Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • cibrut

    "Jak Bolle vysvětluje, mezi jednotlivými návštěvami Ravensthorpe může
    uběhnout klidně pět, šest hodin a tvůrci chtějí, abyste se opravdu
    vraceli „domů“ " - pokud to bude nějakým příjemným a nenásilným způsobem zapracováno, proč ne. Ale upřímně nakupování cetek pro Monteriggioni, stejně jako třeba bránění asasínských doupat v Revelations či nedejbože v BF pobíhání v reálu po Abstergu pro mě byly nejotravnější věci na celé sérii AC. Chci se krčit v křoví, načítat si trasy nepřátel a číhat na vhodný okamžik k útoku ze zálohy :). Až budu chtít stavět osadu, podívám se po jiné hře.

    Upřímně tyhle snahy některé hry rozšiřovat a dělat s přesahem do jiných odvětví můžou skončit dost bídně. Snad to budou aspoň zase výtvarně-vizuální orgie, protože Odyssey (Ubi Quebec) po Origins (Ubi Montreal) bylo pro mě zklamání, resp. Odyssey bylo celkově po výtvarné stránce maličko takovým chudším bratříčkem nádherných Origins. A snad se nedočkáme mapy tisíce km2, kde jeden vedlejší úkol/mise bude ostatním podobný jako vejce vejci (aneb zoufalá snaha zaplnit monstr herní mapu po okraj), jako doposud. Inspirací by mohl být třeba Zaklínač, velká mapa, ale i vedlejší mise byly doslova co úkol to perla, vož bohužel o kvantitě v Ubi nelze říct.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit