Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • A bude hra v češtině, ideálně s dabingem?
    • DavidKlouda
      SpeedRacere, prozatím je v plánu anglický dabing s českými titulky. Pokud se cokoliv změní, dáme komunitě vědět.

      David Klouda
      Community manager at Soulbound Games
  • Corvus
    Já se jen zeptám (možná naivně): ze všech stran slyším, že licencování profláknutých enginů je investice řádově v miliónech, ale denně se setkávám s menšími hříčkami, které jedou na unrealu apod. Renoir jede dokonce na čtvrté generaci. Opravdu bych nečekal, že černobílá hra, navíc plošinovka a ještě k tomu od neznámého českého studia, pofrčí na unreal enginu... Myslím, že pokud to je opravdu TAK drahé, že (slovy jednoho našeho vývojáře) je levnější udělat si vlastní nástroje (na všechno), tak potom ty peníze mohly být investovány jinam. Je nutné, aby ČB plošinovka běžela na tak výkonném enginu, který spíš vynikne v úplně jiném typu her?
    • DavidKlouda
      Ahoj Corvusi, kluci z vývoje RENOIR se chvilku nad mým dotazem "No jo, proč vlastně používáme tak výkonný engine?" zamysleli a po chvilce mi vysvětlili, že za A) Má pro ně jako vývojáře tenhle engine jisté technické výhody při tvorbě hry a za B) Drahý už není, Unreal přešel na model předplatného, takže můžeme používat špičkový nástroj za velmi slušné peníze.

      Pro další podrobnosti tě odkážu na prezentaci našeho programátora Martina Pernici, který v ní celé téma přibližuje. - http://www.slideshare.net/martinpernica/from-unity3-d-to-ue4
      • Tročišku bych si dovolil nesouhlasit s tou poznámkou "Indie" a následně vysvětlování nutnosti materiálového editoru.

        Právě pro Indie je v Unity výborná vlastnost zvaná "Marketplace", kde si grafik-hračička, který se nechce zbytečně zdržovat tím, že bude schánět programátora na vytváření nových shaderů, prostě zajde a koupí.

        Ano, máte pravdu v tom, že pokud programátora máte, ta výhoda tak trochu odpadá, ale ve chvíli, kdy jste větší tým, výraz Indie přechází trochu do "poloprofesionální vývoj". Pro jedince je výhodou v Unity právě množství přístupných assetů. S UE4 to ještě chvíli bude trvat, než bude dostatečné množstvý vývojářů/hračičků, kteří vytvoří databázi podobnou té na Unity.

        I když, nikdy neříkej nikdy, že? :) Držím palce, hra vypadá zajímavě.
      • Corvus
        Jinak na hru se těším, protože jsem přesná cílovka - miluju Sin City/Blacksad (komiksy i filmy) a noir je mi blízký.
      • Corvus
        Velice děkuji za ten odkaz, rád se podívám. Mě to právě udivuje obecně, napříč herní scénou. Mám totiž pocit, že každé studio už používá opravdu hodně profesionální nástroje, pořádá výlety do zahraničí jen aby si nafotili okvětní lístek apod. Určitě víš, jak to myslím. No a potom jsou borci, kteří člověka vystřelí z gatí výsledným produktem, na který ale potřebovali minimum financí i nástrojů. Nicméně jsem nějak nepostřehnul, že unreal engine je takhle dostupný. Pak je samozřejmě logické, že se hojně používá. A vůbec pokud je uživatelsky příjemný, což věřím, že je.
        Díky za odpověď.
    • http://games.tiscali.cz/tema/kompletni-unreal-engine-4-bude-pristupny-za-nizky-pronajem-vsem-65693
      • Corvus
        Aha, díky za info, tak to potom všechno vysvětluje.
  • MickeyMutant
    Philip Marlowe approves
  • Vypadá to zajímavě jsem zvědavý. Snad to na Kickstarteru projde
  • Asi jsem natvrdlej, ale těmi novými konzolemi se myslí PS4 a Xbox One nebo až ta další generace?
    • Další generace bude až za dlouho takže nejspíše myslí PS4 a XONE, ale na oficiálních stránkách se píše, že to bude teprve upřesněno
      • DavidKlouda
        Přesně, jak píše Bedivere, máme na mysli PS4 a XONE. Případné další platformy budou kdyžtak oznámeny v budoucnu.

        David Klouda
        Community manager at Soulbound Games.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit