veliky

      včera byl nejprodávanější a předevčírem taky

      • Derp_1337

        Dnes je nejprodávanější hrou nějaká Schedule 1. AC Shadows je na 5. místě

        Je tak trochu k popukání, že nějaká indie sranda má větší prodejnost než nový AC. 😂

        • Veskoslav

          Až na 4. Zase bych mu nekřivdil a nepočítal do toho CS:)

  • kkING

    Anti woke komunita hledá kontent a proto tolik hráčů 😬 Já si myslím, že to nepomůže, oni by potřebovali masivní úspěch. Při těch nákladech a předchozích neúspěšných hrách jsou dva miliony pořád málo.

  • Thanquol

    37 hodin. A PlayStation má tendencí dávat méně nez více. Ale jinak je to moc Pecka.. 

    • Smegma

      Strašná pecka. Kolik že stál vývoj?

      • jindra.veliky

        taky video jak si nastavim obtiznost na easy a saskuju kolem NPC ti muzu udelat z kdejaky hry ;)

        • J.V.Stalin

          Z kdejaký? No to je velmi odvážné tvrzení a přiznám se že bych to rád viděl.

          • Video nemám, ale třeba v KC:D je můj oblíbený bug s neviditelností, který se vyskytuje docela často. Většinou ve městech, když se procházíš někomu po dvorku. On tě hledá, komentuje to, ale nevidí a neslyší. Jde to spustit i u banditů, od kterých ujedeš (aby ses přezbrojil) a když se vrátíš, tak: "Kam jen mohl zmizet?" Jakmile zaútočíš, tak už o tobě ví, ale vybrat kapsy jim můžeš. Pravda, není to tak jednoduché jako si lehnout, ale neúmyslně i úmyslně to spustíš úplně v pohodě.

        • Veskoslav

          Jak psal Uher, prosím, hoď sem ty příklady z kdejaké hry.

        • uher

          Jako že si v jiný hře na easy obtížnost lehneš a nedostaneš zásah? Prosil bych pár příkladů, nejlépe i se záznamem. Díky.

  • twicer

    Věřím že si čísla naohýbají, že to bude hit desetiletí. Skutečnost se projeví až v propouštěných vývojářích, kteří budou následovat. :)

    • Thanquol

      Jestli to je úspěch nebo někde propustí zaměstnance spolu nemá nic společného. Hloupost.

      • twicer

        Jj, vůbec nic. 😉

        • tak myslím že to "kapitalistický" přístup krititizoval i Swen Vincke - udělá se hra, a i když je úspěšná, vývojáři se vyhází, kvůli kvartálním ziskům, aby se uspokojili akcionáři. 

          Takže to nemusí mít spolu nic společného, ale může...

          • Zrovna Ubisoft trpí na šílenou přezaměstnanost a obrovské množství studií, z čehož pramení jeho finanční problémy. Zeštíhlení by mu prospělo nezávisle na úspěchu AC: Shadows.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit