Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Koukal sem na par videi, nehodnotim vzhled, je videt ze to je hrube nedodelany a na vzhledu mi osobne nesejde, ale co me irituje sou fakticky kraviny. Treba plachetnice zaparkovana metr od brehu a jeste k tomu pridi k nemu. Nj, nejspis se v ty dobe se bezne lod vytlacovala naftovym remorkerem ... tekze nejakej ... steampunk?
  • Odhlédnu-li od estetických standardů, tak i tak to vypadá dost hrozně, asi jako by to někdo splácal s assetů nakoupených na Unity store. Programově to neukazuje ani čárku z gameplay kódu a zdá se že ten camera controller je tam taky jen hozený narychlo. Tohle není ani pre-pre-pre alfa, to jen pár hodin práce v Unity editoru.
  • To je pro vás pro všechny fakt tak důležitá grafika? Považuju se za RPG hráče a grafiku mám asi někde na posledním místě. Zajímá mě nejvíc hratelnost, tu samozřejmě krom alpha verze ještě moc nepředvedli, ale pro mě je tahle grafika naprosto dostatečná...
    • Dle mého to vypadá odflákle, proto mi to vadí. Něco jiné by bylo, kdyby z toho sršilo to, že to byl zájem.

      Ale dle traileru a screenů se snaží prezentovat něco, co té hře schází.
  • Jako - já českým vývojářům fandím, fakt že jo. Ale tohle je neprezentovatelné, kdyby si dali žáletež aspoň na nějaké lokaci speciálně kvůli traileru ať nalákají lidi.

    Tihle kluci/holky se snaží, o tom žádná..ale RPG musí lákat na screenech hlavně vzhledem v dnešní době, tohle mě zatím dost odrazuje, ikdyž jsem si vědom, že to je pouze DEV verze.

    Ale jde o to, že miliony dalších lidí si to rozhodně neuvědomí.
  • Unity je zlo a zatím to vypadá děsivě, ale je to nová RPG, takže jim přeju hodně štěstí a jsem zvědavý na hotovou hru.
    • Unity s tím němá nic společného... co se týká grafiky, uděláš v Unity to stejné co Unrealu...
      • flash789
        vsechny hry na Unity co jsem hral byli spatne optimalizovane, pomerne osklive, dlouho se nahravaly a obsahovaly kopec bugu a byli desive hardwarove narocne..kdepak Unity nebrat..je to nastroj chudych vyvojaru a potom to podle toho i vypada.
        • Jediný "problém" Unity je ten, že je snadno dostupný a má velkou komunitu lidí, který v něm vyvíjejí hry. Tím pádem v Unity vzniká velká hromada nízkorozpočtových titulů od méně zkušených vývojářů... Jejich tvorba ovšem nic nevypovídá o tom jaký je Unity nástroj...

          https://www.youtube.com/watch?v=qpPpRgl0U1I
  • No..vypadá to, jako by dělali Morrowind. znovu. a v původním enginu *15* přál bych jim úspěch, ale nevim teda, mě se to nelíbí. mrtvo mrtvo mrtvo. ale mě se celkově většinou nelíbí věci z unity.
    • smejki
      Hra vypadá podle toho, jaký tam nacpu assety, jak je nasvětlím a jaký použiju filtry, shadery a atd. ne podle toho, jakej to je engine. Engine může jedině limitovat (absencí technologie) a zrovna Unity žádná výrazná omezení nemá.
      Gone Home, Kerbal Space Program, Endless Space, The Room, Cities Skylines, Dead Trigger, Rust, Endless Legend, Monument Valley, Besiege, Dex, Grow Home, Pillars of Eternity, Sunless Sea, Firewatch, Homeworld: Deserts of Kharak, ReCore, Superhot
      To jsou všechno Unity hry, který vypadaj dobře. A vypadaj dobře, páč tvůrci nejsou grafický patlalové.
      • Paulcz
        No nevím. Charakteristického rázu se těžko zbavuje, i u her co jsi vypsal, pokud nejsou 2D, jde to poznat ze screenshotů. Natož při hraní. Stejné to je u CryEngine nebo UE. Můžou tam nacpat filtrů a shaderů kolik chtějí. Na mě Unity hry působí divně.

        Snad jen to demo s robotama (Adam) je těžko rozpoznatelné, ale takhle žádná Unity hra nevypadá, je to Potěmkinova vesnice.
        • Kozy
          To by mě zajímalo jak poznáš ze screenů, že Monument Valley a Gone Home jsou na stejným enginu.
    • Tak tady nejsou pridane další filtry, které to vylepsuji.. je to ciste zatím spis o vytvoreni světa a hra se svetlem
  • Ten svet pusobi mrtve, protoze je totalne staticky, ani vetvicka se nepohne.
  • Má nějaký důvod ta zvláštní bílá záře která je šíleně viditelná když je v tom prvním videu noc a ve druhem videu téměř pořád? Je to nějaký nedodělek, chyba, nebo snad nějaký prvek, který tam skutečně má být? Protože pokud ano, tak je to šílené, z toho by mi asi praskly oči. Přes den to vypadá pěkně, ale jakmile začne tma, tak je všechno bílé a zvláštně "ohraničené" nevím jak to správně popsat.
    • To je mlha, která je ve všech hrách. Tady ale nějak autorům nedošlo, že by se změnou pozadí měla i ona měnit barvu a v noci tak zůstává ta samá jako ve dne. Nechápu jak tohle někdo může v dnešní době vypustit na veřejnost.
  • Firingo
    Graficky trailer určitě neokouzlí, ale hudba je super *1*
  • Nějakej shader a trochu mlhy a bude to vypadat o dost líp.
    Tým bych ale z fleku pozval na pivo kvůli tomu traileru.
    • flash789
      No, co jsem videl naposled video z tyhle hry tak vypadalo o 100% hur nez ted, takze myslim ze tohle bude velmi blizko tomu jak to bude vypadat pak na zivo, protoze se uz dost vylepsovalo:)

      To ze to bude asi prusvih se taky dost nabizi..ale kdo vi, kazdopadne jim preju hodne zdaru:)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit