Budovatelský survival Farthest Frontier už v předběžném přístupu oslňuje množstvím obsahu
-
Poridil jsem a jako nevim, zase tak desne odvarenej jsem z toho nebyl, jako kazda recenze. Prijde mi to trochu hype. Rozhodne bych doporucil pockat, az to jeste trochu poresej.
-
Jo, vypadá to fajně, je to spíš klon Anno 1409, ale budiž. Také jsem přemýšlel, že to zakoupím, ale už mne tenhle nákup "před" zklamal, tak raději nějaký čásek počkám....
-
-
Jsi úplně mimo :)
-
Klon Anno ani náhodou. Možná vizuálem se to může lehce podobat, ale herně je to survival alá Banished, kdy je simulovaný každý panáček. Anno je o něčem úplně jiném a v simulaci nejde až na úroveň lidí, což je pochopitelné vzhledem k tomu, že běžně máte tísíce lidí na desítkách ostrovů. Tady budujete 1 vesnici/městečko v řádu stovek obyvatel. Současný endgame je někde okolo 300-400, limit je tuším 1000, ale nad 500 už se to prý na většině HW nedá hrát.
-
-
Proboha, co to řešíte(?), Já jen napsal, že se to graficky(!) silně podobá Anno 1404 a klon proto, že to tvoří nejspíš stejný team EA a Vy se ihned urvete ze řetězu a hrajete si na fatvu. Jelikož tenhle typ her "Banished" hraji, tak mne recenze zaujala a už jsem si to na Steamu vyhledal, takže Vaše "moudré rady a doporučení" si schovejte jen pro sebe.....
-
-
Opět jsi úplně mimo. Tvoří to úplně jiní lidé. Reagoval, jsem na to, že píšeš, že je to klon Anno, což je úplně jiná hra, kterou nelze napřímo porovnávat a nijak s touto hrou nesouvisí.
-
-
Ó ano, velký vezíre, Vy máte vždy pravdu. Jděte do háje. O co Vám jde(?), chcete se jen vybít na netu, nebo si na stránkách o hrách chcete zvyšovat sebevědomí? Pro Vás a Vašeho kolegu bych musel vše popisovat ve slohu z první třídy, aby jste to správně pochopili, takže ještě jednou jen pro Vás dva- hru vyvíjí team ze společnosti EA a grafické zpracování hry je podobné starší hře Anno 1404 od stejné společnosti EA, mechanika a ostatní ve hře je však jiná a je ve stylu staré hry Banished, kdy zakládáte středověkou ves a provázíte její růst až k městu, ale tato hra má být okořeněna na rozdíl od hry Banished o vojenskou možnost, a to se podobá hře Kingdoms Reborn, která se začala také prodávat v ranné fázi vývoje a tvůrci ji neustále vylepšují. Tak už Vám je vše jasné, nebo to chcete ještě delší? Víte, oni hráči nejsou všichni natvrdlí a nechápající....
-
-
"hru vyvíjí team ze společnosti EA a grafické zpracování hry je podobné starší hře Anno 1404 od stejné společnosti EA"
Opět, úplně mimo. Vzal sis prášky?
-
Jaký tým a společnost EA? Anno dělá Ubisoft/Blue Byte - Němci. Farthest Frontier dělaji Crate Entertainment - Amíci, je to jejich prvotina v žánru, předtím dělali Grim Dawn. Píšeš nesmysly, tak je jen opravuji, aby náhodou někoho nenapdalo to s Anno srovnávat a pak byl překvapený, že je to úplně jiná hra, to je vše.
-
-
Reakce na příspěvek:
To je docela masakr, dlouho jsem tu nic takového něviděl. Ale chce to velkej kumšt, aby napsal skoro všechno špatně a ještě se oháněl tím, že je někdo natvrdlý. :D
-
-
Reakce na příspěvek:
Jestli už to není ta nová generace sněhových vloček, které se nesmí nic, co řekne/napíše špatně, opravit. Pak se složí a ještě bude tu svoji chybu obhajovat a opravu brát jako osobní útok. 🙂
-
-
-
-
-
-
-
-
Je to pauzovatelné RTS nebo tahovka?
-
Neodolal jsem a pořídil a je to velmi slibně vypadající hra, která má potenciál stát se králem žánru, ale až tak za rok či 2. Tedy doporučuji zatím nekupovat. Je to early access, obsahu je na EA nezvykle hodně, ale bohužel je to hodně zabugované a klíčové věci jako je třeba logistika (jakmile je něco v jednom skladu, už to nikdy nedostanete to jiného) nejsou zatím vůbec implementovány, ale tvůrci o tom vědí a počítají s tím v rámci vývoje, tak jen pozor, že je to zatím v poměrně raném stádiu, prolezlé gamebreaking bugy a notně chybí QoL, takže hodně věcí musíte dělat manuálně stále dokola. Třeba obchodník, nesmíte ho prošvihnout a vždy musíte manuálně obchodovat a ještě ručně nastavovat kolik čeho se má dovézt do obchodu a ještě přehazovat zlato mezi obchodem a bankou, pole je poměrně komplexní věc na nastvení a docela by pomohlo, mít možnost uložit si nastavení a pak ho třeba jen posunout o rok (nastavuje rotace plodin na 3 roky), protože nastavovat každé nové pole zvlášť zabere spoustu klikání a v ideálním případě je chcete stavět po 3 téměř identické jen posunuté o rok a takovýchto momentů je hra v tento okamžik plná. Tedy rozhodně doporučuji zatím přidat na wishlist a hlídat. Dejte tomu alespoň rok a bude to super hra, pokud dostane péči, ale zatím to vypadá že ano.