Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Stačí si sehnat zbraň která přidá % přesnosti. A že jich tam je... *3*
  • Jack1947
    Třeba nakonec tomuhle přiložím větší váhu než ostatním klasickým dílům. No uvidíme no... *7*
  • flash789
    borderlands jsou docela zabavna hra, ale po case dost monotoni a tak nejak jsem mel porad pocit ze mi tam něco chybi. je to takovy prasopes, ani ciste strilecka ani rpg. lidi u toho hodne drzi multiplayer, ale jako single se to hodne brzy preji a clovek ma problém to vůbec dohrat. Navíc jakou z toho udelali dojnou kravu je k nevire. Ale tak nejak to porad povazuju za celkem dobrou hru:)
  • Oproti ostatním teda hodně slabej trailer (bez vtipu a s hroznou hudbou ale to ať si každej posoudí podle sebe *3* ). Hra snad dopadne líp. Snad nemají v plánu moc měnit věci, které fungovaly skoro na 100% už dřív.
    • Tenhle styl hudby je v trailerech na Borderlands snad uz od prvniho dilu a i kdyz bych si neco takovyho samostatne nikdy nepustil, tak k tem jejich silenejm zaberum to sedi. Na hru se tesim, predchozi dily byly oba paradni, desitky hodin skvely zabavy. Mohli by trochu poladit presnost zbrani, na dvojce me stvalo, ze to celkem trvalo nez si clovek namakal dostatecnou presnost, aby mohl davat criticaly :-)
    • MrSanta
      Já teda doufám, že některý věci změní. Hlavně čísílka u Class Modů, ty se mi dvojce zdají generovaný docela divně. Teď hraju Mayu, mám level 25 a používám zelenej Wild Cat Class Mod (+77 % SMG damage, -10 % SMG accuracy, + 2 do Accelerate) co jsem našel někde kolem levelu 10. Od tý doby jsem nepotkal nic lepšího. Podobný jsem to měl u melee Zera, tam jsem měl dlouhou dobu modrej class mod s bonusem do fire-rate, melee damage a bodíkama do iron-hand a ještě něčeho, teď už nevím co to bylo. Purple class mod pro Zera jsem nenašel ani jeden v průběhu celého Normal Mode. V tomhle mi přišel první díl lepší.

      Eridian artefakty taky byly těžce na prd (například +2,5 % Malliwan Reload Speed, to je fakt výhra), ale tam by to už mělo být k lepšímu, soudě podle videa. Místo e. artefaktů tam je věc, který přidá zásobu vzduchu a dává další bonusy, takže tam by to snad mohlo být zajímavější.

      Taky to vypadá, že dostat se na poslední skill bude stát méně skill bodů, což taky vítám. To mi příšlo v jednotce lepší. Na capstone skill člověk potřebuje imho moc bodíků ve dvojce a když se k tomu ještě přidá minimálně 2 x tak pomalejší levelování než bylo v jednotce, tak to tomu moc nepřidá.

      Dále bych uvítal změnu v politice u Jakobse a jeho brokáren a Tediore bych zrušil úplně. Jakožto velký fanoušek revolverů, bych rád změnu revolverů do podoby prvního dílu. A hlavně vrátit mashery!

      A to hlavní na závěr (což se mi nesplní) - zrušit ty přehnaně velký čísla (to je jak v jRPG) a vrátit se ke střízlivějším číslům jako v Borderlands 1.
      • To je celkem známá věc a přiznalo to i studio že menu trpí tím že bylo připraveno přednostně pro konzole a pro PC je tudíž ovládání přinejmenším "podivné". Ale třeba to bude lepší když se prodalo daleko víc kopií pro PC než pro konzole.. *3*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit