Autor budovatelské strategie Manor Lords hodlá pracovat pomalu, ale jistě
-
Vypadá to strašně pěkně, ale hratelné to v této fázi bohužel moc není. Na to, že na tom pracoval 7 let, tak má do důchodu co dělat. Jsem zvědav, jak rychle tahle přehypovaná bublina praskne. Je to trochu jak Ancient Cities. Tam to taky na screenshotech a trailerech vypadalo úchvatně oproti jiným hrám z žánru, ale herně už se zázrak nekonal a tady je to dost podobné. V současném stavu je hra spíš lepší tech demo a skoro nic tam nefunguje, ale vypadá to pěkně a prvních pár hodin, kdy se člověk jen kochá to i zabaví, než vylezou všechny nedodělky a nedomyšlenosti na povrch.
-
na jednej strane chvalim pristup
na strane druhej ked sa pozrem na stav spolocnosti: "rychly konzum", tak to moze dopadnut ze zachvilku na to ani pes nebafne/nezakopne (ci tak nejak) ...
-
Za mě ještě párkrát zahraju a pak uložím k ledu a vrátím se k tomu za rok nebo když na mě bafne nějaký velký update info, podle toho co bude dřív. Není důvod se stresovat 😀
Je pochopitelné, že vývoj software nejde tak snadno škálovat. Pokud jeden člověk udělá kus práce za 1 jednotku času, pak by si mnozí mysleli, že dva udělají stejný kus práce za 0.5 jednotky času, ale tak to, minimálně ze začátku, není a bylo by to spíše něco jako 1.25 jednotky času.
Ten člověk by se musel buďto naklonovat nebo nabrat 10 schopných lidí, na měsíc dva pozastavit vývoj a všechny důkladně zaškolit, a to je v podstatě nereálné...