Casey Hudson reaguje na článek Kotaku o vývoji Anthem
-
Když vyhoříš, je to strašný.
Když vyhoříš na šitce typu Anthem, je to fakt smutný.
-
-
Zas pro hráče je to dobrá zpráva jestli na tom většina vyhořela a zkončí jako podavač hamburgerů u mekáče je tu naděje že se další takové šmíry nedočkáme 😉
-
-
Tobě to asi moc nemyslí, že?
-
-
Jestli to někomu nemyslí tak leda managerům, kteří takovou šmíru vydaj jako AAA hru
-
-
O tom se nepřu... opravdu ale pochybuju, že právě oni byli ti co na tom tak silně vyhořeli.
-
-
-
-
-
Meh... ja vim ze jsme na hernim serveru, ale ono je jedno jestli jde o hry nebo jakejkoliv jinej software. Pokud nejde o kontinualní projekt a tedy rozvoj a udrzovani v provozu, tak je uplně jedno jestli je ta firma korporat nebo malej dodavatel, finacne stabilni nebo s rozpoctem "z ruky do huby" o tisici lidech nebo o peti... prakticky vzdycky to konci crunchem... nekdy tejden, jindy klidne rok.
Takovej je dnes proste svet SW vyvoje a jinej sem ho za posledni dekadu nezazil. Dusledkem pak samosebou je, ze lidi pak casto shorej jako papir. :-/ Nektery se oklepou, nektery jdou delat neco jinyho a nektery se slozej jak domecek z karet, neni to business pro kazdyho. Taky uz jsem sahal po volantu ze se na to vyprdnu a budu jezdit radsi s nakladakem prachy neprachy...
-
-
těch pár týdnů "crunche" se ještě dá, ale celý poslední rok vývoje strávit "crunchem" je prostě moc. To zdrtí téměř každého.
-
Aha takže ty do toho děláš co...
-
-
Ten si pije kávičku a má vše v zádi... 😛😉
-
Podle té miniatury bych čekal, že to je reklama na kávu
-
-
Přesně 😀
-
-
Stale to iste dokola. Pred release dňom máme denne servírované správy o úžasnej hre, ktorá nás čaká odkedy sme videli oznámenie na E3. Developerské denníky a ďalšie propagačné videa sú ako z učebnice.
A keď to tu mame, tak čítame o problémoch snáď na každom stupni riadenia aj v Bioware aj v EA...
Koho to ma zaujímať ? Tých čo si kúpili hru a ostali sklamaný ? Alebo ľudí ktorí toto počúvali už pri Andromede ?
Veľa šťastia Bioware pri Dragon age 4, PR oddelenie bude potrebovať nabrať nových ľudí na ďalšie kecy.
-
No tím závěrem, ve kterém zmiňuje že mu psali i jiní zaměstnanci to celkem dorazil. To je jako kdyby řekl: "No a co? Jinde je to úplně stejný, takže normálka..."
-
Tak samozrejme, ze vedouci pracovnici nesou svou zodpovednost, ale pochopitelne to Bioware napsat nemuze, i z toho duvodu, co uvedli. Navic, kdyby napsali: "Ano, mate pravdu, muze za to ten, ten a ten", tak se verejnost zacne okamzite ptat (jako by jim po tom neco bylo), proc je tedy nevyhodili nebo nevyvodili dusledky, ze preci maji "pravo" to vedet a ze si jiz nachystali shnila rajcata na verejne pranyrovani. Jakkoliv (zrejme predpripravena) odpoved Bioware hned po clanku nebyla zrovna moc stastna, tenhle postoj je zcela pochopitelny. Nebudes vytahovat lidi ze svych rad a delat z nich terce, to zadna firma neudela, pokud nepotrebuje zrovna obetniho beranka a/nebo toho cloveka rovnou nevyrazi.
-
kotaku a neo bioware nesnáším, takže pro mě je jen sranda sledovat jak se ti šašci perou... shill culture se začíná otřásat...
-
-
Naštěstí se zdá, že všechno na co tyto progresivní figurky nebo firmy sáhnou je fail. Zda v hrách, nebo filmu. Maximálně to dobře vypadá, ale jinak je to prázdné. Horší když mají možnost rozhodování.
A když Bioware navštívila Anita Sarkeesian, zlepšit se to určitě nemohlo.
-
-
Ale oni se neperou, četl jsi vůbec ten článek?
-
-
Očividně lépe než ty... Hudsonovi tu klidnou PR fasádu fakt nebaštím
-
-
Opravdu? Protože to působí jako přečíst nadpis a šup do diskuse, navíc mi přiznání chyb jako PR fasáda fakt nepříjde. Jinak Kotaku může klidně jít do míst kam slunce nesvítí i se Shreierem a ty nejdůležitější lidi z Bioware jsou stejně už mimo herní průmysl nebo v Obsidianu, takže nehájím ani jednu stranu.
-
-
je vidět že nemáš širší přehled o sytuaci, neo-bioware bylo pro shill novináře vždy takovou modlou, dělající ty správné "pokrokové" a "progresivní" hry a teď se zdá se vyskytly problémy v ráji....
-
-
Co je shill ?
-
-
-
-
-
-