Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jak bych vyřešil souboj více proti jednomu? Tak, jak jsem to vyřešil u jednoho zrušeného fan projektu - soupeři se mohou navzájem zraňovat, registrují si navzájem dráhy útoků a snaží se jeden druhému nezkřížit linii.

    Navíc mají charaktery rozdělený prostor okolo sebe na čtyři podprostory (Přední, Zadní, Levá, Pravá) s tím, že v daném podprostoru se smí vždy nacházet maximálně jeden jiný charakter, není-li skriptem povoleno jinak.

    Výsledek je dostatečně filmový, věř mi. Soupeři se tě stále snaží obklopit, utvořit "kolečko". Díky prostorovému omezení a snaze AI nekřížit si útoky na tebe nemá útočit více než čtyři soupeři zaráz (chybka se občas stane). Zároveň na sobě AI nejsou namačkaná, ve dveřích si "dávají přednost" (občas chybka a hromadná mačkanice ^_^) a málokdy si překáží - když jedna AI mění pozici, okolní se snaží uhnout.

    A když tady máme maximálně čtyři zaráz útočící charaktery, tak (přesouváme se do prostředí Batmana) by šel nakódovat systém boje podobný tomu, co tam mají teď, ale s větším důrazem na manévrování mezi soupeři, občas rozdat úder, občas soupeře postrčit do sebe (aby se zranili navzájem), používat Batmanovy pomůcky, omračovat soupeře, manipulovat se soupeři v rámci sekvence protichvatu, držet dav pod kontrolou.
    A pokud by soupeřů bylo příliš moc, tak rychle zmizet. Batman není a nikdy nebyl Conan, aby drtil celé zástupy nepřátel.
    • Tak jim to posli do Rocksteedy studia a zkus se s nima domluvit a muzete to zahrnout do ty dvojky :)
      • Na to už je myslím si hodně pozdě ^_^. Ale doufám, že podobný koncept jednou nějaká vývojářská firma použije. Vůbec to není špatné a hlavně: máš úplně jiný pocit z hraní.
  • Nedávno jsem dohrál jedničku,pro mě dokonalá hra!Laťka je nastavena hodně vysoko,jsem zvědav zdalipak se ji podaří překonat.Tvůrcům věřím naprosto si mě získali:-)
    • Naprostej souhlas!
  • Úpadek herní scény - tím myslíš, že v novém Batmanovi nepřátelé nebudou ladmo rozložené boxovací pytle určené k likvidaci, ale že se budou bránit, budou umět Batmanovi uhnout, nebudou na d nimi svítit ukazatele útoku, jejich bojové pohyby nebudou pomalé jako po šestém pivu, že dokáží zaútočit z více stran naráz, nazájem spolupracovat a v jistých mezích šplhat přes překážky?

    Tohle všechno totiž umí AI např. v Tenchu - platforma PSX, rok výroby 1998.
    • To jo to by urcite bylo fajn, ale jak jinak bys chtel vyresit souboj s tolika protivniky najednou, takhle to vypada mnohem vice filmove, to jak si je dava batman jednoho po druhem presne ve stylu batmana, spise mozna ty finalni udery kdy batman zafinisoval uderem do bricha a gangster se chytal za hlavu by mohli trochu poupravit, ale to je jen detail na jinak super celku. Ja si u tehle hry cenim hlavne paradní atmosfery, ktera byla jeste umocnena prostredim, sam pochazim z mesta kde se nachazi psychiatricka lecebna. Pro mne horke zelizko na hru roku a investici ktera se vyplati.
  • No nevím jestli se jim povede překonat perkfektní jedničku.
  • At uz je 21. října a ve sberatelské edici vystrelovací hák a batarang, to bude pecka at mi nikdo nevypravy o upadku herni sceny. A co udelat hru z pohledu Jokera to by taky nemuselo bejt zly muhehehe, why so serius ? :)
  • Těším se jak malý Jarda. :-)
  • Ještě by to chtělo nějákou pěknou sběratelskou edici a nebudu si stěžovat
    • Myslim si, že si stěžovat nebudeš tak či tak.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit