Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Za mě jeden ze slabších dílů Final Fantasy, bylo vidět, že se snaží hodně inovovat, soubojový systém, otevřenost světa a vývoj postav, ale zkrátka to ještě nebylo ono ani technologie nebyla na takové úrovni a moc se to nepovedlo, k tomu dost nesympatické postavy a vizuál obecně, prostě nic moc
  • Gambit system je vlastne prirozenym dusledkem Squarovskeho continuous turn based systemu. Automatizace tahu. Osobne nam radsi klasicky tahovy system, kde muzu mit vetsi kontrolu, ale musim uznat, ze ty gambity jsou chytre udelane.
  • flash789
    FF 12 Zodiac Age vychazi z verze FF 12 Zodiac Job System ktera vysla pouze v japonsku pro PS2.
    Nejvetsi zmena by mela byt ze pujdou vybrat dve povolani pro kazdou postavu, a jelikoz postav je sest bude vsech 12 povolani vyuzitelnych. S tim prichazi ale mensi problem ktery zrejme bude vyzadovat upravu celeho systemu hry. Diky dvoum povolanim budou postavy jednou tak silne jelikoz se budou zlepsovat na dvou gridech. Jestli zvysi silu a zivoty protivniku, pridaji nove, nebo gridy nerfnou je otazka, ale pokud by to nechali tak jak to bylo hra bude prilis jednoducha.

    Jinak gambit system je samozrejme super.

    PS: a s tou reklamou co si sam musim vybrat bezte nekam, to je fakt uz moc, addblock nemam ale po tomhle to silne zvazuju.To zase musela vymyslet hlava tohle..na presdrzku.
    • Zodiac job system byla určitě doladěnější, těžší a tedy i lepší verze původní již tak mimořádně hry.

      Můj problem z původní verzí bylo, že na lv.99 postavy mohly umět úplně všechny kouzla,schopnosti, nést jakoukoliv zbraň atp. V zásadě tam nebyly třídy, který by je v tom omezovaly. Hra potom byla jak říkáš jednoduchá a nevyvážená.
      Tento problém sice vyřešil Zodiac job system, ale takovým způsobem, že hráč ztratil kontrolu nad vývojem postav(custom class): Pokud jsem chtěl aby Vaan byl třeba postava co umi např. kouzlo Flare, měl meč Ragnarok, a uměl vyvolat Espera Ultimu, tak to typicky nebylo možné, protože tyhle jednotlivé položky se nacházely na licence boardech jinych zodiac tříd.

      Vývojáři ve Square si evidentně jsou tohoto problému vědomi a tak přidali druhou zodiac třidu k postavě, což je zajímavé řešení.

      Ani by nemusely zvysovat obtížnost hry, nebo nerfovat ty jednotlivý classy, úplně by stačilo, kdyby prostě snížili nějakým rozumným způsobem maximální počet licence bodů, aby ty postavy stále měly nějakej build, tzn aby neuměly všechno, ale ve stejné chvíli, aby si hráč stale mohl svobodně udělat postavy podle svých představ.
      • flash789
        podle me to nerfnou, misto puvodnich + 400 HP na gridu tam bude 200 atd. Nejsnazsi a nejefektivnejsi reseni. Me osobne by vyhovovalo zvyseni sily nepratel.
  • snorgrind
    A Vaana se jim pri tom remasterovani nepodarilo omylem odstranit ? Takovej upgrade bych docela uvital. *1*
  • bohuzel je znat, ze autor pise o hre kterou nezna.
    • Ono většinou a ne jen ve hrách, co už je vymyšlené a jsme na to zvyklí, tak se to nejeví jako nijak geniální a světoborné. Geniální jsou však ty věci který s něčím takovým novým přijdou jako první.
      Pokud vim ani Kotor 1 ani 2 nenabízel nastavitelnou AI npcček, bylo to právě FF 12 z roku 2006, které s něčím takovým přišlo.

      Možná to je právě ta světobornost pane autore článku...
      • Rekl bych, ze v roce 2006 uz byly vylepseny modersky AI skripty do BG2, ktery umoznovaly podobny veci jako gambity.
        • flash789
          moderstvi se nepocita, kdyz doma namontujes na ferari spoiler kterej nikdo nema do encyklopedie vozu to zanaset nebudou.
          • Porad muzu tvrdit, ze sem to mel na aute driv, nez to zacli vyrabet. Stejne jako muzu tvrdit, ze V BG2 sem si podobny system jako gambity mohl uzit uz pred FF12. Nejaka encyklopedie me samozrejme muze byt ukradena. Me zajima realita a ne popis hry nekde na wiki lol...
            • flash789
              mody se nepocitaj a tecka.
            • Moznosti AI nastaveni v tech BG2 modech jsou minimalne stejne tak komplexni jako ve FF12, takze ne, nemas pravdu. Strasnej zlozvyk tohle, popirat realitu...heh...
            • flash789
              Spis mi prijde ze musis za kazdou cenu dokazovat ze to bylo jinde driv, blbe ale prece..strasnej zlozvyk tohle.
              PS: navic to co nekdo udelal do BG 2 nesaha gambitum z FF12 ani po kotniky.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit