Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • matej.lesko.1

    Mluvčí Blizzard Entertainment Andrew Reynolds tvrdí, že se společnost o spokojenost svých zaměstnanců zajímá v pravidelných dotaznících, přičemž podle posledních výsledků jsou údajně nejšťastnější za dlouhá léta.

    :D aj oznacenie "dostatocne dobry stav" je bizarne

    • Zrovna jsem četl článek o jedné české nemocnici, která byla podle dotazníků skvělá pokud jde o vztahy k pacientům a mezi kolegy. Realita byla taková, že se lidi spolu vůbec nebavili nad rámec nezbytně nutný k práci. Předpokládám, že dotazníky v Blizzardu budou mít podobnou vypovídací hodnotu.

      Obecně platí, že čím horší vztahy ve firmě, tím méně ochotní jsou lidé upozorňovat na problémy, i když by mělo jít o anonymní dotazník. Ten sice reálně anonymizovaný být může, ale vzhledem k tomu, že pro jeho vyplnění bývá třeba se přihlásit pod firemním účtem, tak tomu moc lidí věřit nebude (to znám i z vlastní práce).

    • Nedávno jsme takový v práci měli. Po té, co dopadl poměrně negativně, jsme všimni měli povinné školení o cílech naší firmy + případné dotazy a návrhy. Dotazy a návrhy byly všeobecně zodpovězeny stylem "tohle je moc nad náma, tohle nemůžeme ovlivnit" a následnující dotazník už raději většina lidí vyplnila pozitivněji :D.

  • Všichni mají přesčasy, jenom tihle baroni mají crunche. 

    • Tvůj přesčas za kasou v Lidlu se s tímhle nedá srovnat.

      • to se opravdu neda srovnat, ty chudinky by v Lidlu neprezily ani tyden :)

      • Tanatonaut

        Tak to jsi nikdy nebyl v Lídlu o předvánočních slevách, kámo. Lidi za kasou mají galeje

        • Derp_1337

          Nejen Lídl. Prakticky ve většině obchodů je před Vánocemi šílenství.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit