Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Vykrocily "spravnym smerem" COD serii tak at si klidne udelaji nejakou romantarnu. Nejlepe neco k cemu neni potreba vubec premyslet. *3*
  • Hra je hra, hra se hraje, na hru se nečumí. Hratelnost nadevše. Jo je jiná doba, všechno se vyvíjí, mně třeba sem tam nějaká cutscéna nevadí nebo nějaká delší animačka, ale musí mít své odpostatnění, nesmí to být samoúčelné na efekt, musí to zkrátka zapadat a nenarušovat hratelnost. Dřív se hrálo a nějaké video bylo až na konci, jakoby takový malý bonus.

    Dnes mě iritují hry (typicky Codoviny), kdy člověk jde, už tak dost omezen prostorem a najednou se zastaví a nemůže už vůbec nic, jen čumí na nějakou vybuchující animaci a to se opakuje co chvíle, to ve výsledku jen škodí, zvlášť když je toho více než by bylo zdrávo.
  • Tupé masyyyyyy, kupujte Hru pre tupé masyyyyy.
  • LionelHutz
    Jen pokud to někoho zmátlo stejně jako mě...herní komunitou milovaný Bobby (Robert Kotick) je stále CEO Activision, resp. Activision Blizzard. Hirshberg z článku je CEO její dceřinné společnosti Activision Publishing.
  • Ale to by stalo za pokus... Zjistit, jak by Activision udělal romantickou komedii... To bych si i ze zvědavosti zahrál... *7*
    • nekdo by se chytil za ruce a hned nato by se objevil vybuch v pozadi a spadnul by nakej barak s helikopterou...
      • Lol, zajeb dna - napis to Activisionu - urcite ta hned zamestnaju :)))
  • Black_Hand
    ja ziram, CEO Activisionu a rozhodne nema v hlave n*srano. detaily a praxe jsou samozrejme otazkou (a samozrejme kde jsou prachy), ale pokud si nevymysli, a bere to jako zaklad sveho uvazovani, tak si myslim, ze by byl dokonce schopny normalni diskuze.
  • Nesnáším filmovost ve hrách.Přijde mi, že vyvojáři se víc soustředí spíš na "epické momenty" než na hratelnost.
    • Black_Hand
      filmovost neni automaticky epicnost. filmovost muzes mit i v praci s normalnimi scenami, kdyz je do hry zakomponujes prirozene a nenasilne tahas pozornost hrace na tyto vyjevy, tak to hre neublizuje.
      • Nj ale filmovost je momentalne narvanost cutscenami, najlepsie nepreskocitelnymi, ktore ta vytrhnu z hrania.
        • Black_Hand
          to je samozrejme pravda, ale sirsi vyznam to ma.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit