Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Lukyz

    Mesh shadery využívá i novej Alan Wake a v ochutnávce na tech review DF ukazuje, jak je rozdíl mezi papírově vyrovnanýma kartma s a bez podpory mesh shaderů.

    • MalyZeli

      Tjn, hlavně mě zarazilo když ukazoval nastavení které používá PS5 v perf módu, kde to sotva ten HW dá na mid/low detaily, a ta hra nevypadá o moc líp na max detaily (hraju na PC) než hry vyvíjené ke konci života minulé generace. Jestli to za tohle stojí. Uvidíme jak si s tím poradí ostatní vývojáři.

      A hlavně sem si všimnul že ta hra (AW2) vypadá mnohem lépe s DLSS než nativní s DLAA, což je divné.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit