Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Firewatch je hra atmosférická, hezky udělaná, ale žalostně krátká (3 - 4 hodiny), přičemž poměrně velká část z herní doby je chození z místa na místo lesem. Problém podle mě není v tom, že Firewatch je "walking simulator", problém je v tom, že navzdory nespornému potenciálu se toho ve hře mnoho neděje. A nemyslím to tak, že by mě zklamala pointa nebo že by se mi nelíbil příběh, ale i ten příběh, který ve hře je, podle mě šlo udělat mnohem zábavnější, hutnější a delší (ve hře jsou asi čtyři zápletky, které by šlo natáhnout a zahustit). Firewatch je protipól Life is Strange, to je taky hodně hra o chození a povídání, ale je narvaná dějem a nápady. Firewatch je hra velmi líná, má hodně stylu, ale obsahu je v ní prostě strašně málo. Čili tudy ne.
  • Gordar
    Tahle hra mě utvrdila v tom že walking simulatory nejsou nic pro mě. Já bych tuhle hru nedoporučil už jen z toho důvodu že je celá vlastně docela o ničem navíc podepřená skoro nulovou hratelností.
  • Aneb klasický postup Dana Vavry. Vyzkoušet si. Dobrá práce.
  • Firewatch melo super videa z GDC. Jedna prednaska byla od jejich hlavni (zezacatku jedine) graficky. Prijemna asiatka. Druhy bylo tusim o designu.
  • clanek sem necet, ale prijde mi dost chucpe, ze se vyvojari chubej, ze stahujou, a pak brecej, ze se hry kradou
    • To se nedivíme že jsi nečetl i článek..
    • Toto mi príde ako pravá, silvestrovská glosa :D :D :D :D
    • Rofl, tak tohle je prvni pecka letosniho roku na gamesech... *1*

      Prej chucpe.... chucpe mi prijde kritizovat neco co jsem si ne-precetl (a jeste k tomu blbe) *7*
    • já teda nevím, ale já čtu stanování, ne stahování, ty si nečetl nejen článek, ale ani nadpis
  • ta hra mohla bejt o tolik lepsi, kdyby lehce nafoukli obsah a udrzeli nastaveny tempo z prvni tretiny, finale to bohuzel poslalo do kytek *13*
    • Jack1947
      Myslím že hlavní záměr se jim povedl, člověk celou dobu čeká něco neskutečného temného drsného atp... nakonec je to stejně jako ve filmech/seriálech nějaká triviálnost.
    • Já s tím takhle s odstupem času nesouhlasím. Jasně, člověk čeká víc (něco strašně tajemnýho?) - ale vemte si jak to máte obecně se strachem - bojíme se neznámého - horory (film) s tím pracujou dobře, identitu (vzhled/motiv) monstra se většinou dozvíme až ke konci filmu a v ten moment se taky přestáváme bát. je to vlastně škoda, ale je to nevyhnutelný. Firewatch to zvládl líp - nepotřeboval nadpřirozeno a stejně všechno zapadlo do sebe a nakonec dávalo smysl. v momentě kdy zjistíme "jak to teda je" je to už stejně jedno, napětí tím končí. proto pro mě má uvěřitelnej příběh ve finále větší hodnotu. taky se mi líbí, že je to vlastně úplně jako ve skutečnosti, člověk si vymyslí i to co tam není..a to stačí.
    • souhlas, ale ta první hořkosladká třetina byla fakt super a dycky, když vidím nějakej screenshot, vzpomenu si, jak se ve mě pere henryho svědomí :)
      • Bylo to i napínavé v té první fázy hry. Bál jsem se každýho večera, co se stane a že ty události tam nebudou jen tak, ale pak se to tak nějak zvrhlo v podivný slepenec psychologie, že to tý hře ublížilo. Mohlo to zůstat trochu jednodušší příběhem a o to napínavější.
        Podstatný je a nedá se to hře upřít, že v každém, kdo jí hrál, něco nezapomenutelnýho nechala, což se jiným hrám zas tak nedaří.
        • GlaDOS
          Já nevím, mně ten závěr přišel docela jednoduchý. Příjemně jednoduchý. Jak už savicz napsal, ani k tomu hra nepotřebovala nadpřirozeno a přesto dokázala dobře pracovat s atmosférou.
        • já se bál setkání s medvědem, něco jako že bude požár který mým směrem nažene pološílená zvířata, ale i tak mě hra bavila jako celek

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit