Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Podle mě tahle hra ukazuje jen úpadek českých her. Někdo tu do fora vložil: "Po Mafia 1 a Operaci Flashpoint hra, ze které mi spadla čelist." Ano mě taky spadla. Jak můžete takovýhle plošinový nesmysl pro uživatele LSD srovnávat s tituli jako je Mafie a popř. flashpoint. I když flashpoint díky své složitosti a naprosté nepřehlednosti upadl v zapomění a mají ho jen skalní nadšenci žánru. A dle s tránek vydavatele(kde se o hře vlastně nic nedočtete, ale můžete koupit tričko s houbičkami nabízené hipíky) jde jen o tunel na prachy jako je Space ingeners a Take on mars které jsou už roky v betě a aby se neřeklo jendnou za půl roku vydaj nepodstatný update který vlastně není ani znát. A jak je v CZ zvykem opět opožděné vydání. A ta neotřelá podobnost s Kukym. Já říkám ruce pryč od současných českých vydavatelů a jejich drogové fantazii, chtěj jen prachy za které nabízí jen zklamání.
    • Ad Kuky - už první Samorost z r.2013 stavěl na makrosvětě, tzn. úplně stejným vizuálu, jako měl pak i Samorost 2 a nadcházející Samorost 3.

      O hře se nic nedočteme - to je pravda. Ale potřebujeme se vůbec dočíst? Amanita a jejich hry nejen pro svojí výtvarnou stránku mají ve světě super jméno. Takže když Amanita Design ohlásí Samorost 3, málokdo bude pochybovat o tom, co by to asi tak mohlo být za hru :). Všechny hry pocházející od AD (a když v to započtu i původní Samorot 1 a 2) byly klikací adventury. Tzn. u jejich další hry asi málokdo bude očekávat něco jiného.

      LSD, Mafia, Flashpoint - každý jak potřebuje :). Tisíc lidí tisíc chutí, tahle poučka dokáže hodně usnadnit život :).
    • nechci nic říkat, ale zrovna take on mars má v dubnu vyjít plná verze
    • Šmankote, hry snad nejsou jen o běhání s kvérem, ne?
    • Inquisitor
      Tvoje snaha hru shodit přirovnáním hře pro feťáky je dost ubohá. Podobnost s Kukym? Samorost tady byl o dost dřív než Kuky. A jestli nemáš žádnou představivost ani fantazii a potřebuješ k tomu drogy tak je to tvůj smutný problém.
      • Líbí se mi, že tu každý poukazuje na podobnost s Kukym, ale evidentně již neví, že to dělají stejní lidé... stačí použít google.
        • https://cs.wikipedia.org/wiki/Jakub_Dvorsk%C3%BD
    • x_ander
      Až to bude sbírat nadšené ohlasy nejen v ČR, ale i ve světě (podobně jako Machinarium), tak si povíme. Nebo to, že to nezaujalo tebe, znamená, že to tak mají všichni?
  • "...punc kouzelných vizuálů, na které je prostě příjemné se dívat"

    bezesporu :)

    Co se tyce toho "proc a jak hry delaji" doporucil bych si precist nejakej rozhovor se samotnymi tvurci. Predchozi uspechy jim daly svobodu tvorit.
    • "Predchozi uspechy jim daly svobodu tvorit. " - souhlas. Jinými slovy jen to, co jsem psal prve.
  • Vie niekto ci bude aj fyzicka kopia s OST alebo inymi bonusmi? Na ich stranke ani FB som o tom nenasiel ziadne info.
    • Samorost 3 is expected to launch on PC and Mac on March 24 for $19.99 through Steam, GOG, the Humble Store, the Mac App Store, and its official website: www.samorost3.net.
      Samorost 3 Cosmic Edition - containing the full game, a digital art book and its original soundtrack - will be available for $24.99.
  • Tak to zírám. Po Mafia 1 a Operaci Flashpoint hra, ze které mi spadla čelist. Hra, kterou bych se nebál pořídit svým dětem *3*
  • Paráda :), jen doufám, že nazvučení postav nebude snad až tak infantilní jako bylo nazvučení od DVA v Botanicule, kde partička protagonistů byla každou chvíli na zabití, ty zvuky z toho místama dělaly slušnou mateřskou školku ;).

    Tady se klidně "plácnu přes kapsu" a koupím to nečekajíc na slevy, protože u Amanity jsem si jistej, že nedělaj hry aby vydělávali, ale dělaj hry předevšim proto, že je chtěj dělat, což je na výsledku všech jejich her neskutečně znát.
    • Botaniculu miluju i s těma zvukama. A nejlepší je tam to jejich juchů :)
    • bez urážky ale nechápu kde bereš tu jistotu, že dělají hry jen proto že "je chtěj dělat" a nikoli pro peníze. nesouhlasím s tím, že je něco špatného na tom, chtít za poctivou práci poctivě zaplaceno a navíc se tu práci snažit dělat dobře. Amanita dělá skvělé hry, proč dělá skvělé hry jestli je to s vidinou zisku či ne není až tak podstatné
      • Aha ;). Ok, tak po lopatě (bez urážky):

        "bez urážky ale nechápu kde bereš tu jistotu, že dělají hry jen proto že "je chtěj dělat" a nikoli pro peníze." - viz moje poslední věta. Na těch jejich pár hrách, který piplaj vždycky neskutečně dlouho je to zkrátka poznat. Bez jedinýho bugu, glitche, pádu. Ano, komplexnost kódu her AD si určitě nezadá s AAA tituly, ale to není omluva.

        "nesouhlasím s tím, že je něco špatného na tom, chtít za poctivou práci poctivě zaplaceno a navíc se tu práci snažit dělat dobře." - taky s tím nesouhlasím. Ale nic takovýho jsem ani nepsal, zkrátka tady jsem se v tvojí reakci ztratil už nadobro :). Na co přesně z mého příspěvku vlastně reaguješ?
    • Inquisitor
      Tak Botanicula byla samostatný projekt jednoho vývojáře z Amanity, takže bych se toho nebál. To byla taková odbočka :). Jinak taky do toho určitě jdu protože jejich hry prostě miluju a rád je podpořim v jejich unikátní a originální tvorbě.
  • pekne
  • pěkné lysohlávky na tom obrázku
  • sem ten trapak co si to koupi az po sleve, ale je to super ze aspon uz to vydani je za dverma *4*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit