• Tak jsem si ve výprodeji koupil tohle Call of Duty a za mě naprostej odpad. Graficky hezký, ale jinak koridor, koridor a okolo vás hraji herci v předem udělaných skriptech,, kdy vy občas mužete taky vystřelit (když to programátorům přišlo jako fajn možnost) a jinak chodíte, mačkáte F a E a koukáte na film okolo. Když pominu to, že i na vyšší obtížnost je třeba do Němce nasypat 5-10 ran ze samopalu, aby umřel, tak mi to příjde jako jeden z nejslabších dílu serii. Nevíc mě bavilo asi starý COD: Modern Warfare 1, tahle hra proti němu nepřináší nic nového, všechno už tu bylo několikrát (mise s pronásledováním vlaku třeba). Lituji i toho pětikila, co jsem za to dal. Když to srovnám třeba se serii Far Cry, která mě bavila 10krát víc, nebo s Tom Clancys The Divison, tak to je úplně jinej level. Hře by brutálně prospělo víc volnosti a zvětšení tunelu, protože utočit koridorem 10m širokým (ve kterým se pohybujete 90% času ve hře) a čekat až proběhnete místem, který spustí skrypt, je fajt nuda. Nekupovat a nebrat....

• Zdravim vsechny mam dotaz.. Koupil jsem cod ww2 za 1999 pred tremi dny. Mam hodme velmy problem.. Hraj jsem multiplayer a pak jsem zapl single. Hru jsem odehral a chtelbjsem jit zpet do multaku.. Najednou na me vyskoci Play Station plus nevim proc ale i VOUCHER CODE nefunguje zadam a nic a jeste to chce po me abych si zaplatil.. Mate taky takovy problem? Prosim o radu ..protoze nechci spat s myslenkou ze jsem si koupil 11 misi a jeste k tomu kratkych za 2000
      Nevypršel ti play station plus? víš že se to musí platit *7*
  • Hru jsem koupil za 1999,- Nikdy víc to neudělám. Po dlouhé době jsem se k CoD vrátil. Hra je pro mne úžasná, strhující, ale její délka mě totálně zklamala. To už mě trvá dýl hrát hru ve VR a za mnohem méně peněz. Příště počkám na výprodej a udělám dobře. Jinak hra za mě dobrá.
      Koupil kvůli sp to si pořádně dobrovolně nasraal na hlavu a myslím že si to zasloužíš. Navíc předražené.
  • Single dobrej, baví i na Veterána a dá pěkně zabrat ...MP je klasickej moderní fofr sh!t
      Ten Mp byl ale u všeech COD stejnej, prostě si běhal picly tě respawn a tak pořád dokola.( akorát tady už nejsou jetpacko exoskeleton suits takže se dá i něco trefit)

Jediné mínus bylo že s novějšími díly ubylo hardcore nebo respkt ho nikdo nehrál to tady zase opět je.
      • Hardcore - super mod - ten tam měl bejt v základu..a po lvlu 30 tam hodit casual aby si mohli hráči odpočinout.
  • Poslední roky jsem COD opravdu přehlížel, poslední snad bylo Modern Warfare 2. Jelikož mi byl vyspojlerován osud Price a Soapa tak jsem se do trojky ani nepouštěl. Nicméně zahrál jsem si WW2...a nelituji. Vylodění v Normandii řadím mezi top tři hry, které jsem vůbec hrál s touto scénou. Nevěřil jsem, že mě ten příběh tak pohltí, opravdu jsem si to užil a po dohrání hry jsem si řekl, achjo škoda. Není to sice žádný Brothers in Arms, nicméně potěší, zaujme a příběh vtáhne.
  • Nechápu ty prodeje CoD už několik dílů. Zlatý wolfenstein, který si na nic nehraje a je to čistá arkádová řežba. Tady zase hra v koridoru solí vlny vojáků než překročís určitý bod a pak se zázračné začnou stahovat. Historicky je tam tolik chyb, že už mohli rovnou dát skin jakýkoliv doby. A over the top hypermegasuperbombovybusnyadrenalin scény snad už musí taky nudit všechny. Gunplay vcelku jde, ale tempo je zbytečně hnane na ofenzivní rychlou notu. Prostě průměrná recyklace prázdných a ohranych mechanik. Vykrádání vojína Ryana a valecnich klišé a sama sebe. Tohle je fakt jen pro fanoušky CoD. Pro ostatní jen ztráta peněz a času.
    • TheGGG
      no nový wolfenstein je taky pěkný fail... argument typu "na nic si nehraje" už tu trochu nefunguje, tím nemůžeš ospravedlnit každou sr*ku co ti zabrnká na retro strunku...
      CoD alespoň netlačí ty antifa-PC agitky tak zostra a némá sbírku nejtrapnějších postav za posledních 10 let
      Kdyby bylo sp rozšíření na východní frontu byl by tam bod navíc.
  • Ono hra je o něco menší šit, než předchozí díly a kdo čekal zásadní změnu, tak byl opravdu najivní, je to pořád dokola náskriptována, koridorová, záležitost a tuny zabitých nepřátel. tohle je prostě CoD a jiné nebude, buď ho máte rádi, anebo nenávidíte a dle dosavadních prodejních výsledku se nic nezmění ani do budoucna, proč také, když je stádo spokojeno.

Já osobně tento typ her již nekupuji a nepodporují předražené ceny, na kterých se snaží každý v návaznosti na hru urvat co nejvíce ( navíc v porovnání co produkt nabízí). počkám si až bude cena za pár kaček, anebo se na to vykašlu úplně, ostatně jako spousta podobných her, výběr je zde obrovský a tyhle rádoby aaa pecky mam již dávno u zadele.
    • To je ten problem. Tak ako NHL alebo FIFA, nemozno ocakavat ze sa COD zasadne zmeni. Hra nieje zla, len je nastavena uplne rovnako ako IW. Je prehnane rychla, absolutne to iste ako IW len preskinovane do ww2 a vypnuty double jump.
      Napr search and destroy. Kolo trva minutu a pol, je to len cisty rush na A alebo B, prestrelka a konec.

Clovek mozno cakal nejake spomalenie herneho tempa ale ako pises to je skor naivne. Pre taketo rychle tempo sa skor hodi scifi ako ww2
  • MARTASLJ19