• Já si myslím že příběh mohl být o dost lepší,sice je pěkná častá změna prostředí ale ty textury jsou nic moc . Nejvíc mně štve omezený počet zabitých civilistů (ne že bych je rád vraždil) ale třeba mise v tom střešním baru je naprosto strašná asi 8x mně to poslalo zpět protože jsem zabil příliš mnoho civilistů. Dále si myslím že by mohlo být překládáno vše co řeknou nepřátelé jako v hunt or be hunted. Dále strašně otravuje jízda v autě nikdy se mi nepovedlo sednout si dozadu (jestli to jde).
    Jen u pár kapitol si můžete sednout na místo spolujezdce a střílet z auta jinak pořád řídíte což je mimořádně otravné.

Já bych hodnotil 5/10
  • Já jsem se u hry skvěle bavil, osobně jsem si jí teda pustil radši než třeba BF3.. Úžasný honičky v autech, vulgarita, prostředí... Vadila mi jen občasná teleportace (=bug) mých spolubojovníků a hra byla dost krátká, ale to může být jen můj pocit, protože jsem jí dohrál jedním dechem.. Kdybych si jí býval koupil, peněz bych určitě nelitoval *1*
  • Hloupé, nudné, trapné a hlavně - sterilní. Co tím myslím? Zrovna jsem dohrál jeden mod na Stalker: SoCH. Když jste na sobě měli opancéřovaný exoskeleton a dostalil zásah z kalacha, udělalo se vám rudo před očima, kynetická energie střely s vámi praštila na zem a vyrazila vám samopal z ruky. Pokud jste se dostatečně rychle neprobrali a neodplazili do krytu, končili jste. Měl jsem pocit, že tam jsem, že takhle nějak by se mnou zásah do neprůstřelné vesty zamával, že takhle nějak by reálný souboj probíhal (a není až tak důležité, zda by tomu tak bylo i v "reálné realitě", šlo právě o ten pocit). A tato krávovina? Hrál jsem jenom první level a říkám: stačí. Nepřátelé padají z nebe, zbraně nekopou, nepřátelé se chovají jako slamnění panáci - nikterak nereagují na vaše zásahy, až potom se najednou svalí, aby po cca minutě jejich těla záhadně zmizela - to je též *10* . V soubojích prostě jdu proti 2-3 nepřátelům bez zvláštního krytí a mačkám myš, když mne náhodou několikrát trefí, hra mne sama upozorní, že se mám skrýt a počkat *1* ... Jo, a když jsem náhodou lenivý, prostě se schovám za kámen a počkám, až to parťáci vystřílí. Taktizování ve smyslu obkličování a snyhy vpadnout do zad - proč by to někdo dělal? Tak takhle vypadají sterilní souboje. FPS lze vše odpustit - kýčovitě trapné protagonisty, kýčovitě trapné hlášky, kýčovitě trapný příběh, prý horší a zastaralou grafiku, instrukce a návody na postup implementovabé do hry a prozrazující, že autoři hry považují její hráče za pacienty přeživší lobotomii -, ale nudné, neživé, prostě sterilní souboje, to v žádném případě. To je jádro FPS a to je zde naprosto zničené a znehodnocené. To je dle mne hlavní důvod, proč této hře náleží nálepka ODPAD. To už jsou lepší hry od jejich krajanů z City Interactive - a to z toho důvodu, že se nepokoušejí být něčím "cool" a nezapírají, že jsou to, co jsou - budget.
  • bohuzial si zase niekto vykopal hrob... je to velka skoda tuna presne vidno ako schopne studio vlaklada viac do P.R. ako samotnemu prevedeniu hry... a nakoniec hovnacky vysledok serie COJ - R.I.P. *10*
  • misho8723
    Úplne super recenziu majú aj Gametrailers, kde hre dali 4.7 z 10.. veľmi sa mi páčila scéna, kde hráč musí dlho montovať nálož na tenké drevené dvere, ktoré by sa dali jedným kopancom otvoriť a ako keby ani to nestačilo, asi meter naľavo od dverí je obrovské okno :D Takisto pri cutscénach je počuť zvuk - hlavne hlasy postáv - ako keby bol nahrávaný vo vnútri škatule :D grafika istotne vypadá horšie ako pri vyše dvojročnom bratovi Bound In Blood.. takisto hlášky sú úplne otrasné, no a o hrateľnosti ani nehovorím.. obrovská škoda tejto série, lebo ako aj prvý diel aj druhý diel patria medzi najlepšie strieľačky posledných rokov
  • Omg, dvojka už ani nebyla dobrá? Byla dokonce o něco lepší než jednička a ty říkáš už ani nebyla dobrá. To mě fakt baví *1*
  • koukal jsem na metacritics. Je fakt, ze to dostava male hodnoceni. Ale ani uz dvojka nebyla zadny zazrak, az na to prostredi, stare kolty a kone, ktere bylo super.
    Snad nekdo konecne vyda na PC neco podobneho, jako bylo Gun, nebo snad Rockstar prijde s pc verzi Read Dead redemtion
  • Jedinej kdo je zastarelej jsou tady na Games Tiscali recenzenti když se jim něco nelíbi tak tomu daj špatnou známku víde COD daj tomu automaticky 9/10 protože beztak to je podplacení a vůbec nový BOI se mě dosti líbi trocha odbočení neznamená to že to jde to kytek třeba udělaj další díl kde bude Baker a všecky známi postavy
    • Co máte furt všichni s tím nadhodnocením CoD, viděli jste vůbec zdejší recenzi na Black Ops?
    • podpis a gramatika mluví za vše.....
    • A kvůli tomu že se ti to líbí to je hnedka nej hra co??Oh god... *7*
  • jedničku sem dohral na pc, dvojku na xku,byli to celkem dobry hry ve fajn prostředí,hlavně celkem neokoukanym ani přiběh nebyl špatnej.Ale tušil sem, že takovadle rapidni změna bude pro tu hru zářez.A tak se evidentně stalo,trojku si tedy odpustim,to prostředí z obrazku mi stejně nic neřiká...
  • XXDarthVaderXX
    HMMMM moje oblíbená hra šla do kytek. Prosím všechny, aby tuto padlou sérii uctili minutou ticha *1*
    • Přesně.