Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Derp_1337

    Harcode mód?? Že by něco ve stylu Hardcore Henry ? 😎

  • Duncan66

    Jednicku jsem hral asi trikrat, ale dvojka me tedy k novemu zahrani vubec nelaka. Vetsina starych chyb a slabin hry totiz zustala, rada veci, ktere mi prijdou jednoduche na upravu a zmenu se taky nezmenila a je sice hezke, ze se Vavra chlubi, ze je tam 6 hodin videa, ale ja bych chtel casto v tech epickych fazich hry misto dlouhych videi radeji dlouhe hrani. A doslova me sralo, kdyz ve finalnim oblehani boje trvaly casto i nasobne krat kratsi dobu, nez hrane sceny pred a po danem boji. Ta epicnost a gradace se tam totalne vytracela.

    • Prý už mají ve Warhorse naplánovanou schůzku vedení, na které budou řešit, jak překopat celou hru, aby Duncan66 lákala k novému zahrání, a také prý v příštím patchi odstraní všechna videa ze hry.

      Nutí tě někdo tu hru hrát?

      • Sylar

        A teba nutí niekto vyjadrovať sa k jeho komentáru? 

      • A nutí Tě někdo odpovídat na ten příspěvek? :) Má prostě názor, když se Ti nechce s ním interagovat, tak ho ignoruj, ne?

    • twicer

      Ty si dohrál jedničku a dal sis ju rovnou znovu? To si docela labužník.

      Za rok se všemi dlc bych se nebál, že by nebyl důvod se vracet.

  • Ty negativní perky mě přijdou trochu zvláštní. Za mě by tam třeba mělo být spíš špatný jezdec na koni, mizerný bojovník (s mečem levej jak šavle), nebo třeba možnost chytit nemoce a z toho nějaké postihy.

  • Kdyby tam sla zapnout ta lehci orientace v mape, sel bych do toho. Takhle je to pro me no-go. 


    Asi jsem srab.

    • Podle mého by měla být možnost si jednotlivé věci nastavit zvlášť v rámci vlastní obtížnosti (mody nejspíš pomohou). Samozřejmě bez extra achievementů a podobně. Poprvé jsem hodně propracovanou volbu obtížnosti viděl v Operaci Flashpoint. Taky tam byla možnost nemít vlastní pozici na mapě, ale zase to byla hra z nedávné minulosti a tak tam bylo možné vzít kompas do ruky a odečíst souřadnice z dobové GPSky a najít se na "papírové" mapě. Byla zábava nastavit si obtížnost těžší než normální těžkou z menu. Překvapivě to bylo pořád dobře hratelné, protože počet nepřátel se snad vůbec neměnil.

      Od té doby si s tím většinou rád hraju, pokud to hra podporuje. Dnes je navíc takové nastavení docela běžné, tak by bylo fajn, kdyby bylo i v KC:D2.

      • S tímhle já moc nesouhlasím.

        Mám rád, když mi tvůrci nastaví několik režimů obtížnosti, které ovlivňují celou hratelnost, a já si mohu vybrat. Hrabání se v detailech, které si mohu před začátkem změnit, a pak si po hodinách hraní říkat: "Tohle jsem si tam neměl nechávat" nebo naopak "Tohle jsem si udělal moc lehké," by, alespoň u mě, skončilo neustálým začínáním nové a nové hry. Až by to nakonec dopadlo jako ultra hard. Protože není nic horšího než po 30 hodinách hraní na "médium" zjistit, že jsem moc dobrý, a jít začít odznova, abych měl výzvu :-) Plus možnost měnit obtížnost během hry? To je pro mě úplné zlo.

        • twicer

          Zajímavé myšlenkové pochody. Vadí ti po 30hodinách zjistit, že je to už moc jednoduché, ale zároveň ti přijde úplné zlo mít možnost si to udělat těžší, když se do takového momentu dostaneš.

        • Předvolené obtížnosti bych určitě nerušil. Pro první hraní nebo pro někoho, kdo se v tom nechce zdlouhavě hrabat, je to fajn. Jen v případě, kdy jsou obtížnosti jen dvě (jako tady), jsou od sebe hodně daleko a ovlivňují velké množství mechanik, mi přijde fajn si to trochu poštelovat, aby to nebylo ani málo ani moc. Někomu nevyhovuje mapa bez navigace, jinému chybí rychlé cestování a dalšímu HUD během boje. Určitě se najde i někdo, komu budou tři negativní perky málo a chtěl by jich vybrat víc.

          Pravda, tady je část voleb v těch negativních percích, takže možnosti si to upravit jsou. Jen tam nejsou všechny. Mohli by to zkompletovat tím, že bys musel vybrat šest nebo sedm perků (případně libovolný počet) a přidat: Čistý výhled, Pocestný, Závislý na sejvovici a Slepá mapa.

        • Duncan66

          hehe sry jako, ale v cem je jako lepsi, kdyz je tam nekolikpevne nadefinovatelnych obtiznosti a jak po case zjistim, ze jsem si vybral moc lehkou, nebo moc tezkou od toho, ze je tam vice tahel a muzu si hru mnohem vice prizpusobit svemu vlastnimu hrani a vlastni predstave a casem zjistim, ze nektere nastaveni by mohla byt jinak?

      • však v kcd se můžeš doptat na cestu, v noci svítí hvězdy (polárka), přes den slunko, ta orientace ve skutečnosti není tak těžká. ten svět funguje dobře.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit