Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zřejmě nejlepší postřeh, zatím to funguje famózně a kdo si může s klidem říct že se nenechal chytit na návnadu 🥹

  • Duptcheck

    Já jsem chtěl příběh mladého Vesemira. To by podle mě mělo parádní potenciál....

  • honcka

    Mě by celkem zajímalo, jak vysvětlí to oslabení Ciri, byla to paní nad časem a prostorem

    • Derp_1337

      Obávám se, že jejich vysvětlení moc nepotěší.

      Mě už jen stačilo, jak jeden vývojář začal prohlašovat, že v tom nejhorším konci Zaklínače 3 Ciri vlastně nezemřela... 😬

      A to nemluvím o tom, že vývojář taky tvrdil, že chcou Z4 cílit spíš na nové publikum. To nezní moc dobře pro hardcore fanoušky.

      • Je jasné, že z toho konce se smrtí se musejí nějak vymluvit, jinak by Ciri ve čtyřce buď nemohla být, nebo by čtyřka nerespektovala jeden konec. A jelikož jsme nikdy neviděli její tělo, tak mají otevřené dveře k tomu říct, že ve skutečnosti nezemřela. I když je to silně implikované a celý ten konec je zjevně míněný jako "tragický".

        Vzhledem k tomu všemu si říkám, jestli fakt počítali s Ciri jako protagonistkou další hry už od chvíle, kdy dělali trojku (jak sami řekli v rozhovoru). Proč se potom sami zahnali do rohu s tím tragickým koncem, když chtěli mít Ciri v dalším díle.

        • Po konci trojky možná vůbec netušili, jak budou chtít pokračovat. Makalo se na Cyberpunku. Běžně se to řeší tak, že se některé konce, které nechtějí rozvíjet, vyškrtnou jako nekanonické a hotovo. Jestli ten konec chtějí mermomocí zachovat pomocí variace na slavný Reichenbachský vodopád, tak s tím zásadní problém nemám (už proto, že z takového konce bych tak jako tak pokračovat nechtěl).

      • iSpirit

        hele, oni to lore drbou fest, ale tady jim dám vám za pravdu, ona tam fakt neumřela. 

        • Derp_1337

          Tak je pravda, že spousta her, filmů či seriálů uznává pravidlo "když jste neviděli mrtvé tělo, tak je šance, že to daná postava přežila"

          Ale takové scénaristické berličky působí lacině. 😐

          • iSpirit

            https://www.youtube.com/watch?v=yyPMltDjTFw

            mrkni.

            • Derp_1337

              Zajímavé video. Akurát strašně hodně věcí je čistě spekulace.

              "Na obrazu je vidět jakýsi flek... ten flek vzdáleně připomíná ptáka... já si myslím, že to je symbol vlaštovky... a z toho spekuluji, že to znamená, že Ciri je naživu... bla bla bla"

              To už klidně můžeme brát informace z Fandom, kde se jasně mluví o tom, že Ciri zemřela při tom konci.

              • iSpirit

                Reakce na příspěvek:

                tak je to spekulace, ale dá se na tom postavit, že přežila. Za mě je její přežití s jejími schopnostmi daleko více uvěřitelné než to, že najde ztracenou školu, postoupí tam Zkoušku trav, stane se plnohodnotnou zaklínačkou a vyrazí na stezku. :D

    • Nejspíš tak, že když do sebe nacpe ty mutageny, tak o tu schopnost přijde. Motivace ale trochu plave na vodě.

      Kdyby to ale byla jenom jedna z možností a Ciri využívající teleporty a převíjení času by byla taky na výběr, tak bych to bral všemi deseti. Třetí varianta by mohla být ta, že překoná odpor ke klasické magii a bude z ní čarodějka s mečem jako sekundární zbraní.

  • Mnohem radši bych si zahrál za svýho zaklínače v době, kdy fungovaly všechny jejich školy, daleko před událostmi knih a povídek. už mám těch knižních postav po krk.

    • michaelfoucault

      Zkusili si to u Cyberpunku a moc jim to nešlo. Tak jedou na jistotu s jednou konkrétní postavou a všemu ostatnímu ušité ji na míru. Myslím, že jde o docela moudré rozhodnutí.

      • co se jim s herním charakterem sakra nepovedlo na Cyberpunku? 

        • michaelfoucault

          Byl značně fádní, rozbředlý, generický... Ale to je spíš otázka vkusu.

          • Tak zaprvé to, jestli je protagonista zajímavý, nezáleží na tom, jestli je konkrétní, nebo ne. Shephard z Mass Effectu je super a je plně přizpůsobitelný. A Henry z KCD je konkrétní, a... no řekněme že to asi není nejzajímavější postava ve hře.

            A za druhé Cyberpunk už nejspíš prodal kolem 30 milionů kopií, takže minimálně komerčně se to určitě "povedlo".

      • Problémem Cyberpunku byly spíš bugy a nedodělky. Vytvořená postava fungovala dobře. Jen to chtělo trochu víc zvýraznit vliv jejího původu, ale to v zásadě spadá pod ty nedodělky. Na jistotu možná hrají kvůli tomu, že jim uteklo docela dost lidí, tak se s tím zbytkem a nováčky nechtějí pouštět do neprobádaných vod.

  • michaelfoucault

    Co by řekl? Nejspíš něco ve stylu: "nalévaj synku, vyschlo mi z toho tlachání v hubě".

  • Kverulant

    Škoda, že se neodvážili vymyslet novou hlavní postavu. Myslím, že by to nebylo nutně horší než starší Ciri. Snad bude zajímavý aspoň vývoj světa po letech.

    • Za sebe jsem rád, že do čtyřky nenacpali zase Geralta, to by za mě byl totálně trapný fanservis. Trojka je moje nejoblíbenější hra všech dob a Geralt jedna z nejoblíbenějších postav, ale po Víně a krvi si zasloužil odpočinek. Taky jsem chtěl někoho nového, ideálně plně přizpůsobitelného, ale co už.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit