Battlefield 6 dostává před startem první sezóny zásadní opravu a battle royale
-
"zásadně přepracovává rozptyl střel při míření, kdy se stávalo, že jste
sice mířili přesně, ale zásahy hra posléze nezaregistrovala"
Fakt? Ve hře je bloom, tedy náhodná odchylka v střelby v předdefinovaném trychtýři, a update přepracoval velikost bloomu u jednotlivých zbraní (SMG nerfnuté, AR posílené), ale to je něco jiného než nezaregistrování zásahu? -
-
Podle mě pořád problém je ten, kdy člověk doběhne za překážku a stejně dostane hit:)
-
-
s tim ma jejich engine problem od BC2, ve trojkach to bylo nejhorsi
-
-
Mě to přišlo, že to gradovalo ve 4. díle a "Jednička" to krapet opravila.
-
-
-
-
Je odvážné tu novou mapu nazvat "velkou". Jediná velká hratelna mapa v BF6 je "Operace Firestorm".
Jinak jsou ty mapy male, i když hraju conquest tak si připadám jak na Domination.
Chybí mi tam mapy jako: Seina, Grand bazar, Zavod, Karkand ... apod. Proste velké vybalanacovane mapy jak pro pěchotu tak vozidla.
-
-
Grand bazar je podle tebe velká mapa jo?:)
-
-
No ono ani Seine, Zavod nebo Karkand nebyly zrovna nejvetsi mapy. ;)
-
-
-
Bohužel se z BF stává čím dál více CoD sra*ka. Za mě je nejlepší BF4 z novodobých Battlefieldu. Celkově je nejlepší. BF2 (ano ta z roku 2005)
Problém je ze vývojáři poslouchají hlavně praní CoD uplakánků a ne přání starých BF veteránů.
Začínám litovat koupě tohohle BF.
-
-
Wat? A čím je kromě skluzu BF Codem? Povídej, přeháněj:)
-
-
Rychlost pohybu například. Dokážete utéct od granátu. Zkus to udělat v BF4 a vždy dostaneš hit.
Malé mapy kromě operace Firestorm (mapa z BF3) jsou všechny mapy malé. A tím pádem plné zběsilé akce.
Hra vás více odměňuje pokud běháte a střílíte než když hrajete svoji třídu a pomáháte týmu.
Není comander a velitel týmu nemá možnost zavolat si nový rozkaz. (žádné tam nejsou).
Je toho více. U tohohle BF je nejvíce vidět odklon od tradičního Battlefieldu a píše přerůstání v další klon CoD.
Squad začíná být docela fajn alternativa.
-
-
Jen bych reagoval na par nepresnosti - standardni pohyb/sprint v BF6 je ve skutecnosti o neco pomalejsi nez v BF4. Presneji receno, ma nejpomalejsi sprint jaky kdy Battlefield mel. "Problem" je spise ten, ze granaty jsou diky indikatoru hned dobre videt a tak ma kazdy dost casu od nich zdrhnout plus se mi take zda, ze maji mensi radius. Neni pravda, ze hra vice odmenuje jen za zabijeni - velice dobre skore se da dosahnout i jen delanim toho, co clovek delat ma (objectives, recon, revives, opravy, atd.) podle dane tridy a nemusi se nastrilet skoro nic, tak jako vzdy. Ackoliv fyzicky commander pritomen neni, hra automaticky a celkem i chytre dava rozkazy sama o sobe, takze squad leader se nemusi zase tak o moc starat, pokud nechce rucne vydat jiny.
-
-
-
-
Zkusil jsem si to na levelu 22, bohužel opět druhý nejnižší hráč měl 44, zbytek 60+. Takže jsem opět mrtvá srnka. Zatím tedy jedu návrat do klasického multiplayeru, kde to není aspoň taková ostuda, občas se tam objeví i hráč na podobném levelu jako jsem já a tím pádem nejsem úplně poslední. Ale baví mě to, jsou situace, které si užívám a postupuji, pomalu, ale jistě :-D
-
-
Zrovna jsem dohrál a polovina lidí byla pod level 10. Navíc level tady fakt nehraje roli...
-
Level zase tak moc neznamena, to je jen o casu stravenem ve hre. I level 10 muze rozbit cifernik hraci co ma sice 60, ale nafarmil to na botech nebo proste jen nahral vice casu. :)
-