Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • volant G920 logitech nenajde hru project cars 2 přitom project cars 1 našel bez problému.Neumíte někdo poradit .děkuji PŠT
  • Nechápu jednu věc - jako Logitech G29, nebo oblíbený (ale už neprodávaný) G27 jsou jako nějaká nic moc kvalita ? Vždyť ta G29 stála ještě nedávno 10 000. Rád bych si nějaký volant koupil, ale Fanatec své Porsche za cca 3000CZK přestal dělat (originál volant z 911), a mají tam jen co jsem se teď díval volanty za 700 - až 1700€... Což je přece jen trochu úlet. Tak jsem sháněl tu G27, ale už ji nedělají, teď ale spadla s cenou G29.... Nic levnějšího asi nemá cenu ?
    • WalkingWad
      Podle mě má G29/920 šíleně tuhý pedál, navíc Logitech má dost velkou poruchovost...
    • Nevím, jak G29, ale G25/27 jsou pořád tak trochu hračky - pedály jsou dost měkké na to, aby hráč omylem blokoval kola a volant má malý věnec, který působí nevěrohodně. Na druhou stranu je volant i pedály dobře udělaný a s G25, který jsem měl asi 5 let, jsem neměl sebemenší problém a to jsem tomu fakt dával zahulit.
      Fanatec před nějakým tím rokem všechno zdražil o třetinu a teď jsou ty jejich ceny celkem úlet. Ta jejich CSL série vypadá slušně, ale předpokládám, že se ti nechce dávat za to těch cca 30 litrů. Osobně bych doporučil koupit od nich CSR pedály, které teď vyprodávají za směšných 50eur a k nim bych sháněl bazarový Fanatec Forza CSR wheel - nenech se odradit nezvyklým vzhledem, ten volant geniálně padne do ruky a je to fakt dobrý výrobek. S tím si myslím, že by ses mohl vejít tak do 8 tisíc celkově... U těch Fanateců ale varuji, že nejsou moc spolehlivé. S Forza CSR ani s CSR pedály jsem nikdy problém neměl, ale všechno ostatní (clubsport volant jak V1, tak v2, řadička, clubsport pedály, ručka) se kazí jak na běžícím pásu a na reklamaci už jsem u nich pečený vařený. Dokud je to v záruce, tak je to pohoda, protože se neplatí nic, ani doprava. Jakmile ti skončí záruka, tak třeba výměna motoru ve volantu výjde na 3 tisíce... Čili za mě - Fanatec jedině v případě, že má dotyčný nervy na posílání zboží do Německa *1*
      • Hanzales
        Tak to já měl asi doposud štěstí s tím GT2, nebo na ten volant nejsem až tak moc zlý, ale minimálně jednou za den ho připnu a jedu :) Po záruce už je dávno. A řadička (CSR) je pravda takové plastové prdítko. To jsem pak hned rozebral, vycpal vatou, prdnul tam plastový plátek mezi tu kuličku a ďůlky a teď má hladší, úplně tichý chod přičemž samo při zařazení to tam "zapadne".
        Nevím no, objektivně kdbych se snažil, tak bych asi doporučil fakt ten ThrustMaster a k němu pak dokoupit Hčko a časem lepší pedály s loadcell. Na ty volanty jsem zatím neslyšel nikoho si nějak stěžovat, spíš to všichni vlastníci chválí, nevím jak ty levnější modely ale :/
        • GT2 a CSR volant nejsou statisticky tolik poruchové, co vím, tak slabý článek GT2 jsou pádla. Clubsport wheelbase V1 má problémový původní motor a viděl jsem i nadměrné opotřebení řemene, který se může přetrhnout (asi to špatně sestavili. Clubsport wheelbase V2 jsem měl špatný už z výroby - pravidelně se rozcentrovával (špatný sensor) a celkově se choval tak nějak divně - po opravě je zatím skvělý. U Clubsport pedálů odchází load cell sensor (první mi odešel po cca 3h hraní a teď mám už třetí) + je tam několik problémů, kterým lze předcházet kontrolou správného smontování z výroby. V Clubsport řadičce praská pružina, pak se nevrací sekvenčka a Clubsport Handbrake je kapitola sama pro sebe - celý ten výrobek na mě působí jako totální paskvil a je to určitě nejvíc odfláklá věc od fanatecu. S těmi dražšími Thrustmastery žádné zkušenosti nemám
      • Absolutně souhlas. Mám G25 už léta a slouží výborně pořád. Ale ta kritika pedálů je na místě.
        Mimochodem - pamatuju doby, kdy jsme všichni okolo měli MOMO volant, na kterým odcházely pedály (plynovej pedál po čase začal dávat jen asi 85 % šťávy na plný sešlápnutí, což byl poněkud handicap... No a pamatuju, jak jsme si vždycky vzájemně changovali volant a pedály a nechávali si to vyreklamovávat. Oni to asi neměli nijak označený vevnitř (ty páry hardwaru), takže to buďto nepoznali nebo to neřešili... moooc reklamací proběhlo.. :)
    • Ja koupil za 8000 ve sleve novej Fanatec Porsche 911 GT3 a pedaly s load celou a jsem moc spokojenej.
      • Hanzales
        Jo, je to super :) Ono já byl vždycky takový PC/nvidia/logitech FANatic :) Veškeré periferie od Logitechu a do toho Fanatecu se mi tehdy moc nechtělo, taky se člověk dočetl na fórech různé věci ohledně kazivosti a supportu, ale pravdou je, že dodnes šlape jako hodinky, vůbec ho nešetřím a při vyzkoušení G25 jsem byl pak nakonec rád, že jsem se rozhodl takto. Jediné co potřebuje občasnou údržbu jsou pedály, ale s tím se u kusu poctivého kovu tak trochu počítá.
        Chápu že po odpoledni s ClubSportem by mi pak přišel ten současný volant zase jako pomalá hračka, nedejbože někde zkusit nějakou tu servo brushless direct psychárnu co jede na 15 procent výkonu aby neutrhla ruce, ale ono je vždycky něco lepšího, člověk se musí spokojit s tím co má a co se týče tohohle volantu, tak já jsem spokojený stále víc než dost :)
    • Lukass
      Volanty sou ted bohuzel silene predrazeny, neda se nic delat. Ja osobne bych koupil z bazaru.
      • Ono, jak se to vezme. Před lety bych řekl asi něco podobného, ale jakmile se pro někoho závodění stane koníčkem, kouká na investici jinak. Začínal jsem taky na starším Logitechu (90st) a nechápal, jak někdo může dát do volantu 10k. Teď jezdím s výrazně dražším (jak původní logitech), přikoupil jsem k němu moduly a investuji do aut a tratí v simulátorech. Holt každý koníček něco stojí a je to lepší než ty peníze nechat v hospodě. Záleží na preferencích každého. Proto nesouhlasím s názorem recenzenta na přemrštěnou cenu za DLC pro AC (simulátory). Chápu totiž, že pokud chci aby vývojář svůj simulátor podporoval déle jak rok, musím i já podpořit jeho nákupem nových DLC. Pokud to tak nebude fungovat, sklouzne to v každoroční vydávání toho samého za plnou cenu - viz F1 od Codemasters.
      • Hanzales
        Ono je to takové zapeklité, taky záleží jak jsi na to řízení náročný a jestli to máš jen na poježdění, nebo denně jezdíš X hodin...
        Svého času stačil Driving Force Pro (900 stupňů, FFB, sekvenční řadička) K němu jsem si od druhého volantu přindal další pedály na spojku a zase to byl skok v požitku. No a pak jsem přešel rovnou na Fanatec GT2, kde už to stálo pravda s pedály a Hčkem kolem 12500, ale dodnes toho nelituji, naopak. A když jsem teď zkoušel u kámoše toho Thrustmastera za 10k, zase se mi to zdálo o kus lepší, počítám ale i ty kousky za 4-6 tis (TMX/TX) budou taky hodně slušné. Chce to najít ten kompromis ceny a užitku. Takový starší G25 počítám taky udělá své, ještě když se trochu pomodujou pedály.
        Osobně myslím, že když to člověk myslí s tím ježděním trochu víc vážně, těch 5k by do volantu investovat mohl, běžný pařan pořídí i levněji nějaký ten starší G25/27 a nadšenec si už ušetří na něco s belt drive a s pedály kde je load-cell. Tohle když už jednou člověk zkusí a navykne si, tak jsou pak pedály s pružinama utrpení a to rachtání převodových koleček a (byť malilinkatá) vůle začnou taky tak trochu vadit.
        • Lukass
          Chapu te ses narocnejsi hrac, pro me je 10 000 za volant nesmysl a vyhozeny prachy. A myslm ze sou skutecne predrazeny, vzdyt chtet za volant 10 000 je zlodejina. Na trhu neni zadna stredni trida, bud smejdy za litr, a nebo G29 za 7 500 coz je proste moc. Jezdim rad ale tohle za volant nedam, idelani cena kolem tech 4 000 jako svyho casu staval DRFGT
          • Hanzales
            Tak podle mne tenhle bude za stejnou cenu dneska lepsi nez DFGT hhttps://www.xzone.cz/nahledgame.php3?idg=10447 a kdyz si ty dva tisice prisetris, tak ten T300 už je hodně slušné nádobí.
    • Kamarád sháněl to samý před Vánoci... Měl dilema mezi G29 a Thrustmasterem TX. A oboje se mu zdálo dražší, než by chtěl investovat. Nakonec to pořešil lišácky nákupem G25, skoro nehrané, z druhé ruky (ale myslím, že od nějakýho kolegy nebo cosi...) Takže budem mít stejný volanty nakonec. (mě se upřímně ta G29 moc nelíbila, když jsme to diskutovali.. ale jak píšete, 27 už sehant taky nemohl.. zkoušet? inzeráty? nějaký krámy zapadlý? možná, nevim. Třeba ještě někde mají)
  • PC
    G27
    Track IR
    All addons and cars

    10/10
  • Nechápu tady ty nářky hardcore fandů, Václav Rybář je pojem co se týče recenzí o závodních hrách a mě osobně se jeho články líbí. To, že ohodnotil AC 6 body z 10 je jeho subjektivní názor a troufám si říci, že to je názor člověka, který má něco odehraného, takže já ho respektuji. To, že je něco nejvíce hardcore, s nejvíce realistickým jízdním modelem, atd...neznamená automaticky, že to je nejlepší hra pod sluncem!

    To, že tady ladíte před každou jízdou auto, je hezké ale neznamená to automaticky, že každý kdo hraje na konzoli Gran Turismo 6 nebo Forza Motorsport 6 na ovladači, je automaticky noob co neumí jezdit AC a není tudíž pro tuto hru hoden!

    Sám jsem na vánoce zakoupil právě XONE S kvůli Forza Motorsport 6 a Forza Horizont 2/3 a upřímně o AC jsem dosud ani neuvažoval a to i bez této recenze. Důvody prakticky hezky shrnul Václav v recenzi, uvědomte si prosím, že na konzoli se nedají je tak modifikovat hry až na čestné výjimky jako Skyrim Special Edition.

    Řekněme si to na rovinu, lepší hru nedělá automaticky lepší matematicko-fyzikální model (oblíbený to pojem s hardcore leteckých simulátorů) a nebo lepší úroveň simulace/avioniky. Možná ve Vaších očích, HC komunity ano ale drtivá většina normálních hráčů se AC vyhne obloukem.
    Chvástat se tady tím kdo má lepší HOTAS nebo Volant je opravdu na úrovni. Nemyslím si, že někdo kdo hraje na ovladači nebo Logitech G27 je automaticky horší, než vlastník Fanatec volantu. To jsou prostě kecy. PS: na XONE S poslední závody ve Forza Motorsport 6 vyhrál paradoxně člověk co hraje na XONE ovladači a to i nad těmi kdo mají volanty, takže asi tak. Lepší zařízení z Vás nedělá automaticky lepšího pilota/jezdce ale obecně zlepšuje zážitek ze hry o tom žádná. Ale mezi námi děvčaty, pokud létáte IL-2 BOS nebo DCS World na joysticku za 900 Kč nebo na HOTASU za 9 tis. neznamená to automaticky, že jste lepší pilot jen proto, že máte HOTAS a Track IR! Máte výhodu ale ta se dá eliminovat skillem a zkušenostmi. Vím, o čem mluvím. Sám létám hardcore letecké simulátory více než 20 let.
    • Souhlasím s pár body Vašeho příspěvku, ovšem se vším respektem, simulátor by měl hodnotit někdo, kdo AC bude brát jako simulátor a podle toho ho hodnotit. Příspěvek, dle mě, kladl příliš velký důraz na nepodstatné věci - u tohoto typu "her". a dát 6. proto, že tam je mizerná kariéra, hodně šoupátek, nepovedené GUI... U AC bych v první řadě očekával hodnocení fyziky, vliv šoupátek na chování auta, AI... podrobné porovnání s PC verzí a pak až někde zmíňka o tom, jaká je kariéra, jak vypadá GUI.... Nedozvěděl jsem se třeba, jestli v konzolove verzi fungují módy (tu zmínku z recenze jsem nepochopil).Tahle recenze nemá pro závodníky prakticky žádný smysl (snad až na poslední kapitolu), no a pro běžného hráče vlastně taky ne - je tam větší důraz kladen na nepodstatné věci, které navíc snižují dost výrazně hodnocení. AC a pár dalších simulátorů jsou natolik specifické, že i přístup k recenzi by měl být jiný. Nevím, jakou konkurenci autor myslel, jestli myslel, rF2, AMS, R3E, iRacing, pak je to správně, jestli myslel forzu, tak šlápl trochu vedle (dle mě). Je to jako porovnávat jablka a hrušky. Hodnotit autorovo hodnocení ceny DLC už nebudu, protože se mi nechce, ale i tady je autor vedle.
    • "Sám létám hardcore letecké simulátory více než 20 let."

      Tak to předpokládám, že jako zkušený hráč se vkusem bys určitě dal *objektivně* Battlefieldu 3 9/10 a Falconu 4 6/10.
      • To jste mi teď nahrál na smeč, možná ani netušíte jak moc. :)
        Kdybych byl tehdejší recenzant, který má dost času na to aby do Falcona 4.0 pronikl (což by vyžadovalo alespoň 3 měsíce, včetně času na dohrání alespoň jedné ze 3 dynamických kampaní) tak bych mu v době vydání, bez patchů musel skutečně dát těch zasloužených 6/10.
        Proč?!
        Protože Microprose Falcon 4.0 měl tolik chyb v každém ohledu (ne nadarmo krachující Microprose vydali postupně 8 velkých patchů, které ty nejzásadnější chyby odstranily), že z toho bylo zle téměř každému kdo si to tenkrát koupil - o šílené HW náročnosti ani nemluvě, a nebyl jen fanda do F-16.
        O tom, že řadu věcí odstranila až komunita v průběhu těch 17 let (rok vydání 1999) raději ani nezmiňuji. Bez nich by Falcon 4.0 nikdy nezískal svůj kultovní status. Tzn. potenciál tam byl ale opravit si to museli sami hráči.
        Ostatně stačí si přečíst názory těchto virtuálních pilotů těsně po vydání Falcon 4.0 http://www.fsbase.xf.cz/html/f4_m.htm Nemohu, než souhlasit.
        Ano, dnes 17 let po vydání originál Microprose Falcon 4.0 tu máme Falcon BMS 4.33, který je přesně tam, kde sliboval Microprose ale nutno připomenout, že po nesmírném úsilí mnoha lidí z celého světa, kteří to dělali celých 17let zadarmo a určité věci v kampani se opravit z principu nedají, protože by to znamenalo naprogramovat hru úplně znovu. Dnes BMS 4.33 by byl za těch 8-9/10.
        Takže odpověd zní: ano Battlefiled 1 (hrál jsem jen betu) pokud bych měl hodnotit podle bety, by si těch 9/10 plně zasloužil, protože hra obsahuje min.chyb.
    • Já nevím, na koho to vztahuješ, ale pokud k tomu, co jsem napsal já, tak za a) - "nad nikoho se nepovyšuju", za b) - taky hraju arkádovější hry a vůbec mi to nevadí - teď zrovna jak byl Dirt3 a GRID zadara, tak jsem samozřejmě claimnul a už to pařím a náramně se bavím... akorát je pak problém přesednout zpět do AC... to člověk chvíli jezdí jak uplnej ťulpas.. :)
      Ohledně těch ovladačů... Já si myslím, že ty opravdu profi volanty ještě pracujou trošku jinak, než "standart" typu Thrustmaster nebo Logitech... Nemyslím si, že by lidi vyhazovali třeba 70k za hardware jen "z lepšího pocitu z jízdy"... Je to pevnější, má to věrnější feedback - tudíž cítíš auto líp, smyk dřív apod. třeba ne o moc, ale udělá ti to 2desetiny na trati, vyhraješ kvaldu, a pak celej závod... nemluvě o sedačkách... Já tady se svou židlí, která mi na koberci poodjede při každým prudším zabrždění o 2cm, abych si pořídil kilometrový ruce, abych dosáhl na volant... Takže hard-core hardware ano, pokud člověk chce být opravdu hardcore hráč... známe ty kokpity s třema obrazovkama apod.. Najdite si video, jak frajer dává v Assetto Corsa trať Semetím, v nějakým Rally modu... to strčí do pldele absolutně všechno... A na to ale potřebuje pořádnou ručku a fest volant.
      ... závěrem. Musím znovu hájit svůj text o tom, že autor ujel, protože prostě a jednoduše v Assetto Corsa se setupy ladí, jinak nemáš v té hře co dělat.. A předpokládám, že by měli hry recenzovat lidi, kteří tu hru hrajou tak, se má hrát...
      ... konec.
  • Jak navštěvuju a pročítám tenhle web rád, tak ale teď musím zareagovat...
    Autor zjevně poněkud ustřelil v tomhle případě. Už to bylo asi řečeno všechno v jiných komentářích, ale přece. Uvědomuje si autor vůbec, co recenzoval? připadá mi to, jako kdyby očekával Need for Speed a dostal do ruky AC.
    Jen letmo...
    - MENU - ano, stojí za velký prd (po změnách/updatech za trošku menší prd..), ale to v téhle hře vůbec nemá smysl komentovat. Existuje dokonce "manager" - stáhnutelnej program, se kterým se ta hra jako taková už vůbec nespouští. Člověk si to nakonfiguruje ve windows, a ten manager ho prdne přímo na trať...
    - OBSAH - ano, a opět - stojí za velký prd... pár tratí a pár aut... JENŽE - má autor páru o komunitě?? Díval se někdy na stránky napč. racedepartment.com ???
    Mě taky s*re jejich cenová politika... Koupil jsem pouze Red Pack (Dream packy jsem měl už v bundlu na steamu) - ale!!!! - za toho půl roku už jsem si postahoval toliko věcí, že teď moje složka s tratěma obsahuje asi 120 položek a aut mám taky mraky. Těch modu je spousta, zdarma, a pokud se člověk trošku začte a stáhne ty správný, tak jsou víceméně strvnatelný s původním obsahem. A zcela zdarma (pokud teda nehcete posleat autorovi "na pívo")
    - Co mě zarazilo, tak ta autorova fráze "občas musí dokonce člověk sáhnout na nastavení auta"....... S promínutím, ale tohle je NAPROSTO úsměvné.... Jelikož se jená o simulátor, člověk musí sáhnout do nastavení auta pokaždé, a to před tím než vůbec vyjede. Rozdíl v nastavení např. na Monzu vs. na Hungaroring je ABSOLUTNĚ odlišný, a pokud autor sahá do nastavení "jen občas", tak se nedivím, že nepociťuje satisfakci - a tady k poslední minikapitole...
    - HERNÍ SATISFAKCE - autor by si měl uvědomit, že to, o co v téhle hře jde, je jezdit jezdit jezdit a ještě jednou jezdit... A po hodinách testování, a upravování car setupu, ve finále stáhne svůj čas o jednu blbou desetinu vteřiny. A ta hra je udělaná tak, že tohohle člověk může dosahovat. Už to tu taky bylo řečeno. Autor tady píše o "jakýchsi majitelích volantu od Logitechu"... hahaha... Ano, já jsem jeden z nich. Ale autor by si - opět - měl uvědomit, že tuhle hru hrajou chlapci s nářadím za deseti až statisíce Kč... Doporučuju navštívit stránky ricmotech.com anebo další.. Těch výrobců je v dnešní době už mraky.
    ... takže shrnuto - Ať se na mě nikdo nezlobí, ale tady hmátl autor naprosto vedle, a hry tohohle typu bych doporučoval zadávat fanatikům, a ne "hráčům PC her"...
    • Svatá pravda.
      Kolega má v Assetě ve steamu najeto přes 400 hodin, má na to sestavu od Fanatecu za 70tis. a jeho slovy: "Pořád si připadám že to neumím, ta hra mě každou jízdu školí" :-) Je to prostě luxusní simulace a koho nebaví to ostatní okolo - právě třeba nastavení vozu před jízdou, tak by si měl zapnout Dirt Rallye ;-)
      • Mimochodem, tady je moje Nordschleife. 6:24 ve Ferrari. Není to uplně top, ale já jsem jen ten "Logitecháč"....
        https://youtu.be/d12tfL0Q9Aw
        • Pěkně hraješ na to piano tyvole!
        • Hanzales
          Náhodou moc pěkný :) A na Nordu je nejlepší to, že na něm nikdy nejde zajet bezchybné, nejlepší a nejideálnější kolo. Ono je tak nějak pokaždé jiné :) A v reálu tomu myslím pomůže ještě tu a tam kaluž, tu a tam olej a tu a tam drť z prneumatik a hlína atp. :) No nechtěl bych to hnát tak jak to ženu virtuálně doopravdy, vlastně ani jako spolujezdec bych to s někým, kdo to už chvílemi pokouší moc nedával. V AC je naštěstí při té případné nehodě kaput jen to za tím monitorem :)
          • Rozhodně bych se ale nechal svézt jako spolujezdec se Sabinou Schmitz... Myslím, že málokdo má nalítanejch tolik, kolik ona :)
            • Widl_CZ
              Bellof byl hustej řízek, takovej ten klasik bez pudu sebezáchovy :)
            • Hanzales
              To já s tímhle týpkem https://en.wikipedia.org/wiki/Hans-Joachim_Stuck :) A ten rekord je někde z roku 83 s Porsche 956 https://www.youtube.com/watch?v=gkhVnv80_lc a v AC je k tomu nejblíže 962C Short Tail, challenge accepted :)
          • Jasan.... Tam v tom mým videu mi to jednou pěkně ustřelí... V jednom z fleků, kde ne náhodou stávají největší davy na tourist jízdách.. :) :P
            A v té finální fázi okruhu, tam samozřejmě to auto skáče tak, jak to jde jen ve hře... ať se ta hra snaží simulovat jak chce tohle simulace není protože i kdyby to třeba to auto v reálu vydrželo a tlumiče nepraskly, tak to si prostě nikdo nedovolí... tam ke konci ten jeden padák, tam se mi to uplně škube v letu jakoby, to auto... Ale to je právě proč hrajeme ty hry ne? Se nechcem zabít.. :)
            Krutej fakt je ale ten, že rekord drží chlapík myslím nějak 6:10 nebo nějak tak, což je ještě o 15 vteřin pod tu moji simulaci.. :)
            Tam bych se asi jako spolujezdec několikrát během těch 6ti minut připosral, ano...
        • A pomůcky jsi měl vyplé? Doporučuju ti do hudu přidat ukazatel zakázaných pomocníků- tak nebo tak jedeš hezky :-)
          • jistě... všechno off.. :) jen TC a ABS nastavený na "factory" ...což není žádnej umělej pomocník, ale kopie reality (která samozřejmě pro sebevrahy jde taky vypnout)
            Není to nic přebornýho... Nordschleife je psycho poladit dokonale. Tohle je jen výsledek po pár hodinách, nějakej letmo setup... a sdílel jsem to jen s kamošem, abych ho zlákal na koupi novýho volantu (kterej už mu nadělil Ježíšek konečně.. :) )
            Pokouším se spíš ladit setupy na normálních tratích - minuta a půl s pár zatáčkama... kde je to samořejmě snažší, než na 20km trati s stovkou rozdílnejch zatáček.. :)
        • Ještě na to koukám, zkusím zjistit, za kolik to dává on :-)
          A je to tak nějak podobně - manželka i dítě musí občas počkat, když tátové sednou za volant :-)
          BTW: Kvůli Assetě jsem si koupil i Oculus Developers Kit 2 cca před rokem. Ale není to úplně ono. Ještě tam jde vidět mřížka displayů :-) Daleko lepší využití pro něj mám u DCS World. Ano i letadel jsem fanda :-)
          • tvl... U leteckejch simulátorů se ty serepetičky okolo počítaj snad už na milióny... Co jsem teda jen letmo koukal na weby s nádobím... Mám jednoho kamaráda, kterej lítal, ale myslím jen s kniplem a "thrust" pákama.. nic víc k tomu.
            Jednou jsem byl tady v jedné vísce, kousek od Schipholu v jedné modelářské prodejně, koupit si nějaký serepetičky na plastový modely, a viděl jsem, že tam ten trenažer B737... myslím, že to je uplně komplet kokpit. Nevím, kolik za to chtějí, ale musí to bejt paráda.. :)
            • No, on má myslím něco podobnýho.. takovýhle dvoj-kombo...
            • Já mám "jen" Thrustmaster HOTAS Warthog :-) ten byl myslím za 9,5 a oculus jsem bral na firmu za 15, takže to šlo :-)
      • No, to bude jeden z těch, kteří oznámí své manželce, že "o víkendu mají závody"....
        Což znamená, že někde na nějakým serveru je naplánovanej závod na víkend, už 3 měsíce dopředu, na kterej se musel probojovat přes 3 kvalifikace... A ten víkend se - bohužel - bez něj jeho manželka opět bude muset naprosto a úplně obejít. *3* *14* heh... známe... už mě taky lákají... :)
        To musí být potom teprv extáze... a ten tep při startu... *3*
        Ale pojďme si dát radši kolečko v Need for Speed a odemčít si nový úsek trati a odemčít nový vzhled křídla a kol... heh
        • A poté se mu začne lagovat net nebo někomu jinému a je v... To se mi stávalo u live for speed. Stačí aby měl malej lag ten vedle a již to narušuje hru.
          Ale když to šlo, bylo to super. Dělat drifty které jsou synchronizovány s více auty...

          Jinak jak je na tom project cars? V porovnání s tímto? Dík
          • PC urcite neni tak HC simulator jako AC. Je to takovy mezistupen mezi NFS a podobnymi tituly a AC a podobnymi tituly. Pro zacatecniky a mirne pokrocile je to vyzva, ale AC clovek musi jezdit mnohem vice, aby zvladl trat a auto na maximum. Je tam ale pomerne zabavny multiplayer az pro 30 lidi tusim. Osobne jsem jel zatim nejvice ve 26. Je mozne dat treba hodinovy zavod, kde se meni pocasi a denni doba, takze prijde i nocni cast zavodu atp.
          • Bohužel neměl jsem tu čest... My hrávali s bandou před dlouhou dobou F1 2000 (myslím bylo víc verzí), potom GTR a GTR2... live for speed a rFactor mě minuly. No a z těch "simulátorů" jsem pak začal pařit až AC... To Project Cars jsem akorát checkoval pár videí na Youtube, kde borci srovnávaj. A myslím že Project Cars "bodoval" na úrovni lepší, "hezčejší" grafiky, zatímco AC samozřejmě modelem, fyzikou. A taky nemám páru o tom, jak je to s modováním... U mě samozřejmě AC vede proto, že jednak jdu po tom jízdním modelu, ale taky prostě chci jezdit tratě, který mám rád, a je to prostě tak, že jsem je našel všechny asi na dvou mod webech... mám i verze z roku 1988 - kompletní F1 kalendáč tehdy... A to když si dá člověk formuli Ayrtona Senny - McLaren MP4/4 (jeden z mraku brilantních modů), no tak to je opravdu ježdění. Prostě paráda...
    • Já vím, že autor psal o verzi na konzole a já sám hraju na PC... Pokud je to tak, že ten stáhnutelnej obsah je pouze na PC, tak ten bod beru zpět. - nemám tušení, jestli to jde. Konzole jdou mimo mě.
  • Jen pár poznámek:
    1) Assetto Corsa je simulátor tělem i duší, konzole je na arkády...
    2) Assetto Corsa na volantu od Logitechu? Možná na G27 pro začátečníky. Zkuste to někdo s Fanatecem a pak uvidíte...
    3) Single player? V simulaci? Vážně? Ta hra je o autech, ne o příběhu...
    4) Napište mi o jiném automobilovém simulátoru. Dirt Rallye? Vždyť tam projedu pravoúhlou zatáčku ve 250km/h... Ze starých her se dá mluvit o LFS a o Richard Burns Rally. Z moderních her nelze jmenovat žádnou...
    5) Málo aut? Assettu mám koupenou od jejícho umístění na Steamu + všechny DLC a ještě pořád neumím jezdit se všemi auty a k některým jsem se ještě ani nedostal :-)
    • ad 4) iRacing, Rfactor 2, Stock Car Extreme?
      • Pravda iRacing jsem zapomněl, ale to je na předplatné a dá se to hrát jen on-line? Takže cenově to vyjde daleko hůře, než Asseto. Ale simulace je to dobrá, to máš pravdu.
        Rfactor 2 ujde, jízdní model mne ale tolik nepřesvědčil - a také odezva do volantu a pedálů je tam velmi špatná. To samé platí u SCE.
        • Hanzales
          Nebuď zaslepený ;o) Já jsem taky AC fanatik, nahráno v tom mám 5x tolik co v jakékoli jiné hře na stýmu, ale třeba SCE, potažmo teď Automobilista je na tom v některých ohledech (takový ten immersion v kokpitu) i docela lépe. A taky RaceRoom je super. Tam mám nejraději Bathurst a Nordschleife. Ten se mi ale zase nejvíce zamlouvá pořád v AC. Každopádně co se týče simů je vedle AC pořád dost co jezdit. A právě že třeba Forza (hrál jsem hodně 3/4) mně taky neskutečně bavila. Jednak právě kariéra, upgrady aut, oproti GT5 tak nějak neustálý tlak (nestalo se že bych regulérním postupem v dosti závodech protivníkům ujel o kolo, prostě lepší balanc) a v té době jsem si právě koupil Fanatec GT2 (pač šel jak na PC, tak na Xbox a PS3 tou dobou) a když jsem se do Forzy ponořil, všechny simy i s PC šly na chvíli stranou. A jo, nebylo to tak HC, ale jízdní model byl pořád uvěřitelný, ale hlavně s tím volantem a menšími nároky na provádění excelentních driftů megazábavný. A klasický efekt ještě jeden závod a jdu spát (to byly pak v práci pekla)
          Teď by bylo super kdyby něco mělo obojí (jízdní model AC a to ostatní z Forzy)
  • Sorry, ale já nechápu, jak tu někdo může brečet nad cenami DLC, vždyť oproti iRacingu nebo Raceroomu, je to skoro zadarmo. Musíte počítat s tím, že oni si většinu těch aut opravdu osahají ve skutečnosti, mají je na okruhu, nahrávají k nim nové zvuky a komunikují s výrobcem, aby všechny fičury fungovaly tak, jak mají. Není to jako ve Forze, kde jen koupí 3d model, fyziku tam naťukají za 20 sekund a dají tam nějaký random zvuk podle toho, kolik válců má motor.

    Ty auta v AC se chovají opravdu realisticky a není to jen dobrou fyzikou, ale hlavně tím, jak si vyhrají s každým autem po technické stránce
    • Pravda. A o tratích ani nemluvě. Která hra je má vymodelované s milimetrovou přesností? Každá trať ve hře je modelována pomocí laserové technologie a přesně odpovídá realitě. To také stojí dost peněz.

      Her s auty mám spoustu. Žádná ale nemá dobrý jízdní model a zvuky stojí za starou belu...
      • Tak ten laser scan už začíná být standardem. Začal s ním iRacing, který má tak udělané všechny tratě. pCARS má cca 4 laser scany a Automobilista už taky má pár prvních vlaštovek.
      • Lukass
        Mas Project Cars
  • SugarCoffeeTeaRumBoom
    Tu je to v príspevkoch zas kvalitný cancer
  • dotaz pro autora rec.:
    za předpokladu, že mám doma PS3 i PS4, bez volantu (ano, neprahnu po dokonalé simulaci; ano, nemám rád arkády), nemám PC, je lepší jít do AC, nebo do Gran Turismo 6? *4*
    • luke.skywalker
      Sic nejsem autorem recenze, přesto bych rád přispěl trochu do pléna.
      Osobně mám AC na PC, kde jsem to z lenosti párkrát zkusil ovládat pomocí Xbox 360 gamepadu. Jistá satisfakce tam je a rozhodně, pokud auta baví, je zde velký prostor pro pilování techniky. Z pohledu běžné zábavy bez zásadnější hloubky je však GT6 zajímavější volbou..
  • cumpi3
    klasika...kdyby to melo 8 a vice, nadava se na autora za podplacenost, kdyz to ma mene nez 8, nadava se, ze autor tomu vubec nerozumi *1*
    • jde o to, ze autor k tomu pristupuje podobne, jako by sel do kina na Conjuring a potom v recenzi na film celou dobu brecel, ze to neni rodinny animak urceny i pro male deti.
      • autor k tomu v prvé přistupuje v kontextu dvouletého zkoumání. V tom AC zkrátka zklamala.
        V druhé řadě pak autor předpokládá dvě věci: 1) že konzole jsou mainstreamové (a to má pravdu); 2) že milovníci simulací radši utratí méně peněz za konzoli, než za PC, z důvodu vysokých FPS (a to se mi zdá taky jako správná úvaha). V tom AC opět zklamala.
      • autor k tomu v prvé přistupuje v kontextu dvouletého zkoumání. V tom AC zkrátka zklamala.
        V druhé řadě pak autor předpokládá dvě věci: 1) že konzole jsou mainstreamové (a to má pravdu); 2) že milovníci simulací radši utratí méně peněz za konzoli, než za PC, z důvodu vysokých FPS (a to se mi zdá taky jako správná úvaha). V tom AC opět zklamala.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit