Přejít na výpis diskuzí
Blizzard válčí se systémem progrese v online akci Overwatch
17.12.2015 | Adam Homola
17 příspěvků
-
Tak můžou to udělat jako Paragon system v Diablu, kdy zároveň levelujete všechny postavy... nebo jak už tady někdo psal, dostávali byste body, za které byste kupovali, co zrovna potřebujete.
Osobně ale nevidím důvod, pro investovat 60 éček do čistě MP PvP hry. Svého času jsem dost nahrál v UT, Quake 3 i CS, ale už mě tenhle žánr nějak omrzel. -
omg mám panáčky a jejich vlastnosti ale nemám důvod tu hru hrát..
-
"Systém vizuálních odměn ale zajistil, že hráči při testování neměnili hrdiny ani když to bylo opravdu nutné. "
a hlavne že predávať skiny za peniaze je v poriadku -
Mně příjde příjemný, nerušivý a vůbec funkční rvek jako ma UT věci co se normálně kupují tam dostáváte za to že hrajete... nový baret, čepici - masku postavičku - atp... jinak levelování se dá chápat je to jeden z důvodů proč některé hry hrát např MOBA hry 30-40 level kvůli tomu aby jste mohli do tranked atp ... prostě tohle mají online akce a komu se o nelíbí smůla.
Pokud ovšem nechtějí vydělat na nedočkavcích aby si ten level zaplatily a s tím spojené odměny. -
-
a proto si i profíci v lolku načerno kupují 30lvl účty aby se nemuseli otravovat levelovaním s naprostýma zombíkama. Ano, systém který na 100% funguje. *1*
-
-
Nojo no, to je holt druhá strana mince... ale stěžovat si na levelování ve hře kde to ani nijak nejde... je nesmysl.
-
-
-
A co se takhle na nějaké levelování vysrat? Stejně je to kaorát rušivý element.
Hra by měla hlavně hráče bavit taková jaká je a ne jim pořád cpát "když budeš hrát 50 hodin, tak dostaneš novou čepici/schopnost/cokoliv".
Osobně si hru více hráčů užívám víc, když mají všichni rovné podmínky a pak už záleží pouze na jejich schopnostech s tím něco udělat... -
-
Cece ... mozek ... to je to co by museli pouzivat ...
Podivej, v prakticky vsech gameskach se porad resi nejakej "progres" ... "endgame" ... pritom je to naprosta hovadina, staci dat tomu hrani nejakej smysl. Naopak, podivej se do libovolny MMO, ke ktery vyslo par datadisku (nebo dlc) ... a zjistis, ze pravidelne to tak leda hrace nasere, specilne ty, ktery prave dostali svoji "top" vybavu, po tisicich odehranych hodinach, a obratem je z ni srot na vyhozeni, protoze z prvniho moba v novy lokaci ti padne lepsi.
Defakto je levelovani a grindeni jedina funcni mechanika hry. Zadnej jinej smysl to nema.
A pritom kdyz se podivas par let zpet, najdes spoustu daleko zajimavejsich mechanik. Zkus si predstavit uz jen to, ze by proste ingame museli vse postavit a vyrobit hraci, zadny soulbound itemy, ktery jen "pseudoresej" neschopnost tvurcu navrhnout fungujici model ekonomiky. Zadny padani mecu z kralika ... zadnej novej uber mec lv 10, lv15, lv 40 .... kazdych 5 minut.
Kdyz se mrknu tak kolem, tak prakticky vsude ti padaj odmeny za to, ze ses prihlasil, odmena za to, ze hrajes uz hodinu, odmena za to, ze hrajes 5 dnu v tejdnu ... naprosto mimo herni svet i jakoukoli logiku. Proste totalni zoufalstvi provozovatelu. Proc? Protoze to hrace proste nebavi, a tohle je zoufalej (a naprosto nefunkcni) pokus jak je udrzet. -
-
A koho to teda sere ? protože vývojáři vydělávají nebo ne ? říká se že micro transakce ničí hry, jenže hry které je mají jsou vždy v top prodejnosti, hráči dokonce platí vývoj kdejaké blbosti na kickstarteru, teď mluv, hraju hry dlouho ale kdybych koukal vždy na minulost jak to ''bejvávalo'' tak nehraju nic... stejně tak u hudby a filmu, prostě je jiná doba 80-90% hráčů nechce hry s 80-90 let a co s tím ? co máji dělat vývojáři zkrachovat ? nebo je uspokojit ? viz prodejnost dark soul nebo assassína, to nejde ani porovnávat...
-
-
Jo a proto si vsichni stezujou, jak prodeje padaj a padaj a padaj ...
KS je spis takovej posledni zoufalej vykrik, a az definitivne krachne par milionovejch akci, tak uz nikdo nevybere ani dolar.
Hele, osobne znam pomerne dost open projektu. Nemaji $$$ na uzasny graficky omalovanky, tak se soustredej na hru. A je to daleko zabavnejsi nez ty vsemozny AAA.
Videl sem trebas i free srv pro wotko, kde se lidi skladali na HW a par vyvojaru, a ... prekvapko ... mechaniky hry byly diametralne jiny a daleko zabavnejsi nez na ofiku. Samo v ramci toho co klient v tomto pripade dovolil. -
-
On je trochu rozdíl, když někdo něco dělá jako koníčka nebo když je na tom finančně závyslej. Jako koníček, to můžeš vymazlit podle přání pár fanoušků. Jinak to musíš dělat pro masy.
-
-
-
-
Osobně si hru více hráčů užívám víc, když mají všichni rovné podmínky a pak už záleží pouze na jejich schopnostech s tím něco udělat...
A kterou ? co já vím tak 99% všech online her má právě tohle a za posledních 5 let snad ani nevyšlo nic co by nemělo tenhle systém, prostě kdo hraje delší dobu má vždy nějakou výhodu a navíc Blizzard takhle funguje ve všech hrách,,,
-
-
Dnes není problém udělat hejbací panáčky pro online hraní. Dnes je největší problém, vymyslet nějaký obsah.
-
Progression systém patří do free-to-play her, ne do FPS za 60 €! Což je mimochodem taky důvod, proč si to nekoupím.
-
-
Tak prodat ti tu hru 2x nebo i vickrat je mokrym snem ... calnes hru, a pak si muzes calnout oblecky, mounty, zviratka, ... a nakonec to bude i o tom, ze pokud se ti nechce cekat tisic hodin nez ti padne tvuj item, kup si ho.
Zajimavy na tom je i to, ze protoze celkem casto zkousim ruzny bety, tak kupodivu velice casto hra, ktera je v bete pomerne zabavna tim, ze v ni defakto nic neni, a vsichni maji vsechno, je naprosto nehratelna po vydani, protoze nez se k necemu dostanes, musis hrat tisice hodin. -
nepatří do placených fps? co všechny ty cod a battlefieldy?
-
-
A? To že je to v některých dalších hrách neznamená že je to správně.
-
-