Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zítra už bude určitě Dawnguard v CZ ke stažení,stejně jako byl samotný Skyrim,na kterém mám nahráno 180hodin.Na co vyhazovat peníze oknem za hru,platim si net,tak to radši někde stáhnu a je ušetřeno,i když zábava je stejná.
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!AŤ ŽIJE WAREZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!AŤ ŽIJE WAREZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!AŤ ŽIJE WAREZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!AŤ ŽIJE WAREZ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • Chápu že co se dostupnosti zboží týká warez rozdrtí všecy obchody (sám vím, dost dlohuo dobu jsem používal jako student spustu warezu) ale pokud máš práci tak aspon zkus podpořit herní vývojáře jinou cestou, třeba koupí ze zahraničí. Právě kvůli tomuhle přístupu se spousta věcí dělá na konzole a pak pro PC a to jetli vbec. Ono i čipování konzole může bejt dost drahá záležitost, (Není vě většině případů ale špatně očipování má za následek většinou její zničení) ale očipovanecjh konzolí je míň a tudíž méně pirátských kopiíí her. Takže když si spočítáš 1+1 zjistíš že tímhle zabíjíš trh na PC. Zkus se nad tím zamyslet.
    • Ty jses pako. Ze hry nekupujes, ale krades, je tvoje vec. Asi na ne nemas. Dejme tomu. Ale ze se tady tim pisnis, to je na facku! *11*
  • a přitom PS3 je lepší *5*
    • než xbox360 *1*