CD Projekt: „Od trojky uplynulo pár let, jak se Ciri stala zaklínačkou vysvětlíme“
-
Za mě je to velké zklamání. Ciri mi nepřijde jako postava až tak zajímavá(mnohdy se mi ve trojce až trochu protivila) a osobně jsem doufal, jako spousta lidí, že půjdou do editovatelné postavy ideálně z časů před knihami a hrami. Ten potenciál by to dle mého mělo obrovský.
-
Na xbox series s to skoro 100% nepojede a ani se nedivím. čekám, že v době vydání bude už nová generace xboxu
-
tak je to spekulace, ale dá se na tom postavit, že přežila. Za mě je její přežití s jejími schopnostmi daleko více uvěřitelné než to, že najde ztracenou školu, postoupí tam Zkoušku trav, stane se plnohodnotnou zaklínačkou a vyrazí na stezku. :D
-
Zajímavé video. Akurát strašně hodně věcí je čistě spekulace.
"Na obrazu je vidět jakýsi flek... ten flek vzdáleně připomíná ptáka... já si myslím, že to je symbol vlaštovky... a z toho spekuluji, že to znamená, že Ciri je naživu... bla bla bla"
To už klidně můžeme brát informace z Fandom, kde se jasně mluví o tom, že Ciri zemřela při tom konci.
-
Po konci trojky možná vůbec netušili, jak budou chtít pokračovat. Makalo se na Cyberpunku. Běžně se to řeší tak, že se některé konce, které nechtějí rozvíjet, vyškrtnou jako nekanonické a hotovo. Jestli ten konec chtějí mermomocí zachovat pomocí variace na slavný Reichenbachský vodopád, tak s tím zásadní problém nemám (už proto, že z takového konce bych tak jako tak pokračovat nechtěl).
-
https://www.youtube.com/watch?v=yyPMltDjTFw
mrkni.
-
Tak je pravda, že spousta her, filmů či seriálů uznává pravidlo "když jste neviděli mrtvé tělo, tak je šance, že to daná postava přežila".
Ale takové scénaristické berličky působí lacině. 😐
-
Za sebe jsem rád, že do čtyřky nenacpali zase Geralta, to by za mě byl totálně trapný fanservis. Trojka je moje nejoblíbenější hra všech dob a Geralt jedna z nejoblíbenějších postav, ale po Víně a krvi si zasloužil odpočinek. Taky jsem chtěl někoho nového, ideálně plně přizpůsobitelného, ale co už.
-
Tak zaprvé to, jestli je protagonista zajímavý, nezáleží na tom, jestli je konkrétní, nebo ne. Shephard z Mass Effectu je super a je plně přizpůsobitelný. A Henry z KCD je konkrétní, a... no řekněme že to asi není nejzajímavější postava ve hře.
A za druhé Cyberpunk už nejspíš prodal kolem 30 milionů kopií, takže minimálně komerčně se to určitě "povedlo".
-
Je jasné, že z toho konce se smrtí se musejí nějak vymluvit, jinak by Ciri ve čtyřce buď nemohla být, nebo by čtyřka nerespektovala jeden konec. A jelikož jsme nikdy neviděli její tělo, tak mají otevřené dveře k tomu říct, že ve skutečnosti nezemřela. I když je to silně implikované a celý ten konec je zjevně míněný jako "tragický".
Vzhledem k tomu všemu si říkám, jestli fakt počítali s Ciri jako protagonistkou další hry už od chvíle, kdy dělali trojku (jak sami řekli v rozhovoru). Proč se potom sami zahnali do rohu s tím tragickým koncem, když chtěli mít Ciri v dalším díle.
-
hele, oni to lore drbou fest, ale tady jim dám vám za pravdu, ona tam fakt neumřela.
-
Zřejmě nejlepší postřeh, zatím to funguje famózně a kdo si může s klidem říct že se nenechal chytit na návnadu 🥹
-
Obávám se, že jejich vysvětlení moc nepotěší.
Mě už jen stačilo, jak jeden vývojář začal prohlašovat, že v tom nejhorším konci Zaklínače 3 Ciri vlastně nezemřela... 😬
A to nemluvím o tom, že vývojář taky tvrdil, že chcou Z4 cílit spíš na nové publikum. To nezní moc dobře pro hardcore fanoušky.
-
Já jsem chtěl příběh mladého Vesemira. To by podle mě mělo parádní potenciál....
-
Nejspíš tak, že když do sebe nacpe ty mutageny, tak o tu schopnost přijde. Motivace ale trochu plave na vodě.
Kdyby to ale byla jenom jedna z možností a Ciri využívající teleporty a převíjení času by byla taky na výběr, tak bych to bral všemi deseti. Třetí varianta by mohla být ta, že překoná odpor ke klasické magii a bude z ní čarodějka s mečem jako sekundární zbraní.
-
Mě by celkem zajímalo, jak vysvětlí to oslabení Ciri, byla to paní nad časem a prostorem
-
Byl značně fádní, rozbředlý, generický... Ale to je spíš otázka vkusu.
-
co se jim s herním charakterem sakra nepovedlo na Cyberpunku?
-
Problémem Cyberpunku byly spíš bugy a nedodělky. Vytvořená postava fungovala dobře. Jen to chtělo trochu víc zvýraznit vliv jejího původu, ale to v zásadě spadá pod ty nedodělky. Na jistotu možná hrají kvůli tomu, že jim uteklo docela dost lidí, tak se s tím zbytkem a nováčky nechtějí pouštět do neprobádaných vod.
-
Zkusili si to u Cyberpunku a moc jim to nešlo. Tak jedou na jistotu s jednou konkrétní postavou a všemu ostatnímu ušité ji na míru. Myslím, že jde o docela moudré rozhodnutí.